Szym3k Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam, Czy mógłby ktoś pomóc mi rozkodować błąd i co on oznacza (mi wydaje się, że jest to 300)? Ala wyświetla coś takiego: - 10 długie - 3 krótkie - 10 krótkie - 10 krótkie Jeszcze prawie tydzień będę poza domem i nie mam dostępu do listy kodów a na forum nie mogę odnaleźć - stąd to pytanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 wypadanie zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym3k Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Dzięki za ekspresową odpowiedz. A tak dokładniej co to oznacza i jaki może być koszt naprawy? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 jaki masz silnik??? dla 1.8 to jest taka procedura Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y). Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami wtryskiwacza. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y). Pokręcić silnikiem przy pomocy korby i zmierzyć napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę, jedna z tych dwóch wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie oraz, jeśli istnieją, bezpiecznik(i) i przekaźnik lub zespół sterowania zasilania. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y) i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych dwóch wartości powinna być on Sprawdzić uruchomienie wtryskiwacza: Podłączyć oscyloskop do jednego wtyku (wtyków) kabla sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i porównać z pokazanym obrazem. dla cewki Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej. Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie pomiędzy końcówką złącza napięcia zasilania i ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie oraz bezpiecznik i przekaźnik, jeśli takie są. Sprawdzić uziemienie podłączenia, jeżeli takie istnieje: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej. Zmierzyć opór pomiędzy ujemną końcówką(ami) złącza i ujemną końcówką akumulatora. Powinien on być Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką(ami) złącza sygnałowego i odpowiednią(imi) końcówką(ami) w złączu ECU. Powinien on być Sprawdzić sygnał zapłonu: Podłączyć oscyloskop do jednego wtyku (wtyków) kabla sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i porównać z pokazanym obrazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym3k Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.