Guest voit Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Witam - prosze panowie nie linczujcie mnie ale mam pytanie - mialem wiele samochodow ale z tak blacha sprawa w moim nissanie niepotrafie sobie poradzic - w innych odczytuje bez problemu. - moj bagnet do sprawdzania poziomu oleju na koncu jest zakonczony spirala - ktora na srodku ma zaznaczony plaskim prostokontem obszar max i min. A moje pytanie brzmi - jak mam do licha sprawdzic poziom oleju - jesli sprawdzam go po nocnym staniu auta zawsze jest duzo powyzej max.- czyli cala spirala jest w oleju kiedys po zakupie auta jak sprawdzilem po nocnym staniu poziom oleju byl po miedzy max i min i myslalem ze wszystko jest super - to w serwisie powiedzieli ze musieli dolac 1.5 litra oleju. - wiec jak na drugi dzien po nocy sprawdzalem to spirala juz byla cala w oleju wysoko ponad poziom MAX Czy ja poprostu zle sprawdzam?? moze musze tak jak ksiazka instr. pisze po jezdzie zostawic na 15 min i wtedy wynik bedzie miarodajny???? Pytam sie poniewaz auto jest swiezo po wymiane wszystkich oleji i po sprawdzeniu stanu po nocy oleju jest wiecej niz obszar dopuszczalny. Wiec jak to jest z tym ??? moj samochod to TERRANO R20 3.0 di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whitie Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 A w moim 27 TD też jak postoi cała noc mam ponad znaczniki na miarce.... I wychodzę z założenia że lepiej mieć więcej niż mniej Mniej juz raz miałem w takim nowym Oplu...... eee szkoda gadać Link to comment Share on other sites More sharing options...
liternik Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 A w moim 27 TD też jak postoi cała noc mam ponad znaczniki na miarce.... I wychodzę z założenia że lepiej mieć więcej niż mniej Mniej juz raz miałem w takim nowym Oplu...... eee szkoda gadać Ciekawe.. czyli po nocnym staniu jest ponad. A jak rozgrzejesz silnik czyli np po 10 min to ile pokazuje ? Wydaje mi się że prawdiłowy stan powinien być po rozgrzaniu silnika.. a co powiedzieli w serwisie... o tym można ksiązki pisać pozd Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 ZD30 nalewają do pełna... myślę że bagnet jest nie z tego modelu silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest voit Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 ZD30 nalewają do pełna... myślę że bagnet jest nie z tego modelu silnika. Mozliwe ze bagnet jest od innego - dlatego - jesli ktos ma ZD30 bardzpo prosze sprawdzi jaki ma bagnet i powie jak to u niego jest z tym olejem Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Mozliwe ze bagnet jest od innego - dlatego - jesli ktos ma ZD30 bardzpo prosze sprawdzi jaki ma bagnet i powie jak to u niego jest z tym olejem Poprostu niech zmierzy. Za parę dni mogę zmierzyć taki z TD27... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liternik Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 A co się dzieje z orginalnym bagnetem? Korek można zgubić..ale bagnet ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest energy259 Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 można złamać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest voit Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 hej odkopuje temat czy ktos moze sprawdzic w swoim terrano koniecznie 3.0 di jaki ma bagnet - czy jest zakonczony spirala???? bardzo wazne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.