Guest amoco Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Witam, Na wstepie chciałbym sie przywitać. Mam złozony problem. Mam primere 2001 rok 2.0 na gazie BRC 140km. Gdy jade na trasie szarpie mi przy jezdzie. Na wolnych obrotach prawie spada do zera ale odbija i tak cały czas. Wczoraj włączyła mi sie kontrolka silnika na żółto ( nie miga -tylko cały czas świeci ). Na gazie w ogole gasnie mi na kazdych światłach na wolnych obrotach wiec od razu przelaczam na benzyne. Zaznacze ze rok temu wycialem katalizator bo byl juz zuzyty i mam zamiast niego założoną strumienicę . Poradzcie co mam zrobic , nie znam w Krakowie zadnego mechanika. Pozdrawiam Amoco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 @Tofu jest z KRA pewnie Ci pomoże, odczytaj błąd jaki się wyświetla, kat i strumienica nic do tego nie mają, może już czas na remont instalacji LPG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 pojeździj troszkę na pb zobacz czy mu się nie poprawi a tak to instalacja do regulacji -filtry ew inne rzeczy do wymiany ,, a skąd ja mu znajdę mechanika w Krakowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amoco Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 pojeździj troszkę na pb zobacz czy mu się nie poprawi a tak to instalacja do regulacji -filtry ew inne rzeczy do wymiany ,, a skąd ja mu znajdę mechanika w Krakowie Jezdze na benzynie , i jak ma sie samo naprawic jak kontrolka swieci i ma taka arytmie ze na kazdym skrzyzowaniu mam obawy ze sie wyłaczy i w kogos wjade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 ano chociaż z tego że jak Ci lpg rozregulował Mapy w Ecu to smigając teraz na PB masz ustawienia z jazdy na LPG (prawidłowo działająca i wyregulowana instalacja nie powoduje zmian w ecu poprostu dla Ecu jest bez różnicy co polewa do cylindra ) i ecu używa czasów wtrysku co może powodowa takie jaja ew spróbuj zakręcić lpg i reset Ecu zrobić // zakręć zawór na butli i przełącz na lpg by wyjadło lpg do końca zobacz bo może wtryskiwacze przepuszczają albo reduktor ,,, i odepnij kleme na 24h na noc ... może 12h wystarczy , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amoco Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 ano chociaż z tego że jak Ci lpg rozregulował Mapy w Ecu to smigając teraz na PB masz ustawienia z jazdy na LPG (prawidłowo działająca i wyregulowana instalacja nie powoduje zmian w ecu poprostu dla Ecu jest bez różnicy co polewa do cylindra ) i ecu używa czasów wtrysku co może powodowa takie jaja ew spróbuj zakręcić lpg i reset Ecu zrobić // zakręć zawór na butli i przełącz na lpg by wyjadło lpg do końca zobacz bo może wtryskiwacze przepuszczają albo reduktor ,,, i odepnij kleme na 24h na noc ... może 12h wystarczy , dzieki za rady , jednak na beznynie nie ma zadnej zmiany. Klemy na noc moge odpiąc , zobacze czy sie cos zmieni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 to jak klemy nie pomogą to trzeba wybłyskać kod i zobaczyć co go boli może przepływka ... a elektryka sprawna ,tz .. sprawdz co możesz kable świece bo jak nie rózno chodzi to może elektryka pada gubi może prąd z swiec , jak masz np mierniczek po sprawdzaj przewodzenie kabli,,, wykręcić swiece i sobie je oglądnąć jak nie zmieniane wiecej niż 20tys to wymienić .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amoco Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 to jak klemy nie pomogą to trzeba wybłyskać kod i zobaczyć co go boli może przepływka ... a elektryka sprawna ,tz .. sprawdz co możesz kable świece bo jak nie rózno chodzi to może elektryka pada gubi może prąd z swiec , jak masz np mierniczek po sprawdzaj przewodzenie kabli,,, wykręcić swiece i sobie je oglądnąć jak nie zmieniane wiecej niż 20tys to wymienić .. dzieki za podpowiedzi:), Szkoda ze nie mozesz polecic zadnego mechanika, tak czy ionaczej dzieki za pomoc . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 polecić NIE mogę dać namiar których unikać ,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Właśnie taki jest problem z Krakowem, że zakładów dużo, ale co jeden, to gorszy. Najlepszy, który znam, mieści się pod adresem http://forum.nissanklub.pl/ - zawsze dobrze doradzi, a przynajmniej nakieruje, jest darmowy i zapewnia zajęcia z autem na nudne, wolne soboty ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lecho Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Może któryś zawór już się wypalił od gazu. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Ja mam podobny problem, tylko nie gaśnie na wolnych, a nierówno pracuje. Mierzyłem ciśnienie i na jednym garze mam mniejsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Może któryś zawór już się wypalił od gazu. Zawory wypalisz nie od gazu a od źle wyregulowanej instalacji LPG (zbyt uboga mieszanka-zresztą dotyczy to także PB) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.