Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam, kilka dni temu kupiłem od znajomego primerkę 93" 1.6 16V 90km na gaźniku, auto stało 2 tygodnie nie ruszane, wiec padł akumulator, przyszedłem ze swoim z drugiego auta [50Ah, 510A] odpaliłem bez najmniejszych problemów, a stary akumulator[1,5 roczny 60Ah, 600A] podłączyłem pod prostownik na całą noc [12godzin] ładowania małym prądem, aku się naładował i wszystko z nim gra, ale w aucie siedzi jeszcze stary akumulator. Wczoraj autkiem normalnie jeździłem i nie było najmniejszych problemów z odpalaniem, tamten stary aku bardzo dobrze się sprawował w mojej vectrze 2.0. Dzisiaj rano z chęcią pojechania do sklepu po klej do tapicerki by podkleić materiał z boczku, podchodzę do auta otwieram drzwi[widzę ze już centralny nie działa] wsadzam kluczyk do stacyjki przekręcam i to by było na tyle, żadna kontrolka się nie pali ani nic. Wsadziłem ten aku 60Ah, auto odpaliło wszystko fajnie równo pracuje, ładowanie na poziomie 11,8-12,5 zależnie od obrotów, także wydaje mi się, że ciut za mało. Pojechałem do tego sklepu kupiłem co miałem bez najmniejszych problemów. Kolejna rzeczą co zauważyłem to przy przekręcaniu kluczyka na zapłon, nie zapala się kontrolka akumulatora, nie wiem jak jest w nissanach ale w vectrze zawsze się zapala. Także moje pytania: Małe ładowanie, co zrobić? wymienić reg. napięcia? kontrolka - czy tak ma byc? uciekający prąd, co to może być? dodam, że auto ma alarm, tylko go nie włączam, bo nie jest podpięty pod centralny. W autach może jakimś wielkim laikiem nie jestem, aczkolwiek jest to mój pierwszy japoniec, także rozwiązań tych cudów techniki nie znam. aaa bym zapomniał dodać, auto ma LPG 1,5 roczną instalkę. Przebieg wg licznika 208 tyś, jeździ na pełnym syntetyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Także moje pytania: 1 Małe ładowanie, co zrobić? wymienić reg. napięcia? 2 kontrolka - czy tak ma byc? 3 uciekający prąd, co to może być? dodam, że auto ma alarm, tylko go nie włączam, bo nie jest podpięty pod centralny. W autach może jakimś wielkim laikiem nie jestem, aczkolwiek jest to mój pierwszy japoniec, także rozwiązań tych cudów techniki nie znam. aaa bym zapomniał dodać, auto ma LPG 1,5 roczną instalkę. Przebieg wg licznika 208 tyś, jeździ na pełnym syntetyku. ad1 tak ad2 ma być ad3 zrób to co w pkt. 1 i 2 i dopiero szukać dalej jaka instalacja?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 regulator napięcia jest w altku -kontrolka ma się świecić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 co do instalacji jeszcze nie wiem dokładnie jaka jest, znajomy dał mi to auto na kilka dni, powiedział "pojeździj sobie zobacz czy Ci wszystko pasuje, jak coś jest zepsute odliczymy z ceny abyś nie był stratny" Także na chwile obecna nie mam do niej żadnych papierów prócz dowodu i oc, dopiero za kilka dni wypiszemy umowę, autko jest na prawdę zadbane, cały tylny zawias zrobiony, układ wydechowy cały wymieniony, bo zahaczył o ogranicznik bramy i urwał od środkowego do końca, przy czym skrzywił się wahacz i łącznik stabilizatora, wymienił po obu stronach, wydech wszystko za ok 900 zł, sporo w autko włożył kasy bo miał zatrzymać je dla siebie, ale trafiła mu się okazja i kupił inne auto a to stoi od polowy zimy, tylko odpalane raz w tygodniu aby się nagrzało, przejechane kilka km i tak do teraz. Zaraz pójdę odłączę ten alarm i podjadę po regulator. Jakie powinno być ładowanie tutaj? w vectrze zawsze jest 14,4 tak do 14,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 tak 14 v z hakiem .... z regulatorem moze być bul najlepiej z alternatorem pojechać było kilka typów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 koło mnie jest sklep zajmujący się typowo rozrusznikami i alternatorami, podam typ model alternatora i producenta i powinno starczyć, tak już wymieniałem w vectrze i uno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 ale i tak się nie obejdzie bez wyjęcia altka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 jak wszystko podasz to ok poprostu przestrzegam bo jeden "mechanik" kuzynowi zabił altka i kupił regulator za 60 zł a potem za 160 zł i z tym za 60 zł się buja bo chciał zaoszczędzić ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 altka mam magneti marelli, najtańszy regulator kosztował 27zl, oryginał 100, ja kupiłem jakiś za 60, babka mówiła ze na prawdę dobre jakościowo są i nie ma sensu kupować oryginału bo przez 2 lata nie miała reklamacji, tej samej firmy wsadzałem do uno i latał bez problemu, także zobaczymy. a prąd kradnie... alarm odłączyłem alarm i napięcie na wyłączonym aucie z 11,8 podniosło się do 12,9, tyle że muszę go podłączać, bo jest założone odcięcie zapłonu, jak będę miał chwile poszukam w którym miejscu jest zrobione odcięcie i je odłączę, zarazem po tym alarm wy..rzucę w pizdu ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 pewnie prosty przekaźnik odcina pompę rozrusznik ew prąd na cewkę zapłonową ,,,, co do gratów to nie wiem różnie to bywa ,,,u nas jest Bendix robią tak samo generalki altków i rozruszników ,,, no i wiem że za generalkę kuzyn wyskoczył ze 300 zł teraz regulator ,,,, a w primerze robił regulator z czyszczeniem itp ..i chyba 150 zł wyszło ,... ale poglądowo jak nówka .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 tzn odcięcie zapłonu jest tak zrobione, ze żadna kontrolka na desce się nawet nie zapala, także gdzie może być? cewka? pompa gdy by była to by chyba chochlowal i nie mógł odpalić, pyzatym gaz także by na gazie odpalał, cewka hmm chyba by kręcił a nie mógł zapalić, także nie wiem pewnie gdzieś ucina prąd tylko ciekawe gdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 to Ci odcina cały prąd na stacyjce tam gmerać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 wielkie dzięki ++ poleciały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 oki dzięki ,,, przerabiałem instalacje wiec troszkę wiem ..gaźnik prostszy teoretycznie .... zaglądnij przy okazji na przekazniki w jakim stanie są kostki od świateł ... słabe kabelki dali .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 te przekaźniki są od strony akumulatora czy od strony zbiorniczka od płynu chłodzącego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 różnie jest ale po obu stronach warto oglądnąć wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogucik Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 oki jak trochę się podkuruje to biorę się za robotę aby dopieścić primerkę Vectra jest moja "ulubienicą" aczkolwiek mam wrażenie ze niedługo będzie mieć konkurentkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 jak okazyjnie w ładnym stanie i zawiecha zrobiona ,,,, będzie służyć to zdrowia życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 a prąd kradnie... alarm odłączyłem alarm i napięcie na wyłączonym aucie z 11,8 podniosło się do 12,9, tyle że muszę go podłączać, bo jest założone odcięcie zapłonu, jak będę miał chwile poszukam w którym miejscu jest zrobione odcięcie i je odłączę, zarazem po tym alarm wy..rzucę w pizdu ;P coś za dużo na sam alarm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 mi dawno temu w b11 właśnie regulator napięcia robił zwarcie i były właśnie takie objawy i kontrolka się wcale nie zapalała, tylko mój dawał 18-20V. po wymianie altka na drugi się poprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 możliwe że altek daje czadu kolega zrobi to powie co i jak ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) ad1 tak ad2 ma być ad3 zrób to co w pkt. 1 i 2 i dopiero szukać dalej jaka instalacja?? Czy na 100% kontrolka nie powinna się świecić po przekręceniu na zapłon? U mnie się świeci i gaśnie jak auto odpali a czasem się nie świeci.....coś nie tak? co sprawdzić? Ładowanie elektryk powiedział, że wręcz książkowe. Edit: Sprawdzałem w instrukcji obsługi (tej niebieskiej) napisane jest, że ma się zapalić.. Edytowane 21 Marca 2011 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 tak przecież napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) tak przecież napisałem Kogucik napisał: "Kolejna rzeczą co zauważyłem to przy przekręcaniu kluczyka na zapłon, nie zapala się kontrolka akumulatora" a Ty potwierdziłeś, czyli ma się nie świecić... W mądrej książce pt. "Instrukcja Obsługi" jest: Edytowane 21 Marca 2011 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 kontrolka - czy tak ma byc? tak napisał ad2 ma być a ja tak odpowiedziałem MA BYĆ, CZYLI MA SIĘ ŚWIECIĆ, czytamy ze zrozumieniem jak bym odpowiedział: TAK MA BYĆ , to mógłbyś coś takiego napisać I CYTOWAĆ INSTRUKCJĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.