Gość tomek85fcb Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Witam. Czy taka konfiguracja do Primery P11.144 1.8 (114KM): Agis + valtek + reduktor alaska ma szansę poprawnie działać ? Naczytałem się troche o problemach ze zbyt słabym reduktorem lub wolnymi wtryskami. Gazownik poleca mi Agisa zamiast Staga(twierdząc iż jest bardziej awaryjny). Czy reduktor Alaska będzie wystarczający ? Ze strony producenta wynika iż obsłuży do 140 KM - http://www.tomasetto.com/a_ENG_37_1.html Czy warto dopłacać do droższych magicjetów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 STAG300+ (jeżdżę ponad 5 lat i nic się nie działo ze sterownikiem) hana czerwona ZAVOLI ZETA N, NIKO jak polecił Ci taki zestaw to poszukał bym innego gazmena, chyba, że chciałeś tanio, producent pisze różne rzeczy ale życie weryfikuje to wszystko i realnie daje radę do 90KM i tak jest zalecany np. przez producenta STAGA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 valtek t 30 kosztuje 115 zł Magic Jet 186 zł to jest strasznie dużo .... 4 wtryskowe różnica klasy podstawa to reduktor i wtryski rezta praktycznie nie ma znaczenia są drobne różnice w elektronice i nawet najlepsza elektronika sobie nie da rady jak fizycznie będzie kupa ... hana kosztuje 115 zł za szt ... a ile kolega na latał juz na hanach i jak ma zamontowane . a drugi kolega niech poszuka innego gazownika .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 (edytowane) W innej firmie też polecaja mi Agisa, do tego reduktor Shark i wtryski jakies Rega, Raga(tu nie doslyszalem ) Cala instalacja za 2k. Edytowane 10 Marca 2011 przez tomek85fcb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 agis to elektronika, tak jak napisał @Tofu, ważniejsze są elementy, 2000zł za sekwencję oj poszukał bym dalej, bo w tym wariancie będziesz co chwila jeździł na poprawki, ciekawe czy słyszeli o zdejmowaniu kolektora do wiercenia, aż wreszcie kupisz kabel i będziesz po kolei wymieniał elementy aby nissmo normalnie śmigało, czyli znowu zapłacisz za części, no ale cóż należy do zakładającego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Dzwonilem do nastepnej firmy, montuja BRC Sequent 24 za 2700k, polecil mi takze zalozyc lubryfikacje za 200-250zl bo zawory padaja, a podobno w nissanach regulacja zaworow jest na blaszki, a nie hydrauliczna. Co myslicie o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 nie w nissanach tylko akurat w Twoim silniku tak jest, w 2.0 jest regulacja hydrauliczna, a co założysz to już Twój wybór, poczytaj trochę i będziesz wiedział, niektórzy chwalą BRC inni STAG-a jeszcze inni ZENITA albo BLOSA, czyli wszystko zależy od tego co się ma i co dalej chce się robić, jak masz pojecie i chcesz to samemu serwisować to BRC odpada, ale jak chcesz ze wszystkim jeździć do gazmenów to jak najbardziej BRC, lubryfikacja hmmmm no cóż jak będzie źle wyregulowana instalacja to i jakiś czarodziejski płyn nie pomoże, ale jak ma to poprawić Twoje samopoczucie to możesz wydać i na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Dino nie mięknij z Lubryfikacją .. jak cena 200 zł to można dać ... a warto jest dać od razu za dobre części będziesz wiedział że musi to dobrze jeżdżąc a nie kombinować ... ja przestawiłem się Z Raila na Hane i róznica jest ogromna oglądałem głowice i pomijając awarie to gaz krzywdy nie zrobił ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 To pewnie skonczy sie na Agisie i żądaniu zamontowania czegoś lepszego niz Valtek i Alaska. Jaki reduktor żeby pasował cenowo i jakosciowo do magicjetow ? Nie chce też zapłacić za duzo za instalacje, tym bardziej ze fury nie katuje, a roczny przebieg planuje okolo ~18tys.km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 masz w 2 poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 ja bym tam wolał Staga zawsze Ci koledzy z forum pomogą z tym drugim wynalazkiem nie miałem do czynienia .. a i znalazłem że instalka droższa od staga ,,, STAG hana dobry reduktor wiem że przeskok + 300 zł ale warto dasz hany i będziesz miał święty spokój a o Valteku to nie óowie ,,z MJ to jest różnie wątek o nich jest długi i problemy z nimi są może i tanie w wymianach ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.