p_flori Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Po regeneracji reduktora nie wiedziałem za bardzo jakie ciśnienie ustawić , reduktor 1200mbar, była w nim dziura. Pi razy drzwi wstawiłem tak, by mniej więcej czasy wtrysku beznzyny były podobne PB/LPG. Auto jeździ, bez objawów złych. Ale chciałem zapytać o autokalibrację bez MAP - sensora zewnętrznego BRC z wykorzystaniem impulsów z MAP-a oryginalnego. Gdzieś słyszałem o takiej kombinacji - próbował to ktoś? Da się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jeśli w jakimś stopniu sygnały by się pokrywały to możliwe nie wiem jak w BRC ale Stag generuje żeby Ci nie skłamać 1.2 bara x2 chyba ale już nie pamiętam ,,, coś w granicach 3V jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 zrobi się cieplej to popróbuję, bo nawet nie wiem gdzie w tym silniku wziąć sygnał. Mam soft, zgram mapę i po podłączeniu spróbuje autokalibracji - jak nie rozjedzie mapy będzie to sposób na zaoszczędzenie paru stówek na czujnik MAP i regulacji tej BRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 no to jak już to zrobisz to się pochwal wynikami będzie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.