Gość nissaniak Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 witam. interesuja mnie różnice miedzy silnikiem cd20 a cd20t oraz potrzebne sa mi szczegółowe dane silnika cd20 i cd20t, czyli szczegółowa budowa, rozwiązania techniczne np.czy ma natrysk oleju na denka tłoków i jakie sa pompy paliwa w silniku cd20 i cd20t i jak sterowana jest dawka paliwa na pompie przez turbo itd.jesli ma ktos takie dane lub stronki www. to bede wdzięczny. pozdrawiam z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) ja moge powiedziec tyle: CD20T-Przeplywomierz powietrza, pompa elektroniczna Bosch lub zexel, EGR, elektroniczny pedal gazu, sprzeglo hydrauliczne, turbina, komputer....... CD20-brak przeplywomierza, zwykla pompa mechaniczna, brak egr, pedal gazu na linke, sprzeglo na linke,brak turbo, brak kompa. Tyle wiem. Edytowane 7 Marca 2011 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 a oco koledze konkretnie chodzi to paru fachowców tu mamy nawet takich co przerabiali te silniki natomiast róznica taka jak kolega napisał 1 wszy to bardzo prosta konstrukcja a wersja z turbo to już full elektronik .... zaglądnij w dział POWER tam coś znajdziesz,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissaniak Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 a tak konkretnie to szukam tych info zeby wstawic turbo od cd20T do cd20 tylko nie wiem jak jest rozwiazna sprawa ze sterowaniem dawki paliwa przez turbo na pompie i czy oba maja lub oba nie maja natrysku na denka tłoków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł28 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) kolega widzę ambitny, ale ok. Najprościej dobrać pompe od vw 1,9td boscha. powinna pasować można to wszystko ustalić po numerkach z pompy + regulacja wydatku jeśli da się to poskładać, w starym golfie 3 1,9td jest też pompa sterowana linką + sterowanie turbo podciśnieniem. Temat podejmowałem w okolicznościach wymiany mojej pompki vp38/44 której wada jest nastawnik sterowany elektronicznie Edytowane 9 Marca 2011 przez Paweł28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 ze względu na problemy jakie ma kyzyn z CD20 i 6 krotną wymianą uszczelki pod głowicą w ciągu roku jak i opinią o tych silnikach i podrasowaniem fabrycznym tego silnika do 90 KM to nie wiem czy go nie zabijesz turbinką no chyba że taka generalka idzie ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Moim zdaniem nic się nie stanie jak założy się turbo do cd20, przecież turbina nie jest powiązana z pompą wtryskową ( chyba że się mylę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Pompy wtryskowej od VW chyba nie dobierze bo one sa o prawych obrotach a u niego jest o obrotach lewych. Same obroty pompy tez sa inne. Musisz zrocic uwage na to ze w p10 jest inna budowa glowicy i przy zamontowaniu turbo poplynie. Dlatego zostaw ta turbosprezarke i prosze jezdzic tak jak jest ,albo zmienic samochod na silniejszy. Takie jest moje zdanie. Czesc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Głowica jest taka sama, niedawno sam montowałem taką do p11 i śmiga jak głupia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Kolego daj se siana P10 i P11 w dieslu to nie bolidy a twoje CD20 jest o wiele bardziej ekonomiczne od uturbionej wersji. Tak jak już ci tam wyżej pisali to CD20T jest sterowny elektronicznie. Takiej pompy nie założysz do siebie bo jest zupełnie inny rozrząd (liczba ząbków) Silniki różnią się wtryskami Swiece są takie same. Miska olejowa jest w CD20T z dwoma króćcami (smarowanie turbiny) Masz zupełnie inny osprzę w tych silnikach. Owszem głowicę z cd20 da się zaadaptować do CD20T po zastosowaniu podkładek, ale dołożenie turbopierdziawki do twego motoru wydaje ni się raczej nierealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissaniak Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 dzieki panowie, tak właśnie liczyłem sie z tym ze to nie jest takie proste a raczej bardzo trudne i jednak sobie odpuszcze bo mam naprawdę dobry stan swojego autka a na dodatek 3tyg temu wrzuciłem nowa uszczelke pod głowice,pasek rozrządu i wiele wiecej i chodzi jak nowka.wiec zostaje przy tym co mam demon prędkości to nie jest:) ale jeszcze mnie nigdy nie zawiodł i malutko pali. pozdrawiam i dzieki za wpisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Slaw77. Glowica do p10 jest inna niz do p11. Przede wszystkim jest inna wysokosc glowicy do P10 jest 116,6-117mm a do p11 117,8 -118. Calkowita dlugosc zaworow jest inna . Do p10 zawory sa dluzsze. Jeszcze jeden taki szczegol . Wysokosc krzywki walka rozrzadu dla zaworu wydechowego jest praktycznie taka sama ale juz dla zaworu ssacego jest inna. Dla p10 jest 49,2-49,3mm a dla p11 48,7 -48,75mm. Sa to male roznice ale jednak roznice. Nie zmienia to jednak faktu ze mozna zaadoptowac glowice skoro juz tak jest robione. dane zaczerpniete z manuala do p11.144 i ksiazki z serii sam naprawiam Obsluga i naprawa nissan primera 1.6 2.0 i 2.0d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.