Rysiaczek13 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Cześć, Ja również potwierdzam, że powyższa procedura działa. Po odłączeniu wtyczki pod siedzeniem (musiałem kilka dni pojeździć bez fotela pasażera) i ponownym jego włożeniu i spięciu przewodów, kontrolka dalej migała. Wykonałem więc powyższą procedurę i jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof6101 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Witam.Dziękuję za wypowiedź koledze,,arek_sosnowiec"-jest konkretna i na temat .Natomiast wszystkie wypowiedzi wymądrzających się,,EXPERTÓW "są żałosne, głupie i lekceważące innych użytkowników forum.Czy o to tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Cieszę się, że mogłem pomóc Pamiętajcie tylko, że powyższe jedynie kasuje błąd. W pierwszej kolejności trzeba usunąć usterkę, ale to przecież oczywista oczywistość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janus Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Panie Arku Ta procedura działa i to bardzo dobrze. Tą procedurę znalazłem w necie od innego modelu nissana zaraz po zapoczątkowaniu tego tematu. Przy okazji małej niezbędnej naprawy poprosiłem o sprawdzenie tego błędu poduszki. Diagnoza była krótka, zaś problem bardzo błahy migającej kontrolki. Wystarczyło przesunąć fotel, włożyć coś pod fotel, ruszyć kabel przy sprzątaniu, lekkie zawilgocenie kostki, itp. Tak to ma i trzeba z tym żyć. Po dłuższych obserwacjach eksploatacji tego problemu wszystko się potwierdzało. Przykład syn zaczął eksploatować auto, ustawianie fotela ( nie zawsze ) kończyło się miganiem błędu poduszki powietrznej kierowcy, zamiana gaśnicy która jest mocowana pod nogami na nową, przypadkowe ruszenie kabli kontrolka miga. Luzu na kostce nie ma, podłączenia zacisków czyste, z tego co się dowiedziałem to nie jest tylko przypadłość nissana. Dziękuję tym co ten temat odgrzali bo ta kontrolka naprawdę była irytująca. Lecz należy pamiętać że to jest tylko jedna z przyczyn to-jest poduszka ratująca życie. Przy okazji wizyty w warsztacie zgłosić ten problem, u mnie był on błahy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar69 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam. Dzięki mój imienniku Arkadiuszu. Twoja porada pomogła w moim Qashqaiu - nieszczelna szyba - zalana podłoga - wyjęcie fotele pasażera i odłączenie jego czujników - problem który spędzał sen z moich powiek. Teraz to już przeszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbrzosk Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 cześć! to naprawdę działa w x-trailu też nareszcie koniec mrugania .WIELKIE DZIĘKI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Dziś i ja musiałem przetestować. Działa znakomicie. Od siebie dodam, że nie jest to tak dosadnie kasowanie błędu, co wprowadzenie systemu poduszek powietrznych w tryb autodiagnostyki. Jeżeli wszystko jest w porządku z układem, to w pamięci sterownika jest zapisywany nowy stan - prawidłowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Skorzystałem i ja z patentu, bo wymieniając podświetlenie jednego z pokręteł klimy odłączyłem kontrolkę obciążenia fotela pasażera. Kontrolka przestała migać już po trzecim przekręceniu kluczyka, nie weszła w stan autodiagnostyki a po prostu nie zaświeciła się już i teraz jest już Ok.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Double-W Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Aby nie zakładać nowego wątku na ten sam temat, pozwolę sobie w tym miejscu kontynuować mój problem z tym związany. W Note model E11 Acenta prze kilkoma dniami zaczęła migać kontrolka AirBag. Korzystając z metody "kluczyka" udaje mi się resetować, ale po odpaleniu silnika znów miga po kilkunastu sekundach, czasem później. Raz zaczęła migać po przejechaniu pół kilometra. Podczas metody "kluczyka" tryb diagnostyczny pokazuje sekwencję migania : 7sekund świeci, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci i tak dalej powtarza ten cykl 2s/3s. Rozumiem, że to oznacza, że w czasie diagnostyki skasował zapamiętany błąd i w czasie testu żadnego błędu nie znalazł. Raz zdarzyło się, że pokazał inną sekwencję: 7sekund świeci, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci, 2sekundy gaśnie, 2 krótkie impulsy, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci, 2sekundy gaśnie i znów powtarza 2 krótkie impulsy. I tak dalej chodzi w pętli. Wyczytałem w internecie, że te dwa krótkie impulsy oznaczają "Driver airbag module" Na wszelki wypadek podociskałem wtyczki pod fotelami, ale nadal kontrolka błyska. I teraz pytania: -Gdzie jest schowany ten moduł ? -Gdzie szukać przewodów i wtyczek od niego ? -Czy skoro na kilkanaście resetów tylko raz uzyskałem sekwencją z dwoma błyskami to mogę założyć, że moduł jest sprawny, ale tylko chwilowe braki styków w jego połączeniach ? -Jaki jest orientacyjny koszt tego modułu i jego wymiany? (wiem, że nie ma stałych cen, ale może ktoś wymieniał i orientuje się w cenach) W ostatnich miesiącach nic przy samochodzie nie było robione i jako przyczynę mógłbym podejrzewać jedynie przesuwanie fotela pasażera przy przewożeniu długiego bagażu. - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Może nie tyle problem leży we wtyczkach pod siedzeniem co w przewodach. Może któryś przetarł się lub pękł ze starości. Warto je dokładnie obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkosteq Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Aby nie zakładać nowego wątku na ten sam temat, pozwolę sobie w tym miejscu kontynuować mój problem z tym związany. W Note model E11 Acenta prze kilkoma dniami zaczęła migać kontrolka AirBag. Korzystając z metody "kluczyka" udaje mi się resetować, ale po odpaleniu silnika znów miga po kilkunastu sekundach, czasem później. Raz zaczęła migać po przejechaniu pół kilometra. Podczas metody "kluczyka" tryb diagnostyczny pokazuje sekwencję migania : 7sekund świeci, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci i tak dalej powtarza ten cykl 2s/3s. Rozumiem, że to oznacza, że w czasie diagnostyki skasował zapamiętany błąd i w czasie testu żadnego błędu nie znalazł. Raz zdarzyło się, że pokazał inną sekwencję: 7sekund świeci, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci, 2sekundy gaśnie, 2 krótkie impulsy, 2sekundy gaśnie, 3sekundy świeci, 2sekundy gaśnie i znów powtarza 2 krótkie impulsy. I tak dalej chodzi w pętli. Wyczytałem w internecie, że te dwa krótkie impulsy oznaczają "Driver airbag module" Na wszelki wypadek podociskałem wtyczki pod fotelami, ale nadal kontrolka błyska. I teraz pytania: -Gdzie jest schowany ten moduł ? -Gdzie szukać przewodów i wtyczek od niego ? -Czy skoro na kilkanaście resetów tylko raz uzyskałem sekwencją z dwoma błyskami to mogę założyć, że moduł jest sprawny, ale tylko chwilowe braki styków w jego połączeniach ? -Jaki jest orientacyjny koszt tego modułu i jego wymiany? (wiem, że nie ma stałych cen, ale może ktoś wymieniał i orientuje się w cenach) W ostatnich miesiącach nic przy samochodzie nie było robione i jako przyczynę mógłbym podejrzewać jedynie przesuwanie fotela pasażera przy przewożeniu długiego bagażu. - Rozwiazales problem bo mam to samo? Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Przed wdrożeniem procedury najpierw sprawdźcie wszystkie połączenia wtyczek. Bez usunięcia powodu migania kontrolki, wdrożenie procedury nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkosteq Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Sprawdzilem pod siedzeniami ok. Zauważyłem jeszcze ze za pierwszym razem po wykonaniu tej procedury - kontrolka pokazywala sekwencje bledu jak u kolegi wyzej tj. migala w odstepach 2-3sek. Teraz nie pokazuje zadnych sekwencji tylko odrazu po 7sek gasnie. Tyle ze znow zaczyna migac po przejechaniu 500m Edit: jednak pokazuje caly czas ta sekwencje 2-3sek Temat rozwiazany. Koszt 270 zl Badanie kompem wykazalo przerwanie obwodu (tasmy) airbagu w kierownicy 50zl Uzywana tasma pod kierownice 120zl Wymiana+skasowanie bledu 100zl Podobno te tasmy w nissanach awaryjne sa. W kolejce na wymiane juz czekal qashkai Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Listopada 2017 przez mkosteq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco2 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 działa w nisssan juke 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.