volvo144 Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Witam! Dziś miałem taki przypadek: Podczas kolejnego odpalania w dniu dzisiejszym wozu (jeszcze przed uruchomieniem silnika) wysiadło całkowicie zasilanie wozu. Słychać było tylko działanie przekaźnika, nic nie szło na rozrusznik. Przeczekałem z 2 minuty i spróbowałem raz jeszcze. Kontrolki się zaświeciły, wooz odpalił bez problemów, zresetował się tylko zegar no i nie działa radio. Co to może być??? Pzdr MM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Miałem podobny przypadek, akumulator prawny a auto nagle traciło "umierało" i na nic nie reagowało, zero kontrolek, lampek itd. Okazało się że przewód plusowy był walnięty od alternatora do akumulatora. Może sprawdź właśnie przewód i sam alternator, może to jest to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo144 Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Naprawiłem... A wiec zrobiłem ta: 1. Sprawdziłem bezpieczniki od audio i z 2 od "electric parts" (tak chyba stało w opisie) - wszystko OK. 2. Wyciągnąłem radyjko, odłączyłem, sprawdziłem bezpiecznik - OK. 3. Przekręciłem kluczyk w stacyjce i: 3a. Reset wskaźnika kilometrów i zegara (pewnie efekt sprawdzania bezp.) 3b. Radio działa. Dlaczego radio zadziałało?? Pzdr MM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Patrol 260 Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Na początek wyczyść klemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo144 Posted May 5, 2011 Author Share Posted May 5, 2011 Witam! Zamykam temat. Przyczyną opisywanego stanu były luzy na klemie + aku. Przeczyściłem i dokręciłem i jak na razie działa OK. Dzięki za sugestie, pomogły!!! Pzdr MM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.