Guest Daniello90 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Witam kupiłem nie dawno almere n16 1.5 16v no i mam taki problem. wymieniłem świece bo mi nie chodziła na jednym tłoku po wymianie świec nic sie nie polepszyło co sie okazalo padla pierwsza cewka kupiłem ją no i silnik nadal sie trochę trzęsie zamieniałem już świece cewki na ten pierwszy gar i nic cały czas jak by świeca dawała za małą iskre i iskra moim zdaniem jest za słaba tylko którą cewke i świece by nie założyl jest to samo na pozostałych garach chodzi elegancko prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 sprawdź ciśnienie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniello90 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 sprawdź ciśnienie sprawdzałem na pierwszym ma delikatnie mniejsze a ogólnie jest dobre na wszystkich Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 delikatnie mniejsze to ile, próba olejowa była?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniello90 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 tak dokładnie nie powiem bo nie pamiętam ale kumpel ze swoim ojcem są mechanikami i mówili że to nie od ciśnienia iskra na pierwszym garze nie jest niebieska tak jak na wszystkich i wywala błąd wypadania zapłonu to chyba raczej nie od ciśnienia robiłem jeszcze jedną próbę na odpalonym silniku wypiołem wpinke z pierwszej cewki i byla bardzo mała różnica czy wpięty czy nie natomiast jak zrobiłem to na drugim tłoku to silnik bardzo nie równo pracował i była duża róznica. Mam jeszcze takie pytanie jeśli naprzykład cewka dostanie za słaby sygnał to może dawać mniejszą iskre??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 a zamień cewki miejscami, czyli np 1 z 2 i zobacz czy jest tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniello90 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 robiłem tak wszystko cewki świece zamieniałem i jest tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 w ECU 61 pin odpowiada z a1 cylinder, musisz sprawdzić po wtyczkach czy gdzieś masa nie ucieka, albo w ostateczności pociągnąć na chwile nowy przewód i sprawdzić czy dalej jest to samo a zrób tak, podaj plus z cewki z 2 cylindra i zobacz co będzie jak gitt to + znika jak dalej top samo to szukaj minusa a jak okaże się, że to też dobre to może być, że ECU walnięte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daniello90 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 ok sprawdze to jeszcze może gdzieś przewód jest zaśniedziały a co z kablem sygnalowym wiem że on ma mniejsze napięcie tylko nie wiem jakie moze wiesz jaki prąd powinien być na kablu sygnalowym sprawdzałem najpierw plusa później pinusa podpiołem bezpośrednio z akumulatora i jest to samo może wie ktoś gdzie jest ecu bym go sprawdził??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.