Gość MarcinOPI Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Panowie, orientuje się ktoś może jakie ma wymiary amor skrętu do terrano, albo gdzie można i jaki kupić. Nie mówie tu o amorach za 400zł OME, TM, tylko mam na myśli jakiś tańszy zamiennik co będzie pasował. I jak wie ktoś gdzie można kupić mocowanie do ramy to też poproszę (ASO mówi że nie ma czegoś takiego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dronx Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Witam tu sa pokazane patenty jak to samodzielnie wykonac https://picasaweb.google.com/clubterrano/TerranoAmortiguadorDireccion#5428558644060286882 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 A odpowiedź z numerem części masz ... no wiesz gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 witam zrobil mi sie duzy luz na przekladni kierowniczej, wymienil bym ja ale pewnie znowu po jakims czasie stanie mi sie to samo, oczywiscie z powodu jazdy w terenie. i pomyslalem wlasnie o amortyzatorze skretu. czy to cos pomorze przekladni ?? montowal ktos z was taki osobiscie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) a regulacja nie pomaga ? a od czego oni mają ten stabilizator? na alle jes jakies ranczo za 250 ? Edytowane 3 Października 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 gdzie jest regulacja , jak to sie robi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 (edytowane) od góry patrząc masz śrubę, pod płaski wkrętak a do okoła niej nakrętkę, luzujesz nakrętkę trzymając śrubę potem dokręcasz śrube aby skasować luz i blokujesz nakrętką. pytanie jest tylko jak mocno dokręcić śrubę tu trudno coś podpowiedzieć - bo jedyne co mi przychodzi do głowy jak to opisać to - lekko z wyczuciem, na pewno nie do oporu, może podjedź gdzieś gdzie regenerują przekładnie .. ? rozumiem ze cała reszta układu jest ok ? że za przekładnie się bierzesz ? teoretycznie regulujesz na biurko z dynamometrem Edytowane 4 Października 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 (edytowane) moze jakies zdjecie masz ?? I wkoncu po co montuje sie ten amortyzator skretu?? i czy jest sens wogule Edytowane 4 Października 2012 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 gdy przykładowo wjedziesz jednym kołem na kamień, żeby Ci steru z rąk nie wyrwało....chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Amortyzator skrętu nie pomoże Ci w wyeliminowaniu luzów układu kierowniczego, tylko jak napisał lemmy69, przejmuje na siebie część siły strzałów jakie otrzymują koła od różnych przeszkód. Jak masz luz, to zacznij od sprawdzenia sworzni, końcówek, tulejek, a jak to wszystko masz w porządku, zabierz się dopiero za regulację przekładni (czasem samochód "myszkuje po drodze" z powodu luzów na tylnych wahaczach i przejawia się to tym, że przy dodawaniu albo odpuszczaniu gazu musimy lekko kontrować kierownicą). A co do amortyzatora skrętu, jak jeździsz w terenie, to się przydaje, tylko warto poszukać czegoś w rozsądnych pieniądzach (niekoniecznie dedykowanego do Twojego samochodu) i dorobić sobie mocowania pod niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 sworznie, koncowki, zbieznosc ,geometria wszystko zrobione, niestety luz zostal dzisiaj sprobuje sie pobawic ta sroba regulacyjna zobaczymy czy da sie cos zdzialac. no a z tym amortyzatorem bede musial pomyslec zeby zamontowac. z tego co widzialem jest orginalne mocowanie na drazku srodkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 ale ja ....strzelałem w ciemno z tym kamieniem...a tu proszę, hmm...chyba totka wyślę ; Enzo, to wszystko wina termostatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 NO a z sroba do regulacji luzu w przekladni problem bo zardzewiala a nawet imadla tu nie mam. wiec nic nie moge zrobic bo urwe i po wszystkim. noi ten termostat , moze masz racje ten luz to od termostatu pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 to weż na wyższa temperature Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 No to w końcu udało się zamontować amortyzator skrętu. Amortyzator olejowy z przedniego zawieszenia T1, pasuje idealnie bez żadnego spawania uchwytów, pod warunkiem że ma się zamontowany drążek środkowy z T1(z uchwytem) i ramę z T2 Szczerze mówiąc żałuję że wcześniej tego nie zrobiłem. Różnica w terenie jest kolosalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Ale amor skrętu ma trochę inną charakterysykę pracy ... działa jakby lżej od tego "zawieszeniowego" i "obustronnie" A z drugiej strony patrząc to skoro normalny amor działa to jeszcze lepiej ... taki trochę zmęczony amorek byłby najbardziej odpowiedni, no i zamontować go trzeba odpowiednio: aby koła na wprost przypadały w 1/2 skoku amora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 jest zamontowany tak że, jak skręcasz na maksa to jest maksymalnie rozciągnięty lub maksymalnie ściśnięty. zaznaczam jeszcze raz, jest to amorek olejowy, działa w obydwie strony. 2 lata jeździł w moim zawieszeniu. moim zdaniem i tak by się przydał mocniejszy amor (sztywniejszy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Grunt, że działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 A amorki nie są takie same w T1 i wT2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Prawie wszystko co pod budą jest takie samo, amorki też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Enzo nie bzikuj, pomaluj go chociaż co by się odznaczał jako nowy gadżet w tyrankuWysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 panowie zabieram sie za wymiane sworzni, koncowek i drazka kierowniczego chce kupic tego z uchwytem ale czy kazda rama ma miejsce zeby przykrecic amortyzator skretu? Chodzi o mojego mavericka z 96r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 niestety żadna rama nie ma wyznaczonego miejsca do przykręcenia amorka skrętu ja wykorzystałem otwór od podstawy stabilizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 czyli ty sie pozbyles stabilizatora tak? bo na foto w sumie tez go nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 tak pozbyłem sie stabilizatora, ale on nie przeszkadza. nad mocowaniem stabilizatora do ramy jest otwór w który włożyłem szpilkę od amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.