Gość klescik Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam. Jest to mój pierwszy post na forum, także proszę o wyrozumiałość. Jestem posiadaczem Nissana Micry K11 z 1999r. Micra ma seryjny silniczek 1000cm3 . Jest bardzo słaba w porównaniu do poprzedniej (1.3 16V). Jakie proponujecie rozwiązanie, które dałoby chociaż troche więcej mocy. Głównie chodzi o przyśpieszenie. Myślałem o stożku. Co wy na to, co jeszcze proponujecie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 stożek nic nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klescik Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 To co zaproponujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Historia pewnej Micry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 zapodaj wałki rozrzadu od 1.3 przyspieszony zaplon i powinno byc lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klescik Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Swap nie wczodzi w gre, ale podziękował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 to moze naklejka GTI na klape? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 to moze naklejka GTI na klape? e nie można tak GTI jest zarezerowane dla grupy VAG w tym przypadku jedynie GTR jak ma być tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Swap wcale drogo nie wychodzi. Kompletny silnik 1.3 można kupić za 400zł. Porównując to do kosztów podniesienia mocy z silnika 1.0 wychodzi taniej. Na przykład zrobić CAI ze stożkiem to koszt 150zł, luźny wydech minimum 400zł wałeczki rozrządu kolejne 150zł. Jak widać spore koszta a przyrosty mizerne. Co zrobisz twoja decyzja ale średnio rozgarnięty mechanik zrobi swapa bez większego problemu w przeciągu jednego dnia. Przy okazji została by tobie skrzynia z 1.0 która ma krótsze przełożenia dzięki czemu auto lepiej by przyspieszało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Swap wcale drogo nie wychodzi. Kompletny silnik 1.3 można kupić za 400zł. Porównując to do kosztów podniesienia mocy z silnika 1.0 wychodzi taniej. Na przykład zrobić CAI ze stożkiem to koszt 150zł, luźny wydech minimum 400zł wałeczki rozrządu kolejne 150zł. Jak widać spore koszta a przyrosty mizerne. Właśnie po to wrzuciłem tego linka, żeby pokazać ile trzeba zrobić, żeby z 1.3 wyciągnąć coś więcej. Tam jest masa roboty i, jak się domyślam, wcale nie małe koszta. A co dopiero przy 1.0... Jeżeli za 400zł rzeczywiście dostaniesz te 15KM to może warto się nad tym swapem jednak zastanowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.