Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Auto trzęsie się na wolnych obrotach


Gość maacieq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

P11.144 SR20DE sekwencja KME

Panowie na benzynie jest ok ale niestety na gazie czuć jak auto wyraźnie bardziej się trzęsie (czuć to na sprzęgle fotelu, a zwłaszcza na lewarku to już mocno) i ewidentnie bardziej jest podatne na LPG na "zakłócenia" spowodowane np. włączeniem klimy (a propo tego, tu chyba krokowiec bo obroty spadają o 200 na klimie zamiast rosnąć to samo po włączeniu odbiorników prądu jak np. ogrzewanie szyby) wyraźnie na wolnych obrotach jest źle=> wystarczy że auto ma około 900+ obrotów i drgania ustają. Na benzynie jest duużo lepiej. (nie pomogła wielokrotna regulacja jest to na tyle wkurzające że mam ochotę podnieść obroty :devil: co myślicie o sugestii że to wtryski LPG???

 

są takie ciemnoczerwone nie znam się na lpg ale to mogą być nieszczęsne valteki, czytałem że polecaliście do SR-a zielone Hany??

Edytowane przez maacieq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecamy hany do wszystkich silników są już 4 rodzaje i kolor się dobiera do pojemnośći/mocy silnika Zielone do SR20 zobacz na temat swapu to z staga 200 na 300 wyżej to zobaczysz co dają ... i jak to czerwone waldki to owszem masz dobrą sugestię ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się sprawdzić który wtrysk padł, bo na 4 Hany trzeba liczyć ponad 400zł a cała listwa valdków ok. 100zł z tego co widzę może jest jakaś alternatywa?

 

są jakieś zestawy naprawcze więc chyba można się obejść bez tego:

 

http://allegro.pl/oryginalny-komplet-naprawczy-listwy-valtek-i1509212263.html

Edytowane przez maacieq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach