Gość Leon Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Potrzebuję informacji na temat żywotności turbo w 200SX. Im więcej tym lepiej Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 planujesz wejsc w posiadanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 w zależnosci jak ją traktował właścicel ale przygotuj sie na regeneracje turbo:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 To nie jest odpowiednie miejsce na takie pytania, napisz to w dziale NA, SX i inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 To nie jest odpowiednie miejsce na takie pytania, napisz to w dziale NA, SX i inne... A wtedy Ci Coobcio odpowie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Leon Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Nie ja planuję, ale 2 znane mi osoby. Prosiły o info [do adminów - proszę o przeniesienie tematu w dział bardziej odpowiedni] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Sprecyzuj pytanie, domyślam się że chodzi Ci o żywotność turbospręzarki, 200SX to S13 czy S14 ? Silnik CA18DET czy SR20DET ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Leon Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 S13, CA18DET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 zalerzy wsyztko od e3kspolatacji moze wytrzymac przebeigi od 10 do 200tyś km albo i nawet więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roball Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 nowa turbina: - używana właściwie wytrzyma 200 000 - 300 000 km.. w przypadku silnika CA18DET dobre jest założnie BOV'a, albo zmiana biegów z lekkim międzygazem -używana niewłaściwie - da się zarżnąć w ciągu kilkuset km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 w CA18DET dmucha 0,8 bara... Dobre rozwiazanie do tego silnika to montarz zamist T25, T28 ktora na mneijszych obrotasch jest w stanei wytwrozyć to samo cisnienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roball Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 z T28 są pewne problemy, ciężko jest podłączyć WG i węże muszla wydechowa jest identyczna jak w T25 więc siada na kolektorze, ale muszla kompresora jest większa i obrócona - jest z tym troche zabawy ale warto wadą T28 jest większy turbo-lag, ale ciśnienie roboczo(bezpiecznie dla turbiny) może dawać 1,2 bara co daje 210 KM dodając do tego wydech tylko z tłumikiem końcowym i intercooler z iveco można z tego silnika wyciągnąć 230KM i to bez wielkich nakładów finansowych (5000 PLN) co więcej bebechy(korby, panewki, wał etc.) i osprzęt (wtryskiwacze, pompa paliwa) spokojnie to wytrzymują tak więc jeżeli te 2 osoby które są zainteresowane mają troche rozsądku (po odpaleniu auta nie kręcą do odcięcia) to s13 jest naprawdę godne polecenia, super wózek z dużymi możliwościami tunningu a całość za względnie niewielkie pieniądze aaaa, i niech unikają okazji.. jak auto z 1994r jest za 8000 PLN i wygląda super to można się spodziewać niemiłych niespodzianek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Nieco odbiegamy od Tematu, widzę że coś tam wyczytałeś na TK i teraz cherz błysnąć wiedzą jednak to co napisałeś nie do końca jest prawdą, wejdz jeszcze raz na TK przeczytaj odpoweidnie posty ponownie i popraw się :wink: Chodzi o problem z WG któego nie ma i nigdy nikt nie miał, zawsze dla picu można dać zewnatrzny jak seryjny z jakiś przyczyn Ci nie pasi. Temat można spokojnie zamnknąć, już były w nim zawarte informacje co do zywotności seryjnej T25 w silniku CA18DET. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roball Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Nieco odbiegamy od Tematu, widzę że coś tam wyczytałeś na TK i teraz cherz błysnąć wiedzą - przepraszam jeśli masz wyłączność na błyskanie, trzeba było napisać wprost :wink: jednak to co napisałeś nie do końca jest prawdą, wejdz jeszcze raz na TK przeczytaj odpoweidnie posty ponownie i popraw się - bądź łaskaw zmienić ton (baba cie nie słucha że masz potrzebe sterowania innymi?), nie bij piany i na przyszłość skup się na pytaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Orginalne turbiny T25 w SX-ach padają szybciutko i trudno znalezc auto ze sprawną orginalną Turbiną, tak jak kolega wyzej pisał najlepiej wymienic na T28 a najlepiej na Gt28 na łozyskach kulowych. Z tego silnika bez kucia mozna wyciągnąć nawet 300 KM :wink: a czy to duzy koszt czy mały to zalezy od zasobnosci portwela, pierwsza rzecza jaką nalezało by zrobić to rozebranie silnika na cześci i wymiana uszczelek, pirscieni, panewek itp. to juz koszt około 2,5 koła, Turbina to nastepne 2, a gdzie reszta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roball Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 gdzie sie kupuje T28R za 2kPLN ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 ....uzywaną....przepraszam, zapomniałem dodać :wink: nową GT28R widziałem za 3700, ale proponuje sprawdzic ile kosztuje w USA, mozliwe ze jeszcze mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 z T28 są pewne problemy, ciężko jest podłączyć WG i wężemuszla wydechowa jest identyczna jak w T25 więc siada na kolektorze, ale muszla kompresora jest większa i obrócona - jest z tym troche zabawy ale warto wadą T28 jest większy turbo-lag, ale ciśnienie roboczo(bezpiecznie dla turbiny) może dawać 1,2 bara co daje 210 KM dodając do tego wydech tylko z tłumikiem końcowym i intercooler z iveco można z tego silnika wyciągnąć 230KM i to bez wielkich nakładów finansowych (5000 PLN) co więcej bebechy(korby, panewki, wał etc.) i osprzęt (wtryskiwacze, pompa paliwa) spokojnie to wytrzymują 28 bedzie miało większy lag zgadza się... problemów z podłączeniem nie ma najmenjeszych, wystarczy kupic pol metra nowego werza za 6PLN i po klopacie... Ostatnio co mi ciekawego wpadlo w ręce do tego silnika to wtrsyki paliwa 440cc z sunny GTI-R w połączeniu z mocna pompa palwia np. z 300zx TT albo z Walbro masz ukłąd paliwowy załatwiony do 330-340 koni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mellow Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Ludzie prosze .... :shock: w CA na T28 bedzie mniejszy lag anizeli na T25 .... a T25 niezuzywa sie szybciej od T28 bo jest .."gorsza" tylko wystepowaly problemy ze smarowaniem ( wezyk bez oczka, po lifcie problem zalatwiony ) wpadnij na www.turbokillers.com .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.