Gość kasia_987 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 od dwóch tygodni mam problem z moją Micrą K-12 (przebieg niecałe 50.000 km)- przy hamowaniu (dojazd do świateł) i jałowym biegu obroty spadają do 0 i silnik gaśnie. był dwa razy w warsztacie i u elektryka - naprawili przewód masowy, przeczyścili przepustnicę i wszystko miało być super - niestety po 1-2 dniach znowu to samo. póki silnik jest zimny to jeszcze chodzi, ale przy rozgrzanym gaśnie na każdych światłach. podobno komputer nie wyrzuca żadnych błędów... co robić ??? możecie coś doradzić ??? z góry dziękuję ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Czesc. Najpierw to posprawdzaj wszystkie przewody podcisnieniowe czy sa cale. .Po drugie jesli byla czyszczona przepustnica to czy robili nauke wolnych obrotow (komputerem).Dalej trzeba sprawdzic przeplywomierz. Koledzy z Micry Ci napisza jakie sa napiecia i jak mierzyc. Ja nie wiem. Sprawdzic tez o ile jest silnik krokowy a jak nie ma silnika krokowego to powiniem byc w zamian zawor dodatkowego powietrza. Z tego co sie jeszcze orientuje to powinien byc do sprawdzenia czujnik polozenia przepustnicy. Nie wspominam tutaj o swiecach i przewodach wysokiego napiecia ,o czystej kopulce . Ale to juz koledzy z Micry naprowadza Cie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Adaptacja przepustnicy powinna pomóc tzn nauka wolnych obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasia_987 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 bardzo dziękuję za odzew ! :-) adaptację Panowie robili, podobno nawet dwukrotnie, ale niestety nie pomogło.... szukamy dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Skoro adaptacja nie pomogła to czy przed adaptacją był wykasowany skład mieszanki. Czy ktoś sprawdzał jak pracują sondy. Samochód z gazem ? myśle że nie, warto sprawdziś czy nie zasysa tzw lewego powietrza na kolektorze ssącym, ja bym wypioł przewód od serwa i zobaczył co się będzie wtedy działo oczywiście króciec w silniku trzeba szczelnie zaślepić - trzeba uwarzać wtedy bo hamulce będą słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.