chudy__ Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 nie wiem czy dobrze rozumiem..ale jestem w stanie zalozyc amor skretu bez spawania mocowania czy nie? bo tak troche zglupialem teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 trzeba by było to zobaczyć nie wiem jak to u ciebie wygląda. zazwyczaj trzeba jakieś mocowanie dorobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 ok cos sie wykombinuje a warto kupowac drazek srodkowy z allegro za okolo 170zl? czy lepiej dorzucic do takich po 300? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 ja nie zauważyłem żadnej różnicy, ostatnio mi dłużej wytrzymał drążek za 180zł niż po regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 No to po kolei: tutaj oryginalny amor skrętu od Jeepa XJ jak widać posiada on z obydwu stron uszy, dodatkowo w jednym z nich jest obrotowy sworzeń (a'la końcówka kier.) różnica jest taka że o ile w Terrano drążek kier. środkowy pracuje tylko w jednej płaszczyźnie lewo <----> prawo ... to w XJ-cie z racji sztywnego mostu (SAS) - w dwóch płaszczyznach: lewo - prawo i góra - dół czyli amor skrętu z Jeepa nadaje się do naszych aut (będziemy wykorzystywać tylko połowę jego możliwości) ... z kolei "nasz terranowy" w Jeepie raczej nie pożyłby długo kolejna rzecz, mocowanie: w obu drążkach (Yamato) które posiadam są oryginalne uszy do mocowania amora skrętu: jak widać są one przyspawane pod małym kątem w stosunku do osi podłużnej drążka: (w XJ-cie zamiast sztywnego ucha na drążku jest "opaska") Teraz znowu "my": amor należy umocować pomiędzy uchem na drążku a lewą podłużnicą ramy przy czym trzeba sobie wyspawać odpowiedni adapter na tyle długi aby amor w stanie spoczynku (koła na wprost) czyli wysunięty do połowy sięgał od ucha do adaptera: amor XJ: w stanie złożonym = 30 cm, w rozłożonym = 50 cm ... czyli stan spoczynku to równe 40 cm akurat prawie tyle samo co odległość "naszego ucha" (w stanie "na wprost") od lewej podłużnicy ramy czyli nasz adapter ma mieć 0 cm licząc po najkrótszej linii jest to 38 cm, ale adapter przymocuję nieco z przodu, więc będzie akurat 40 cm ... zresztą ampltuda wychylenia naszego drążka jest mniejsza niż 10 cm więc wszystko z tolerancją +/- 1 cm fakt umieszczenia adaptera na odpowiedniej wysokości można sobie odpuścić, ponieważ skorzystamy z zalety obrotowej końcówki amora od Jeepa Tyle teorii, praktyczna część konwersji już po manewrach z budą narka, siemka i pochewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Odpowiedz jest prostsza, amor skrętu od patrola k260 z plaskownikiem do montażu do ramy. W ramie sa otwory. Montaz plug&play prawie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Lemmy z niecierpliwością czekamy na dokończenie dzieła. Żeby inni Cię nie ubiegli bo amory do xj są po 80 zł. Z drugiej strony ciekawe czy te najtańsze są cokolwiek warte... Rancho kosztuje 200 więc też w zasięgu... Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Michale, toż to żadne dzieło ... zakładasz i jest, po prostu Cena dokładnie taka jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Wstyd nie montować :-) Łysy zamówić 2 sztuki z dostawą do Jastrzębia? Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 a te końcówki to wygląda że się wykręca i będzie wtedy układ ucho ucho co ułatwia mocowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Uhm, tyle że biorąc pod uwagę ułomność naszych układów kier. (czasami drążek środk. pracuje jak w SAS-ie ) to ja bym jednak zostawił sworzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 ale tam są gumy nie widzę przegubu, gumy wystarczą na raki ruch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Dokładnie tak jak w zwykłym amortyzatorze to wygląda Bez tego sworznia to nawet lepiej będzie bo cała siła w jednym kierunku ( nie mylić ze zwrotem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Ja zalozylem w tII amortyAtor skretu od discovery I . Na dazku srodkowym taki cybant jak na foto a do ramy w oryginalny otwot nad drazkiem stabilizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 hm to zdemontowałeś stabilizator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Nie, stabilizator sieddzi na swoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) zamowilem amorek rancho do y60 mocowanie szpilka-szpilka w weeknd pewnie bede zakladal to napisze co i jak. dzis zalozylem amor skretu. pierwsza jazda i odrazu czuc ze sie inaczej prowadzi, auto ma stabilniejszy tor jazdy, prowadzi sie pewniej czy to szybkie szutry czy po czarnym. mniej sa wyczuwalne odbicia od kamienistego podloza. przezjazd przez jakies "progi" lesne czy male rowy sa duzo delikatniejsze. No i przy manewrach kreci sie ciezej kierownica. Aktulanie mam go zamontowanego uchwytem na obejmy do drazka ale nie lezy on z nim rownolegle, jest ze skosa poniewaz drugi uchwyt jest tak jak na tym foto i nie wiem czy nie wplynie to jakos negatywnie na wytrzymalosc amortyzatora. Calkiem sztywno nie siedzie bo na tych gumach ma jakis zakres ruchu. tak to wyglada przy wstepnym montazu,dzis zmienilem mocowanie ale fot nie zrobilem jeszcze. Edytowane 7 Maja 2016 przez chudy__ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Mocowania na szpilki nie mają w naszym przypadku sensu ... Zniszczysz amora Od XJ-ta trzeba było kupić, pasuje idealnie, no prawie idealnie I zakres pracy jest ten sam co u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) przejrzalem zagraniczne fora i wszedzie montoali szpilka-szpilka wiec tez tak zrobilem teraz jest zamontowany rownolegle do drazka a na gumach ma mozliwosc wychylen. zobaczymy jak sie bedzie spisywal.narazie jestem zadowolony 2lata gwarncji wiec moze cos z tego bedzie wrazie "W" Edytowane 13 Maja 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.