Guest dylemat Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Witam forumowiczów. Jestem nowym uzytkownikiem. terano2 rok '97 - benzyna - bez gazu. Na wolnych obrotach nie pracuje na wszystkich cylindrach (na 3) ostatni nie pracuje. Przy zwiększeniu obrotów praca jest prawie normalna. Co może być przyczyną ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Najpierw posprawdzaj swiece zaplonowe i przewody wysokiego napiecia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dylemat Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 świece i przewody sprawdzone. co dalej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Jezeli piszesz ze po zwiekszeniu obrotow praca jest prawie normalna to moze sprawdz przeplywomierz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Jaki przepływomierz, co Ty piszesz. Czy przepływomierz ogranicza pracę jednego z cylindrów? No weź pomyśl . Szukaj przyczyny w iskrze lub wtrysku paliwa. Może coś z kompresją jest nie tak na jednym z cylindrów. Zawory? Nie zaszkodzi pomierzyć kompresję na podejrzanym cylindrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Kolega nasz napisal ze swiece i przewody sprawdzone. Czyli wedlug mnie iskra na swiecy jest , przewody wysokiego napiecia nie kopia ,swiece sa ladnie wypalone na brazowo. Choc mam i mialem co do tego duze watpliwoci ale musimy wierzyc koledze bo tak napisal. Druga sprawa . Nie napisal kolega jak odpala samochod .Czy ciezko?. Czy jak odpali to trzesie silnikiem (jak przy wypadaniu zaplonu) . Czy tylko sinik pracuje nierowno (obroty faluja.) Tego nie wiemy. ZA falowanie obrotow jest tez odpowiedzialna przeplywka. Moze sprawdzic wtryskiwacze. Moze pomierzyc cisnienie sprezania tak jak napisales. Moze tez pojechac na bledy zobaczy jakie sa. Jesli ma wypadanie zaplonu to wykaze. Sprawdzic przeplywke nie zaszkodzi to nic nie kosztuje. Ale nie bede sie przy tym upieral ze to akuratnie musi przeplywka i nic innego. Czesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dylemat Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Jak jest zimny to nie pali "od dotknięcia" ale większych kłopotów nie ma, natomiast przy rozgrzanym czasem kłopoty są znaczne (musi trochę pokręcić) i trzęsie silnikiem jakby miał się rozlecieć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whitie Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Jak jest zimny to nie pali "od dotknięcia" ale większych kłopotów nie ma, natomiast przy rozgrzanym czasem kłopoty są znaczne (musi trochę pokręcić) i trzęsie silnikiem jakby miał się rozlecieć. Ja obstawiam świece. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Autodiagnostyka rowniez do Terrano 2 2,4l benzyna od 1993roku. Sa rowniez kody bledow. Moze komus sie przyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest terranosaur Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 co to jest ten tytułowy zawór egr i do czego on jest ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.