clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Ja bym tam zawody zrobił w terenie chętnie popatrzę, w razie czego ponoszę linę. Panowie się piszą? Trzeba to po męsku załatwić, a później ognisko, kiełbaski i piwko i nasze pilotki zawiozą do domu a nie takie suche pisanie na forum. "Pifko" , kiełbaski i ognisko jak najbardziej, a zawody bym odpuścił. Mamy wszyscy zupełnie inaczej "zeszpejowane" samochody inne kąty natarcia i inne zejscia, pewno różne umiejętności, no i pewno trochę inaczej rozumiemy teren,- wynik bedzie nierzeczywisty "For fun" zawsze chętnie będę się pisał na jakiś wypad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Po ilości testosteronu widać, że naród zdrowy A co do tematu rozważań, czy ktoś wogóle próbował sprecyzować definicje "terenówki"ta encyklopedyczna,którą znalazłem jest mało dokładna i mówi (mniejwiecej), że jest to pojazd z napedem na 4 koła i reduktorem zdolny do pokonywania przeszkód terenowych (nie precyzuje nawet jakich) jesli przyjąć taka definicje navara na 100% sie łapie jednak jesli by sie licytować jaki samochód jest najlepszy w terenie (co stanowi oddzielne zagadnienie) to ideałem raczej nie bedzie pojazd nadający się do codziennej ekspoatacji na drogach. prawdopodobnie nie bedzie nawet do takiej ekspoatacji dopuszczony. co do patrola to dobrze pamiętam jeszcze czasy kiedy jezdziłem Y61 (wersja przed liftem) i w środowisku off-roadu powszechna była opinia, że nie jest to samochod terenowy i nigdy nim nie bedzie, gdyż ma za dużo elektroniki jest za ciężki i nie jest dość kanciasty automatyczna skrzynia biegów i elektryczne lusterka sprawiały, że próby zaliczenia sie do "szlachetnego bractwa" były beznadziejne, a posiadacze R60 oscentacyjnie odwracali głowy z dezaprobatą. Jak ktoś jest zdolny i bogaty zawsze może zmotać patrola, który przegoni na trasie niejedną navare lub navare, która w terenie zostawi za sobą stado utopionych patroli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) Ja wiem czy taki młody ? 40 w tym roku ale dzięki Co do stanu portfela ... fakt ma to diametralne znaczenie Na takie zabawy trzeba mieć spory zasób oszczędności ... ale nie o to chodzi Zawsze marzyłem o H1 ... od kiedy pokazał się w Zatoce Perskiej Teraz mogłem sobie na niego pozwolić ... tak naprawdę to jestem za***iście rozczarowany tym samochodem i niestety wisi na Allegro Jest to samochód do niczego ... zwykły przedłużacz ptaszka ... Nie pływa , nie nadaje się do terenu ( jest za szeroki ) , w błocie się topi , moja wersja waży 4.6 tony Ma 4 małe siedzenia ... pali więcej niż Cessna 182 Co do Patrola ... strasznie mi przypasował , modyfikuję , buduję , wszyscy się dziwią jak można pociąć nowy samochód Jest to zwykłe hobby ... jeden jest alkoholikiem , narkomanem , inny hoduje rybi a innemu śmierdzą nogi ... Już mi się nie chce jeździć wyprawowo co nie znaczy że nie mogę posiadać wyprawowego Patrola z fajnym silnikiem ... a dlaczego Patrol ? Wdzięcznie poddaje się każdej modyfikacji Edytowane 17 Marca 2011 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Kolego OFF. Ja nie mam nic do przebudowywania. Z moich 2-O została tylko rama i silnik a koszty przeróbek... szkoda gadać. Zrobiłem to jednak dla siebie, dla swojej własnej przyjemności. Jak ktoś chce czerpać z tej wiedzy to daję mu to w sposób normalny na tacy. Bez niepotrzebnego zadęcia, epatowania seriami zdjęć tego samego silnika itd. Nie deptam też wizji drugiej strony, że jego motocykl jest też off (bo dla mnie GS 1200, GS 800, KTM 650, Trabsalp, Africa Twin i inne tego typu wynalazki to nic więcej tylko zabawki). Ja nie mam elektroniki, nie mam nawet rozrusznika. Mam za to tylko 150 kg wagi i DUŻO NIEGRZECZNEJ mocy. Dlaczego? Ładnie wyjaśnił to CLIPP. Nie znaczy to jednak, że nie znajdzie się kierowca, który na swoim BMW GS 800 (dla mnie motocyklu beznadziejnym w terenie) zrobi mnie na moim hard enduro tak jak będzie chciał. Ja mam, jak już wiesz Pathfindera - trochę podniesionego, osłoniętego, na AT-kach. Do tego co chcę robić wystarcza mi w 100%. Dla mnie jest terenówką spełniającą w 100% MOJE zainteresowania terenem. Oczywiście porównywanie go do Patrola nie ma sensu. Tak samo jak nie ma sensu porównywanie naszych zainteresowań terenem. Nie piszę jednak nikomu, że jego bryka to tylko do trawnika. Nie jest to prawdą. A jak chcesz się pochwalić modyfikacjami to zrób to elegancko bez (ja tak to odbieram) niepotrzebnego szpanu i epatowaniu kasą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) spotkanko ognicho przejażdżka świetny pomysł tylko jak się nie tak dawno umawiały Patrole to przyjechały tylko 2 w sumie 3 Nissany ze mną reszta to Gelendy i Jeepy no i 1 Suzuki teren lekki więc spotkanko prawdo podobnie odbędzie się tylko na forum na pewno będzie to lepsze jak dogryzanie sobie na forum bo zaczyna to trochę przypominać CB radio Edytowane 17 Marca 2011 przez alkaspaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) A jak chcesz się pochwalić modyfikacjami to zrób to elegancko bez (ja tak to odbieram) niepotrzebnego szpanu i epatowaniu kasą. Kolego bez urazy ... odczep się od mojego portfela , nie zachowuj się jak każdy Polak , kipisz nienawiścią że ktoś ma , stać go , mógł kupić ? masz jakieś kompleksy ? Ja się cieszę mogąc patrzeć na samochody budowane przez moich kolegów Cieszę się z faktu że komuś się udaje dążąc do celu Wkur.wia mnie jak ktoś wytyka mi szpan , pieniądze itp. Co ja kur.wa Ferrari się chwalę ? Zejdź na ziemię Kupić to nie sztuka ... sztuką jest zamontować , zespolić , wyjechać Edytowane 17 Marca 2011 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) spotkanko ognicho przejażdżka świetny pomysł tylko jak się nie tak dawno umawiały Patrole to przyjechały tylko 2 w sumie 3 Nissany ze mną reszta to Gelendy i Jeepy no i 1 Suzuki teren lekki więc spotkanko prawdo podobnie odbędzie się tylko na forum Spokojnie Alkaspaw, z Częstochowy trochę daleko do Wawy na kilku godzinną przejażdzkę w terenie, ale niech się zrobi cieplej to wtedy napewno. Tak sie złożyło że od kilku lat mieszkam w Świętym Mieście, ale chałupa jeszcze została w Warszawie. Wpadam tam na weekendy ale cywilnym autem Obiecuje Ci że przetestujemy te Twoje odpowietrzenia mostów na gliniankach - o ile pamiętam to w Zielonce. Rzut beretem z Kobyłki, prosto Napoleona , w prawo w Serwitucką,- na łuk i trzymasz sie cały czas głównej i po lewej stronie.... Napewno wiesz o których gliniankach mówie. Edytowane 17 Marca 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Napewno wiesz o których gliniankach mówie. Narew fajniejsza ... od zapory w Dębe do Nowego Dworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 a wiesz o tym nie wiedziałem muszę sprawdzić co tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) Kolego OFF. Ja nie mam nic do przebudowywania. Z moich 2-O została tylko rama i silnik a koszty przeróbek... szkoda gadać. Zrobiłem to jednak dla siebie, dla swojej własnej przyjemności. Jak ktoś chce czerpać z tej wiedzy to daję mu to w sposób normalny na tacy. Bez niepotrzebnego zadęcia, epatowania seriami zdjęć tego samego silnika itd. Nie deptam też wizji drugiej strony, że jego motocykl jest też off (bo dla mnie GS 1200, GS 800, KTM 650, Trabsalp, Africa Twin i inne tego typu wynalazki to nic więcej tylko zabawki). Ja nie mam elektroniki, nie mam nawet rozrusznika. Mam za to tylko 150 kg wagi i DUŻO NIEGRZECZNEJ mocy. Dlaczego? Ładnie wyjaśnił to CLIPP. Nie znaczy to jednak, że nie znajdzie się kierowca, który na swoim BMW GS 800 (dla mnie motocyklu beznadziejnym w terenie) zrobi mnie na moim hard enduro tak jak będzie chciał. Ja mam, jak już wiesz Pathfindera - trochę podniesionego, osłoniętego, na AT-kach. Do tego co chcę robić wystarcza mi w 100%. Dla mnie jest terenówką spełniającą w 100% MOJE zainteresowania terenem. Oczywiście porównywanie go do Patrola nie ma sensu. Tak samo jak nie ma sensu porównywanie naszych zainteresowań terenem. Nie piszę jednak nikomu, że jego bryka to tylko do trawnika. Nie jest to prawdą. A jak chcesz się pochwalić modyfikacjami to zrób to elegancko bez (ja tak to odbieram) niepotrzebnego szpanu i epatowaniu kasą. Hej Panowie nie traktujcie tego "trawnika" tak serio tak sie mówi "TRAWNIKOWY TYGRYS" i tyle. Dajcie sobie luz - nie warto. To tylko wymiana poglądów. A nie ma dyskusji bez polemiki. I nie koniecznie musimy sie ze sobą zgadzać. Gdy byśmy byli zgodni nie byłoby dyskusji. a wiesz o tym nie wiedziałem muszę sprawdzić co tam jest Nie żartuj mieszkasz w Kobyłce i nie słyszałeś o gliniankach. Tam wszyscy sie kąpią latem Narew fajniejsza ... od zapory w Dębe do Nowego Dworu Byłem Edytowane 17 Marca 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 o glinkach wiem ale nie wiedziałem że jest tam gdzie pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Po ilości testosteronu widać, że naród zdrowy A co do tematu rozważań, czy ktoś wogóle próbował sprecyzować definicje "terenówki"ta encyklopedyczna,którą znalazłem jest mało dokładna i mówi (mniejwiecej), że jest to pojazd z napedem na 4 koła i reduktorem zdolny do pokonywania przeszkód terenowych (nie precyzuje nawet jakich) jesli przyjąć taka definicje navara na 100% sie łapie jednak jesli by sie licytować jaki samochód jest najlepszy w terenie (co stanowi oddzielne zagadnienie) to ideałem raczej nie bedzie pojazd nadający się do codziennej ekspoatacji na drogach. prawdopodobnie nie bedzie nawet do takiej ekspoatacji dopuszczony. co do patrola to dobrze pamiętam jeszcze czasy kiedy jezdziłem Y61 (wersja przed liftem) i w środowisku off-roadu powszechna była opinia, że nie jest to samochod terenowy i nigdy nim nie bedzie, gdyż ma za dużo elektroniki jest za ciężki i nie jest dość kanciasty automatyczna skrzynia biegów i elektryczne lusterka sprawiały, że próby zaliczenia sie do "szlachetnego bractwa" były beznadziejne, a posiadacze R60 oscentacyjnie odwracali głowy z dezaprobatą. Jak ktoś jest zdolny i bogaty zawsze może zmotać patrola, który przegoni na trasie niejedną navare lub navare, która w terenie zostawi za sobą stado utopionych patroli Camo i tak i nie. Jak zwykle. Dziś patrząc co wypuszczają producenci samochodów "terenowych" / nie mówie o produkcji na Australię, Afrykę Poł/ to Navara jest jak pisałem tytanem. Samochód terenowy to rama, napęd 4x4, reduktor, sztywne mosty. Ale to nie wszystko taki samochód powinien być jak najmniej skomplikowny, co czyni go mało awaryjnym. Elektronika jest BE Tego nie naprawisz w błocie na pustyni, czy w głebokim lesie - tu sie wymienia podzespoły. Samochód terenowy to prześwit, kąty natarcia i zejscia, kąt rampowy, wykrzyże. Samochód terenowy to jak najmniej plastiku, bo teren go obierze w mig, ze zbędnych elementów.Samochód terenowy musi być odporny na uszkodzenia, inaczej zbudowany solidnie przewymiarowany. I powinien łatwo poddawać się modyfikacją. Co do Y61 racja, jeśli mamy dzielić włoś na czworo to, Y60 jest bardziej terenowy. A jeszcze bardziej K 160. Na szczęście y61 przyswoił sobie kilka cech poprzednika i chwała mu za to. Y62 to totalna porażka terenowa, ale za to blichtr i lans klasa odpowiedz Nissana na Toyotę 200 Ten /Y62/ nie odziedziczył żadnych cech protoplasty o glinkach wiem ale nie wiedziałem że jest tam gdzie pojeździć Nie pisałem do końca serio, to był żart, tam się nie da jeżdzić tam się można utopić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 aja już myślałem że jest tam coś ciekawego ostatni raz byłem tam na wagarach w podstawówce dlatego nie pamiętam fajnie jest na poligonie w Zielonce a właściwie w Ossowie jest rzeczka duży rów pełen błota ale nie dla mnie itp. tylko trzeba uważać na wojskowych następne to Nadma droga nad rzeczką ale tylko gdy jest wysoki stan wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ta navarka wygląda dość terenowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ta navarka wygląda dość terenowo? http://www.arctictrucks.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ta navarka wygląda dość terenowo? Arctic truck Wygląda zaje...... ale zapytaj Szczura co zmienili w zawieszeniu, i co poprawili po fabryce Trochę tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 apetyt na paliwo też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 apetyt na paliwo też Z tego co się orientuję motorów nie zmieniają, ale apetyt napewno większy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) w którymś z pisemek wyczytałem że ok 50l tam to te tłoki mają co robić Edytowane 17 Marca 2011 przez alkaspaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) [A ten to terenowy ?? A co to za samochód ? Edytowane 17 Marca 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Z tego co się orientuję motorów nie zmieniają, ale apetyt napewno większy Nie zmieniają ale ... Karłowicz zmienia Ten Patrol jeździ na Islandii z V8 Oryginał 3.0 nie dawał rady po lodowcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) Nie zmieniają ale ... Karłowicz zmienia Ten Patrol jeździ na Islandii z V8 Oryginał 3.0 nie dawał rady po lodowcach Ładna "franca" na 35' czy 37'. Wygląda na 35' Chyba kasztanimy temat o Navarze Edytowane 17 Marca 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Ładna "franca" na 35' czy 37'. Wygląda na 35' 37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 [A ten to terenowy ?? A co to za samochód ? to to już monster truck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 to to już monster truck Standard na terenie Islandii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.