Gość mj_greep Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ja dodałem elektryczną Vacuum pompę o dużej wydajności i mam hamulce jak brzytwa Do tego jeszcze drugi zbiornik podciśnienia z 2.8 A oryginalną Vacu wywaliłeś czy została w układzie?? Orientuje się ktoś czy te dwa przewody dochodzące do korektora są zasilające czy jeden zasila, a drugi to powrót?? Jeżeli jeden zasila to który to jest bo oba były odłączone i chce się upewnić że dobrze podłączam?? Jest gdzieś dostępny schemat ukł. hamulcowego bo szukałem, szukałem i nic.... jest kilka serwisówek ale brak w nim schematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A oryginalną Vacu wywaliłeś czy została w układzie?? Wywaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ejdzej Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Witam, może to pomoże. Jest to serwisówka w j. angielskim i powinieneś z tym bez problemu wszystko rozszyfrować http://gmwebfiles.com/data/g/forumposts/Patrol_GU-Service-Manual.zip link z http://forum.patrol4x4wa.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mj_greep Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Dzięki za link ale niestety niema tam tego co potrzebuję może ma ktoś jakieś pomysły co do tych przewodów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.