Gość Makus73 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) Mam mały problem w mojej Micrze K11 1,3 w której jest zamontowany gaz. A problem polega na dużym spalaniu , szarpanie na 2,3 biegu ale tylo jak jade na bezynie a jadac na gazie problem znika.Dodam tylko ze auto jest mocniejsze jadac na gazie a na bezynie odczuwam spadek mocy a powinno byc na odwrot. Myslalem o wtryskach ale jesli by laly za mocno to mi sie wydaje ze by nie szarpalo tak autem a tlumaczylo by duze spalanie .Moja Mikra ma takze dziwna dolegliwosc a mianowicie czesto mam tak ze jak staje na rozgrzanym silniku np. na swiatlach wrzucajac obojetnie jaki bieg wzrastaja mi obroty silnika. Dziwna dolegliwosc ale sie tak dzieje ale tez nie zawsze i nie za kazdym razem Edytowane 6 Marca 2011 przez Makus73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 sprawdź reduktor, jaką masz instalację i ile przejechane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 sprawdz przepływowomierz. ekranowany przewod we wtyczce. na jałowym w granicach 1.20V na pelnym gazie ok 4.20V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makus73 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) Napisalem ze z gazem nie mam problemow . Reduktor raczej bedzie ok . Przejechane mam 132 tysiace. Gaz sekwencja Edytowane 6 Marca 2011 przez Makus73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Napisalem ze z gazem nie mam problemow . Reduktor raczej bedzie ok . Przejechane mam 132 tysiace. Gaz sekwencja no to też Ci napisałem abyś sprawdził reduktor, bo może puszczać gaz podczas pracy na PB, poczytaj trochę dział LPG a zrozumiesz, a na początek zakręć butlę od gazu i pojeździj na PB i wtedy zobacz czy masz to samo, 132kkm na LPG to bardzo dużo jak na reduktor i podzespoły, co masz zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makus73 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 sprawdz przepływowomierz. ekranowany przewod we wtyczce. na jałowym w granicach 1.20V na pelnym gazie ok 4.20V A czego sie to tyczy ? Wyzszych obrotow przy zmianie biegow na postoju czy spalania ? no to też Ci napisałem abyś sprawdził reduktor, bo może puszczać gaz podczas pracy na PB, poczytaj trochę dział LPG a zrozumiesz, a na początek zakręć butlę od gazu i pojeździj na PB i wtedy zobacz czy masz to samo, 132kkm na LPG to bardzo dużo jak na reduktor i podzespoły, co masz zamontowane Rozumiem ze moga sie dziac cyrki jak sie do silnika dostaje paliwo i Gaz zarazem.Gaz zamontowany byl w 2003 roku wiec to juz ma 8 lat. Ino czy to takze ma wplyw na moc silnika bo jest slabszy po przelaczeniu na benzyne -raczej watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 no cóż widzę, że nie jestem w stanie Ciebie przekonać, czyli życzę powodzenia w dalszych poszukiwaniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 kolega jest typu: wiecej pytam i czytam niz robie. jesli nie masz pojecia o mechanice najlepiej oddaj auto do fachowca. przeplywka ma wplyw praktycznie na wszystko. spalanie. jałowe, kultura pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) odkręć przepływomierz i umyj łącznie z drutem oporowym jeśli u ciebe wystęuje - po tylu latach się brudzi - użyj benzynki ekstrakcyjnej, sprawdż silnik krokowy - twz pewnie do mycia (jesli jest brudny problemy z obrotami tylko na benzynie a na gazie już nie)- jeśli jest brudny a napewno jest też do mycia) sprawdż uszczelkę na końcu tego silniczka po tylu latach mogla sparcieć albo się przepalići może troszke puszczać i uwazaj przy zakładaniu jeśli będzie sfiksowana kup nową ( w sklepie poproś o odporną na temperaturę i olej cości dobiorą (ja kupiłem swoją w sklepie z częściami do ciągników ( na aso nissana szkoda nerw i pieniędzy), przelutuj przepływomierz (instrukcja jest na forum), i odkręć listwę wtryskową i sprawdż wtryski - Jeśli nie są troszkę osmalone to leją i na razie to co sam możesz zrobic - ale czasem taniej w pieniadzach i nerwach jest odstawić auto do mechaniora ale nie jakiegoż wróżbity Edytowane 9 Marca 2011 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makus73 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 odkręć przepływomierz i umyj łącznie z drutem oporowym jeśli u ciebe wystęuje - po tylu latach się brudzi - użyj benzynki ekstrakcyjnej, sprawdż silnik krokowy - twz pewnie do mycia (jesli jest brudny problemy z obrotami tylko na benzynie a na gazie już nie)- jeśli jest brudny a napewno jest też do mycia) sprawdż uszczelkę na końcu tego silniczka po tylu latach mogla sparcieć albo się przepalići może troszke puszczać i uwazaj przy zakładaniu jeśli będzie sfiksowana kup nową ( w sklepie poproś o odporną na temperaturę i olej cości dobiorą (ja kupiłem swoją w sklepie z częściami do ciągników ( na aso nissana szkoda nerw i pieniędzy), przelutuj przepływomierz (instrukcja jest na forum), i odkręć listwę wtryskową i sprawdż wtryski - Jeśli nie są troszkę osmalone to leją i na razie to co sam możesz zrobic - ale czasem taniej w pieniadzach i nerwach jest odstawić auto do mechaniora ale nie jakiegoż wróżbity powiedz mi jak mam odkrecic ten silniczek krokowy bo tam jest jakis czujnik ustawienia przepustnicy i szkoda by bylo to spaprac. U gory przepustnicy jest siatka i ja ciezko zdjac wiec bede mial klopot wyczyscic ten srodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek5 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) tego czujnika z boku z wtyczką nie wykręcaj tam nie ma nic do czyszczenia - silnik krokowy to ten od strony silnika - wykręc (2 śrubki) umyj końcówkę w benzynie, lub innym środku myjącym - rozruszaj selikatnie te 2 nachodzące na siebie walce możesz popsikać wd 40 lub czymś podobnym, dmuchnij na to i gotowe tylko uważaj na uszczelkę przy zakładaniu aby jej nie przyszczypnąć (mm nadzieje że twój silnik 1,3 ma taką samą budowę przepustnicy jak mój bo potem się trochę zmieniało tak w starszych jak i młodszych) Edytowane 17 Marca 2011 przez przemek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makus73 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 tego czujnika z boku z wtyczką nie wykręcaj tam nie ma nic do czyszczenia - silnik krokowy to ten od strony silnika - wykręc (2 śrubki) umyj końcówkę w benzynie, lub innym środku myjącym - rozruszaj selikatnie te 2 nachodzące na siebie walce możesz popsikać wd 40 lub czymś podobnym, dmuchnij na to i gotowe tylko uważaj na uszczelkę przy zakładaniu aby jej nie przyszczypnąć (mm nadzieje że twój silnik 1,3 ma taką samą budowę przepustnicy jak mój bo potem się trochę zmieniało tak w starszych jak i młodszych) Wszystkie moje problemy znikly w momecie wymiany calego kompletu rozrzadu na nowy czyli nie szarpie , ma wieksza moc ! tyle tylko pozostal ten problem z dziwna reakcja obrotow gdy wrzucam bieg na rozgrzanym silniku obroty wzrastaja prawie do 2000 a jak dam na luz to spadaja do 900 . Przypuszczam ze to cos z elektryka no chyba ze jest inaczej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.