p_flori Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Po regeneracji reduktora nie wiedziałem za bardzo jakie ciśnienie ustawić , reduktor 1200mbar, była w nim dziura. Pi razy drzwi wstawiłem tak, by mniej więcej czasy wtrysku beznzyny były podobne PB/LPG. Auto jeździ, bez objawów złych. Ale chciałem zapytać o autokalibrację bez MAP - sensora zewnętrznego BRC z wykorzystaniem impulsów z MAP-a oryginalnego. Gdzieś słyszałem o takiej kombinacji - próbował to ktoś? Da się? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 jeśli w jakimś stopniu sygnały by się pokrywały to możliwe nie wiem jak w BRC ale Stag generuje żeby Ci nie skłamać 1.2 bara x2 chyba ale już nie pamiętam ,,, coś w granicach 3V jak dobrze pamiętam Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 zrobi się cieplej to popróbuję, bo nawet nie wiem gdzie w tym silniku wziąć sygnał. Mam soft, zgram mapę i po podłączeniu spróbuje autokalibracji - jak nie rozjedzie mapy będzie to sposób na zaoszczędzenie paru stówek na czujnik MAP i regulacji tej BRC Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 no to jak już to zrobisz to się pochwal wynikami będzie dla potomnych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.