Gość jacektg Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Witam wszystkich! Mam ogromny kłopot z sondą Lambda. Dzisiaj stwierdziłem na przeglądzie że jest urwany jeden kabelek z w/w sondy,samochód to P10 z 95r Autko było kupione jako używka,dotąd nie było problemu,jednak zaczął coś więcej palić, błędy 55 czyli brak. Jednak podczas ustawiania LPG brak napięcia sondy, więc pod samochód i kabelek dynda!,na dodatek sonda przyspawana na stałe... Panowie co teraz! Da się to jakoś połączyć jakim konektorkiem czy trzeba wymieniać sondę..koszt niby do P10 370zł, uniwersalna 120.. Jestem noga z tego tematu, co robić???nie można ustawić sterownika LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 która sonda?? pod samochodem jest II a ona nie ma znaczenia co do zużycia paliwa ważniejsza jest ta w kolektorze wydechowym i ją trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić a jak jest jedna sonda, to spróbuj połączyć kabelki i powinno być gitt jak sonda jest OK, pewnie urwał się czarny sygnałowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekstg Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 która sonda?? pod samochodem jest II a ona nie ma znaczenia co do zużycia paliwa ważniejsza jest ta w kolektorze wydechowym i ją trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić a jak jest jedna sonda, to spróbuj połączyć kabelki i powinno być gitt jak sonda jest OK, pewnie urwał się czarny sygnałowy Kabel koloru czerwonego,i sonda jest tylko pod spodem 1...założyłem konektorki, check po 2200obr. miga szybko wiec powinno być ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 co znaczy, że miga szybko?? sprawdź teraz jaki błąd wyskakuje, czerwony kolor kabelka??? może coś jeszcze tam wisi i nie to podłączyłeś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekstg Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 co znaczy, że miga szybko?? sprawdź teraz jaki błąd wyskakuje, czerwony kolor kabelka??? może coś jeszcze tam wisi i nie to podłączyłeś ?? Po zworce w porcie diagnostycznym wyskakuje 55 czyli jest gut! Później można sprawdzić czy działa sonda znowu robiąc zworkę i trzymać 2200obr/min i powinien migać check , i faktycznie miga około 10 razy na 10sek, czy to jest dobrze? Z tymi zworkami to przeczytałem tu na forum:-) Coś mi się wydaje że ta sonda która teraz jest to chyba jakiś zamiennik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.