SUHAR Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 (edited) Witam. Jestem Nowy na forum. Mam wymienić klocki hamulcowe w K11 99rok. Jakich będę potrzebował kluczy lub narzędzi. Będę daleko od swoich zdobyczy ( Majsterkowicza ) więc muszę zabrać tylko niezbędne rzeczy. Proszę o pomoc. Edited March 15, 2011 by SUHAR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 klucz do kół. 14 i 17 . 14 do jarzma 17 do zacisku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
QXs Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 śrubokręt do wyjęcia klocka i wciśnięcia tłoczka przed założeniem nowego klocka ogólnie robota na pół godziny i po sprawie. Pamiętaj, że po wymianie nie należy przegrzać klocka przez minimum 100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felson Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 W mojej mikrze wystarczy klucz do kół i klucz 12 do dolnej śruby w zacisku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUHAR Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 W mojej mikrze wystarczy klucz do kół i klucz 12 do dolnej śruby w zacisku. A te klucze 14 i 17 klucz do kół. 14 i 17 . 14 do jarzma 17 do zacisku. Klucze płasko-oczkowe wystarczą???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Nie wiem czy to wszystkie klucze ale wydaje mi sie ze brakuje imbusa chyba nr 6 do odkrecenia dwoch srub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 12 tak jak kolega napisal pomylilem sie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUHAR Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Dzięki za podpowiedż, będę to robił w Irlandii i muszę narzędzia swoje mieć. Pozdrawiam PS A co z tym imbusem 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walti Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Nie potrzeba imbusów. Ale może się okazać konieczny zestaw montażowy klocków (spężyste blaszki trzymające klocki, lubią rdzewieć), który Nie potrzeba imbusów. Ale może się okazać konieczny zestaw montażowy klocków (spężyste blaszki trzymające klocki, lubią rdzewieć), wrzucam ich zdjęcie ściągnięte ze sklepu intercars. untitled.bmp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wik Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Witam. te blaszki wystarczy potraktować szczotka druciana i czymś przemyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walti Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Taaaaaaaaaaaaaaa....jeżeli jeszcze jest co przemywać... Oczywiście jeżeli są całe to nie ma problemu, ale często korozja zniszczy je do stopnia, w ktorym przy próbie 'ruszenia' zostają nam w rękach dwa kawałki..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moraw2008 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 (edited) Witam, ja juto także biorę się za klocki.. Nie mam warsztatu ani garażu więc będę robił to w plenerze podsumowując klucze 12,14,17, jakiś zestawik śruborkętów, młoteczek i szczypce + szczotka druciana i jakiś odrdzewiacz czyszczący do metalu będzie wystarczającym zestawem do zmiany klocków? Muszę także zajrzeć do prawego bębna z tyłu, wie ktoś może w jakie kluczyki mam się uzbroić, ciężko schodzi osłona bębna? Dzięki i pozdrawiam! Edited March 25, 2011 by Piotrek_Wawa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 nie kumam jednej kwestii, dlaczego nie wezmiesz sobie po prostu całego zestawu kluczy tylko poszczególne klucze. a nóż widelec kiedyś pan Kaziu wymieniał klocki w szopce, srubka spadla do kanalu i wkręcił z innym łbem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 (edited) Witam, ja juto także biorę się za klocki.. Nie mam warsztatu ani garażu więc będę robił to w plenerze podsumowując klucze 12,14,17, jakiś zestawik śruborkętów, młoteczek i szczypce + szczotka druciana i jakiś odrdzewiacz czyszczący do metalu będzie wystarczającym zestawem do zmiany klocków? Muszę także zajrzeć do prawego bębna z tyłu, wie ktoś może w jakie kluczyki mam się uzbroić, ciężko schodzi osłona bębna? Dzięki i pozdrawiam! Dwie ważne kwestie.Przyda się ścisk(taki stolarski)bo tłoczki zacisków nie zawsze chcą się dać wcisnąć po dobroci.Nie zapomnij odkręcić korka w zbiorniczku płynu hamulcowego i obserwuj przy wciskaniu by się nie przelał.(ewentualnie odessać nap.strzykawką) i jeszcze jedno nie odkręcaj odpowietrzników(bo będzie cię czekala zabawa w odpowietrzanie) Edited March 25, 2011 by manix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.