Gość SUHAR Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 (edytowane) Witam. Jestem Nowy na forum. Mam wymienić klocki hamulcowe w K11 99rok. Jakich będę potrzebował kluczy lub narzędzi. Będę daleko od swoich zdobyczy ( Majsterkowicza ) więc muszę zabrać tylko niezbędne rzeczy. Proszę o pomoc. Edytowane 15 Marca 2011 przez SUHAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 klucz do kół. 14 i 17 . 14 do jarzma 17 do zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 śrubokręt do wyjęcia klocka i wciśnięcia tłoczka przed założeniem nowego klocka ogólnie robota na pół godziny i po sprawie. Pamiętaj, że po wymianie nie należy przegrzać klocka przez minimum 100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 W mojej mikrze wystarczy klucz do kół i klucz 12 do dolnej śruby w zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SUHAR Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 W mojej mikrze wystarczy klucz do kół i klucz 12 do dolnej śruby w zacisku. A te klucze 14 i 17 klucz do kół. 14 i 17 . 14 do jarzma 17 do zacisku. Klucze płasko-oczkowe wystarczą???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Nie wiem czy to wszystkie klucze ale wydaje mi sie ze brakuje imbusa chyba nr 6 do odkrecenia dwoch srub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 12 tak jak kolega napisal pomylilem sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SUHAR Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Dzięki za podpowiedż, będę to robił w Irlandii i muszę narzędzia swoje mieć. Pozdrawiam PS A co z tym imbusem 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Nie potrzeba imbusów. Ale może się okazać konieczny zestaw montażowy klocków (spężyste blaszki trzymające klocki, lubią rdzewieć), który Nie potrzeba imbusów. Ale może się okazać konieczny zestaw montażowy klocków (spężyste blaszki trzymające klocki, lubią rdzewieć), wrzucam ich zdjęcie ściągnięte ze sklepu intercars. untitled.bmp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Witam. te blaszki wystarczy potraktować szczotka druciana i czymś przemyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Taaaaaaaaaaaaaaa....jeżeli jeszcze jest co przemywać... Oczywiście jeżeli są całe to nie ma problemu, ale często korozja zniszczy je do stopnia, w ktorym przy próbie 'ruszenia' zostają nam w rękach dwa kawałki..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moraw2008 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) Witam, ja juto także biorę się za klocki.. Nie mam warsztatu ani garażu więc będę robił to w plenerze podsumowując klucze 12,14,17, jakiś zestawik śruborkętów, młoteczek i szczypce + szczotka druciana i jakiś odrdzewiacz czyszczący do metalu będzie wystarczającym zestawem do zmiany klocków? Muszę także zajrzeć do prawego bębna z tyłu, wie ktoś może w jakie kluczyki mam się uzbroić, ciężko schodzi osłona bębna? Dzięki i pozdrawiam! Edytowane 25 Marca 2011 przez Piotrek_Wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 nie kumam jednej kwestii, dlaczego nie wezmiesz sobie po prostu całego zestawu kluczy tylko poszczególne klucze. a nóż widelec kiedyś pan Kaziu wymieniał klocki w szopce, srubka spadla do kanalu i wkręcił z innym łbem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) Witam, ja juto także biorę się za klocki.. Nie mam warsztatu ani garażu więc będę robił to w plenerze podsumowując klucze 12,14,17, jakiś zestawik śruborkętów, młoteczek i szczypce + szczotka druciana i jakiś odrdzewiacz czyszczący do metalu będzie wystarczającym zestawem do zmiany klocków? Muszę także zajrzeć do prawego bębna z tyłu, wie ktoś może w jakie kluczyki mam się uzbroić, ciężko schodzi osłona bębna? Dzięki i pozdrawiam! Dwie ważne kwestie.Przyda się ścisk(taki stolarski)bo tłoczki zacisków nie zawsze chcą się dać wcisnąć po dobroci.Nie zapomnij odkręcić korka w zbiorniczku płynu hamulcowego i obserwuj przy wciskaniu by się nie przelał.(ewentualnie odessać nap.strzykawką) i jeszcze jedno nie odkręcaj odpowietrzników(bo będzie cię czekala zabawa w odpowietrzanie) Edytowane 25 Marca 2011 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.