clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Standard na terenie Islandii I tak naprawdę tylko tam zdaje egzamin. W naszym klimacie i terenach raczej specjalnie by się nie popisał, podobnie jak Navara z postu Camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 to już wiem gdzie wybiera się mój sąsiad podniósł ZJ ta ze 35 cm założył oponki 35 i gdyby był biały to wyglądał by jak duża lodówka na małych kółkach oczywiście nie zmienił przełożeń bo uważa że 5,9l da radę może i da ale skrzynia już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 to już wiem gdzie wybiera się mój sąsiad podniósł ZJ ta ze 35 cm założył oponki 35 i gdyby był biały to wyglądał by jak duża lodówka na małych kółkach oczywiście nie zmienił przełożeń bo uważa że 5,9l da radę może i da ale skrzynia już nie skrzynia i mosty nie wytrzymają długo Są skrzynie i mosty w wersji HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) to już wiem gdzie wybiera się mój sąsiad podniósł ZJ ta ze 35 cm założył oponki 35 i gdyby był biały to wyglądał by jak duża lodówka na małych kółkach oczywiście nie zmienił przełożeń bo uważa że 5,9l da radę może i da ale skrzynia już nie Przy ZJ na bank zmieli most, albo wczesniej ukręci półosie. Ja 32' mieliłem dan'y 35 aż szły iskry. Dwa mosty umarły. Zj 5,2 czy 4.0 ? Sorry doczytałem pojemnosc. Zyczę szczęścia ! Edytowane 17 Marca 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (edytowane) tylko że on o tym nie wie no i co najciekawsze on nie jeździ nim w terenie tylko po czarnym zrobię mu fotkę i wrzucę Edytowane 17 Marca 2011 przez alkaspaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 tylko że on o tym nie wie no i co najciekawsze on nie jeździ nim w terenie tylko po czarnym zrobię mu fotkę i wrzucę Dawaj, - na czarnym sie jakoś uchowa, teren go wyeliminuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 na razie bez zderzaków ale robi sobie stalowe z 5mm więc z 10 cm kucnie chłopak po prostu chce być zauważony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 (edytowane) http://www.arctictrucks.com/Pages/1370 te navki maja koła 38" nie wiem jak do frontiery(navary), ale do pathfindera w USA juz od 2008 fabrycznie montuja V8 5.6l wiec nie trzeba silników wymieniać. V6 4.0l tez daje sobie rade i bez problemu rozpedza patha ponad 220km/h. nie ma to jednak praktycznego zastosowania chyba, ze przy wyprzedzaniu ciekawe orurowanie zderzaka. czy to własny projekt? szukam czegoś podobnego do swojego patha. Edytowane 18 Marca 2011 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 https://lh3.googleusercontent.com/_p2RLwdutrng/TYOXP76M15I/AAAAAAAAAHU/A7FJJzlFp9k/s640/Zdj%C4%99cie0298.jpg a to monstre truck sąsiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 https://lh3.googleusercontent.com/_p2RLwdutrng/TYOXP76M15I/AAAAAAAAAHU/A7FJJzlFp9k/s640/Zdj%C4%99cie0298.jpg a to monstre truck sąsiada Sorry, ale to jest pomnik. Każdy trawers go "zabije" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rezysstor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Chciałbym "pogodzić" wszystkie żaby w sadzawce, skrzeczące, jakie to mają terenówki z krzyżem,V-8, blokadą, mostem sztywnym, jak pal Azji, czy sflaczałym jak u akwizytora i kompresorem na grochówkę. Prawda jest śmieszna : wszystkie zakopane terenówki wyciągnie ciągnik Ursus z epoki wczesnego Gierka i nie pomogą nawet chrapy pod dachem, ani kaloryfer z przodu, ani wyciągarka,ani reflektory na grzędzie na dachu, gdy do lasu pińćset(sic) metrów. Dwa lata temu, biwakowałem z przyczepą campingową w dawnej kopalni gipsu. Trudno wytłumaczyć laikowi, co znaczy wyjechać z gipsowego dołka, kiedy zacznie padać deszcz. Był tam jakiś za przeproszeniem Jeep, Suzuki Samuraj, cywil Fordem- gówno wortym i ja- dumny posiadacz Navary z łańcuchami śniegowymi na tylnych kołach. Nic nie pomogło : wszystkich wyciągnął Ursus z napędem na tył Tak więc Navara dopóki się nie spier.oli jest super bryką ale w teren zalecam 10 x tańszego Ursusa z przydrutowanym reflektorem, co nie pęka jak w Navarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 to ja polecam filmik: jak ma być prawdziwa terenówka dla wymagających to tylko GĄSIENICE! a zmaiast wyciagarki solidna łycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kress Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 to ja polecam filmik: jak ma być prawdziwa terenówka dla wymagających to tylko GĄSIENICE! a zmaiast wyciagarki solidna łycha I z tym się zgodzę!! Ale navką w teren to troszkę bym się bał wjechać - ma taki ładny lakier i chromowane dodatki Pozdrawiam Kress Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 I z tym się zgodzę!! Ale navką w teren to troszkę bym się bał wjechać - ma taki ładny lakier i chromowane dodatki Pozdrawiam Kress te chromy chętnie bym zamienił na czarny mat a lakier można zawsze troszkę zarysować o krzaczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Rozumiem, na kinetyku tutaj ciężko by było, ale takie ciąganie osobówki na metalowej linie to porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Rozumiem, na kinetyku tutaj ciężko by było, ale takie ciąganie osobówki na metalowej linie to porażka. A ja powiem tak: /bez urazy/ Dupek kupił sobie samochód i pojechał na wycieczkę. Zapomniał o oponach, że nie takie i nie do tego No i trochę wyszły braki z techniki jazdy, czyli jak przejechać po mokrej łączce i jak zamoczyć koła w sadzawce. Myśle że celowo wkleili to auto, bo tak było w scenariuszu. Tylko metalowa była pod ręką To i tak dobrze że nie ciągneli w bok. Bo można tak: 1 minuta 25 sek filmu oraz 2 minuta 27 sek I to jest MISTRZOSTWO Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Może mieli nadzieję, że będą musieli Opla gdzieś porzucić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robsonb73 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jestem laikiem terenowym. Ale kierowca disco zrobił duże oczy. Zatrzymał się, bo widział ,że mam kłopoty i nie moge się wygrzebać ze śniegu głębokiego. Nie mogłem nabrać rozpędu z braku miejsca. Same krzaczory a navarka dość świeża. Skorzystałem z pomocy, jednak to był kiepski pomysł bo landrover sam się zagrzebał prawie, więc się odczepiłem i poprosiłem o usunięcie ciągnącego I navara na fabrycznych oponach dała radę sama Oczywiście kierowca otrzymał należne szczere podziękowania za dobre chęci Przy okazji: da się jeździć na oponach AT bez wycia po drogach utwardzonych. navara służy mi głównie jednak do przemieszczania się od budowy do budowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Da się jeździć na A/T i to całkiem nie źle co do chałasu to wszystko zależy od producenta danej opony jedne są ciche a inne głośniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Narew fajniejsza ... od zapory w Dębe do Nowego Dworu Tak, potwierdzam - nie dalej jak 2 tygodnie temu wyciągaliśmy tam kolegę, który wkleił Isuzu. Powiem krótko, po 14.00 robi się szczególnie atrakcyjnie, bo otwierają zaporę i dość szybko poziom wody podnosi się o ponad 1,5 metra. Musieliśmy dość szybko uciekać przed wodą. Autko wklejone dzień wcześniej, przez noc stało zalane po dach. Tam, gdzie stoimy na trzeciej fotce, pół godziny później było już dno rzeki. Dodam jeszcze tylko, że autko po 2 dniach było już znowu na chodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik3000 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 (edytowane) Witam, Jakby ktoś z kolegów i kolezanek chciał popróbowac Navarkę na bezdrozach i górskich sepentynach to zapraszam na wyjazd do Rumunii. Bez niszczenia i topienia aut,tylko turystyka offroadowa . Tydzień po Rumunii ze zwiedzaniem Cerkwi ,Klasztorów Maramureszu i Bukowiny, Polskie wsie na Bukowinie, Transylwania z górskimi przejazdami przez Transalpinę oraz Transfogaraską + jeziora, jaskinie . Wszystko w formie wyprawowej czyli sporo spania w namiotach. Od czerwca do września . Śmigam po tamtym regionie od kilku lat jak ktoś chętny do przyłączenia sie dawać na priv. tan fotki i szczegóły Nie trzeba mieć opancerzonego pojazdu aby trochę pojeździć po terenie i pozwiedzać pozdrawiam Dominik Witam, Jakby ktoś z kolegów i kolezanek chciał popróbowac Navarkę na bezdrozach i górskich sepentynach to zapraszam na wyjazd do Rumunii. Bez niszczenia i topienia aut,tylko turystyka offroadowa . Tydzień po Rumunii ze zwiedzaniem Cerkwi ,Klasztorów Maramureszu i Bukowiny, Polskie wsie na Bukowinie, Transylwania z górskimi przejazdami przez Transalpinę oraz Transfogaraską + jeziora, jaskinie . Wszystko w formie wyprawowej czyli sporo spania w namiotach. Od czerwca do września . Śmigam po tamtym regionie od kilku lat jak ktoś chętny do przyłączenia sie dawać na priv. tan fotki i szczegóły Nie trzeba mieć opancerzonego pojazdu aby trochę pojeździć po terenie i pozwiedzać pozdrawiam Dominik Wczoraj wstępnie ustaliłem że wyjazd mógłby się zacząć 16 czerwca (sobota) i trwać do następnego weekendu .Chętnych proszę o kontakt. ddss@onet.pl Pozdrawiam Dominik Edytowane 7 Lutego 2012 przez dominik3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.