Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Ucieka prąd :(


Kogucik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i d*pa, grzebałem przy aucie z 2 godziny, wywaliłem alarm na dobre, wszystko działało, zostawiłem ojca przy aucie na 5 minut dosłownie wracam chce odpalić ciach, rozrusznik w ogolę nie kreci, kontrolki na desce się palą... mimo wszystko pobór prądu na spoczynku jest 3 ampery !!! nie dałem sobie rady, ojciec mnie odpalił z linki i pojechałem do elektryka i zostawiłem im auto, maja naprawić to co ojciec zrobił ze sterowaniem rozrusznika + znaleźć złodzieja prądu, no i zostanie mi wtedy tylko wymiana tego regulatora. Zobaczymy jak to będzie, ale na chwile obecną cala sytuacja z prądem mnie irytuje... akumulator 1,5 roczny zabity, trzyma napięcie ok 12,2v nie chce się więcej ładować... na szczęście mam jeszcze z vectry dobry, zobaczymy co dalej... na jutro może auto będzie zrobione.

Edytowane przez Kogucik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i d*pa, grzebałem przy aucie z 2 godziny, wywaliłem alarm na dobre, wszystko działało, zostawiłem ojca przy aucie na 5 minut dosłownie wracam chce odpalić ciach, rozrusznik w ogolę nie kreci, kontrolki na desce się palą... mimo wszystko pobór prądu na spoczynku jest 3 ampery !!! nie dałem sobie rady, ojciec mnie odpalił z linki i pojechałem do elektryka i zostawiłem im auto, maja naprawić to co ojciec zrobił ze sterowaniem rozrusznika + znaleźć złodzieja prądu, no i zostanie mi wtedy tylko wymiana tego regulatora. Zobaczymy jak to będzie, ale na chwile obecną cala sytuacja z prądem mnie irytuje... akumulator 1,5 roczny zabity, trzyma napięcie ok 12,2v nie chce się więcej ładować... na szczęście mam jeszcze z vectry dobry, zobaczymy co dalej... na jutro może auto będzie zrobione.

 

uuu... 3A ?? U mnie jest 0,02A. Albo masz gdzieś zwarcie albo.. rozrusznik uwalony obstawiam... Czytałem też, że instalka LPG może kraść no ale nie 3A.. Radio podłączone bez kluczyka też robi swoje, zwłaszcza w miarę nowe rocznikowo - u mnie Alpine podłączone na stałe i już było 0,13A. Sprawdź też lampkę w bagażniku czy się nie świeci po zamknięciu auta. Też miałem problem z padającym aku (temat powinien być gdzieś na forum) jak na razie jest ok bo elektryk nakazał wymienić wszystkie paski- klinowy itp. Wytłumaczył mi, że przez stan pasków co były u mnie (a były tragiczne) podczas wyższych obrotów silnika mogło być słabe ładowanie.

 

PS. Skoro masz alarm to powinieneś też mieć tzw. backup czyli na wypadek wyjęcia aku powinien alarm wyć. Jak wiadomo ten backup też się musi naładować jak inne "baterie awaryjne" a ładuje się on z akumulatora...

Edytowane przez SlawekS25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alarmu juz nie ma, dzisiaj mam nadzieje ze zrobia mi to auto, bo vectre zostawilem pod robota z padnietym akumulatorem [ten z ktorym kupilem primere - padaka totalna, ale rano odpalil, godzine pozniej juz nie ;/] no a nissan stoi sobie w warsztacie z dobrym aku.. ;P

 

no to juz wiem co i jak, sprawa poboru pradu - wina alternatora

brak kontrolki ladowania w aucie - wina diody w altku

slabe ladowanie - altek, a nie regulator, ogolnie alternator tutaj to syf, teraz chlopaki walcza by zrobic w nim to ladowanie, bo podobno troche problem. To chyba by bylo na tyle ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...