Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Prośba o wyjaśnienie kodu


Szym3k

Recommended Posts

Witam,

Czy mógłby ktoś pomóc mi rozkodować błąd i co on oznacza (mi wydaje się, że jest to 300)? Ala wyświetla coś takiego:

- 10 długie

- 3 krótkie

- 10 krótkie

- 10 krótkie

Jeszcze prawie tydzień będę poza domem i nie mam dostępu do listy kodów a na forum nie mogę odnaleźć - stąd to pytanie.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

wypadanie zapłonu

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za ekspresową odpowiedz. A tak dokładniej co to oznacza i jaki może być koszt naprawy?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jaki masz silnik???

dla 1.8 to jest taka procedura

 

 

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.

Sprawdzić opór:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y). Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami wtryskiwacza. Porównać z podanym oporem.

Sprawdzić napięcie zasilania:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y). Pokręcić silnikiem przy pomocy korby i zmierzyć napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę, jedna z tych dwóch wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie oraz, jeśli istnieją, bezpiecznik(i) i przekaźnik lub zespół sterowania zasilania.

Sprawdzić podłączenie do ECU:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze(a) z wtryskiwacza(y) i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych dwóch wartości powinna być on

Sprawdzić uruchomienie wtryskiwacza:

Podłączyć oscyloskop do jednego wtyku (wtyków) kabla sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i porównać z pokazanym obrazem.

 

dla cewki

 

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.

Sprawdzić napięcie zasilania:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej.

Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie pomiędzy końcówką złącza napięcia zasilania i ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie oraz bezpiecznik i przekaźnik, jeśli takie są.

Sprawdzić uziemienie podłączenia, jeżeli takie istnieje:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej.

Zmierzyć opór pomiędzy ujemną końcówką(ami) złącza i ujemną końcówką akumulatora. Powinien on być

Sprawdzić podłączenie do ECU:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej i ECU.

Zmierzyć opór pomiędzy końcówką(ami) złącza sygnałowego i odpowiednią(imi) końcówką(ami) w złączu ECU. Powinien on być

Sprawdzić sygnał zapłonu:

Podłączyć oscyloskop do jednego wtyku (wtyków) kabla sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i porównać z pokazanym obrazem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...