Guest KOLBER Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Witam moje pytanie teczy się obniżenia zawieszenia w mojej almie. Z tego co słyszałem wystarczy zamienić sprężyny prawda czy półprawda? Gdzie w Warszawie można by się z kimś na ten temat skonsultować? O ile może taka przyjemność uszczuplić mój portfel? Dzięki -fajny emot:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grucha jr Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Najlepsze rozwiązanie to oczywiście zawieszenie gwintowane, wtedy możesz sobie ustawiać na wiele sposobów: http://moto.allegro.pl/ap-zawieszenie-gwintowane-nissan-almera-n16-i1515799881.html http://moto.allegro.pl/lowtec-zawieszenie-gwintowane-nissan-almera-n16-i1509469820.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dylanowski Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Witam moje pytanie teczy się obniżenia zawieszenia w mojej almie. Z tego co słyszałem wystarczy zamienić sprężyny prawda czy półprawda? Gdzie w Warszawie można by się z kimś na ten temat skonsultować? O ile może taka przyjemność uszczuplić mój portfel? Dzięki -fajny emot:) jak masz kase min 2000 pln to oczywiscie zawieszenie gwintowane, jak nie to zestaw sportowych sprezyn obnizających (rozne wartosci obnizenia do wyboru) za niecale nawet 5 stówek widywalem komplety. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOLBER Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Dzięki, właściwie chciałbym obniżyć almę stosunkowo niewielkim kosztem. Nie żebym był żyła ale chcę to zrobić tylko i wyłącznie dla efektu wizualnego. A tak chciałbym w miarę niedługo zamienić auto na coś innego dlatego też zastanawiam się nad sensem tak dużego wydatku jakim jest zawieszenie gwintowane. Nie oszukujmy się almerki nie są autami sportowymi i nigdy nie będą a szkoda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.