Guest Whitie Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Witam ponownie Byłem sobie dziś zrobić zbieżność w takim warsztacie, gdzie robię wszystkie auta, bo mam pier...ca na punkcie prostej jazdy. Udało się ustawić i zasuwa sobie prościutko Ale jest taki kat wyprzedzenia, który jest inny z kazdej strony. O ile z lewej na urządzeniu tym do geometrii jest zielono, o tyle na prawym - czerwono. Pan od geometrii powiedział, że nie da rady tego ustawic. No i tu pytania: - jak się to ustawia? - co trzeba wymienić? Objaw jest taki, że prawe przednie koło jest jakby wcześniej Pomożecie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest winsurfingradom Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 kolego zmień warsztat bo kąt jest podstawą tych ustawień a geometria kół zaczyna się od ustawień kątów, ale nie każdy warsztat ma program do tyrana i nie zawsze można zapiąć poprawnie kamery na koła. ja miałem taką przygodę że urwano mi śruby mocujące wahacz do ramy a właśnie tam się to ustawia podkładkami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whitie Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 kolego zmień warsztat bo kąt jest podstawą tych ustawień a geometria kół zaczyna się od ustawień kątów, ale nie każdy warsztat ma program do tyrana i nie zawsze można zapiąć poprawnie kamery na koła. ja miałem taką przygodę że urwano mi śruby mocujące wahacz do ramy a właśnie tam się to ustawia podkładkami Może ktoś poleci w takim razie w Warszawie jakis warsztat, który to ustawi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Objaw jest taki, że prawe przednie koło jest jakby wcześniej No właśnie. Mam taki objaw od zawsze jak się okazało. Przy skręcie w prawo gdy dodatkowo prawe koło było wyżej terkotało o chlapacz. Do tej pory nic sobie z tego nie robiłem bo myślałem że prawy chlapacz jest podgięty. Pomierzyłem odlegości pomiędzy chlapaczem i kołem stojąc na wprost i się okazało że prawe koło jest do tyłu względem lewego. Rama prosta mocowania koła nie pokiereszowane więc gdzie szukać przyczyny? Drążki reakcyjne są jednakowej długości. Różnicę potwierdziło złapanie wymiaru pomiędzy przednią i tylną piastą. Prawa strona ma bliżej ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiszaAT Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 miałem to samo, włożyłem podkładkę między w drążek reakcyjny a ramę i się ustawiło równo. Przejechałem od tego czasu z 10 tys km., nic nie zauważyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Sporą różnicę miałeś? Jak grubą dałeś podkładkę? U mnie jest równo 2 cm między oponą a chlapaczem i taka sama różnica wynika z odległości między tylnym a przednim kołem na stronę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiszaAT Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Oj aż tyle to nie, 3mm było i taką podkładkę stworzyłem. Coś masz fest krzywo z tego wychodzi. Ja wiem gdzie mogłem to podgiąć ale to takie jeb@#$cie było że się nie dziwię... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Hm....3mm to błąd pomiaru :-) między gumą a chlapaczem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiszaAT Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 No chciałem dobrze ustawić geometrię i jakoś mi nie pasowała ta różnica miałem czas i warsztat do dyspozycji to zrobiłem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.