Gość sylwia_wojno Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam szukam kogos kto mi pomoze sprecyzowac co dolega mojej almerze 2.2 di z 2002 roku. Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju i do tego nie mam mocy.kiedys powyzej 2500 obrotów załączała sie turbina ,teraz jest zamulona i przy tych obrotach słychac dziwny dzwiek a przyspieszenia brak....Dodam jeszcze ze czuc spalinami w srodku samochodu i kopci na czarno-szary kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju to akurat z turbiną nie ma prawa mieć nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fizolow Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam szukam kogos kto mi pomoze sprecyzowac co dolega mojej almerze 2.2 di z 2002 roku. Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju i do tego nie mam mocy.kiedys powyzej 2500 obrotów załączała sie turbina ,teraz jest zamulona i przy tych obrotach słychac dziwny dzwiek a przyspieszenia brak....Dodam jeszcze ze czuc spalinami w srodku samochodu i kopci na czarno-szary kolor Witaj 1 mysle ze powinnas wyczyscic przeplywomierz powietrza,u mnie to pomoglo,choc mam terano,ale objaw byl taki sam,sprawdz jeszcze czy nie bierze wody z ukladu chlodzenia,tek przy okazji. 2 sprawdz czy w ukladzie paliwowym nie ma powietrza.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam szukam kogos kto mi pomoze sprecyzowac co dolega mojej almerze 2.2 di z 2002 roku. Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju i do tego nie mam mocy.kiedys powyzej 2500 obrotów załączała sie turbina ,teraz jest zamulona i przy tych obrotach słychac dziwny dzwiek a przyspieszenia brak....Dodam jeszcze ze czuc spalinami w srodku samochodu i kopci na czarno-szary kolor A może trzeba przeczyścić EGR i/lub przepustnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fizolow Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 A może trzeba przeczyścić EGR i/lub przepustnicę. tez moze byc,egr tez moze byc przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwia_wojno Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Dziękuje wszystkim klubowiczom za pomoc,trochę mnie uspokoiliście, bo i mi się wydawało ze to raczej nie turbina.tym bardziej ze oleju mi nie ubywa.A rozwalona turbina ma to do siebie ze zżera olej.Tylko jeżeli to zwór ERG to dlaczego od kilku dni nie ma mocy powyżej 25tys obrotów, a wcześniej było ok, a problemy z obrotami mam już jakiś czas?Dodam jeszcze ze mechanik mi już czyścił zawór EGR( było dobrze dwa dni a potem znowu problemy z obrotami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Objawy wskazują na pęknięcie któregoś z węży od dolotu. Prawdopodobnie od intercooloera albo turbiny. Temat znany, popularny i rozpracowany. Poszukaj na forum. W każdym nowoczesnym dieslu to dosyć częsta usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwia_wojno Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 A ktoś mi może powie coś na temat tego zaworu EGR...Bo czytając niektóre tematy na forum śmiem twierdzić ze i w moim aucie można "pozbyć" się tego EGR.Czy dobrze myślę? Moj mechanik stwierdził ze w mojej almerze(2.2 di z 2002 roku) nie można tego zrobić ale nie wiem czy mogę mu wierzyć bo czytając wszystkie posty nikt nie twierdzi ze jest to nie możliwe w moim aucie....Myślę ze eliminując EGR będę mogła dalej szukać usterki...Bo większość was obstawia ze to co się dzieje z moim autem to wina tego "pi...." EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Jeżeli jest elektroniczny to go nie zaślepisz ani nie wywalisz, bo będzie wywalał błąd check engine. Pozostaje czyszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.