Guest jarekrk Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Witam. Nie znalazłem takiego tematu to chciałbym was spytać, o to który silnik jest lepszy w tym aucie według was? Wiadomo 1.8 większa pojemność ale czy to prawda ,że te silniki są OLIWO żerne? Oraz po liftowe 1.5 mają 98 koni tak? Ile to ma przyspieszenia do 100 ? Bo na autocentrum chyba coś im się pomyliło gdyż podają ,że ma więcej niż przed liftowy 90 konny silnik. Chodzi mi głównie o to aby auto miała ok 10-11sec do 100 (max) i była to bez awaryjna jednostka, bo mam dość sprawdzania stanu oleju w starych japońcach Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Chodzi mi głównie o to aby auto miała ok 10-11sec do 100 (max) No to jedynie 1.8 Ci pozostaje. Wiadomo 1.8 większa pojemność ale czy to prawda ,że te silniki są OLIWO żerne? Tak, jeżeli maja nalatane w kosmos kilometrów, co niestety w używkach na Polskim rynku jest normą. No ale "skręci się licznik i pójdzie", a później powstają mity, że wada fabryczna etc "bo przeciez moj na pewno nie przekręcony" itp Wiadomo jak jest. Mam 1.8 od 140tys km czyli od nowości, od 8tys z LPG i nie źre oleju, silnik jest dynamiczny, wystarczający do samochodu tej masy/wielkości. Lubi wysokie obroty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekrk Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 No tak, zakładamy ,że kupie auto z 03 roku, to liczę na realny przebieg rzędu 300 tys, mimo iż na blacie pewnie połowa z tego. Czy przy takich przebiegach już jest lipa z tymi silnikami ? Czy to jeszcze nie jest tak źle? Wcześniej miałem 15letniego galanta który miał nie wiadomo ile , ale pewnie ok 400 i brał tylko 200ml na 1000km Nie chciałbym aby almera była w gorszym stanie. Kilosów dużo nie robię , max 2 tys. miesięcznie, ale nie chciałbym co 4-5 dni pod maskę zaglądać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOLBER Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Hej, słychaj obecie mam almera 1.8 2002 i mam 137 tys nalatanych kilometrów. Dodam, że auto mam od nowości i mimo wszystko żre olej. Nie ma znaczenia czy ma 200k czy 300k jest to wada konstrukcyjna pierścieni tłokowych. Sam śmigam miesięcznie około 3000 km i przyznam że raz na 3-4 miesiące dolewam litr 5w40 oleju shella. Mimo wszystko polecam ten silnik auto ma sporo Nm i ogólnie daje rade (jak dla mnie nieźle nawet brzmi). pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekrk Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 To może przejść na pół syntetyk by pasowało. Jeszcze mam do was pytanie ile sec. do 100 ma po liftowe 1.5 ? Na serio aż 13 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marson86 Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 silnik 1.8 jest dla mnie nie adekwatny do mocy jakie prezentuje te auto więc zapomnij o 1.5 to muł. Miałem przed zakupem przejechać się tym mniejszym silnikiem...nie pakuj się w to. civic z silnikiem 1.4 oblatuje taką almerkę jak chce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekrk Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 boje się trochę tego 1.8 skoro po 150 tys silnik bierze olej to padaka trochę Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaco12 Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Spokojnie ja posiadam silnik 1.8 po lifcie i mi bierze minimalne ilosci oleju chodzi mi o takiej bardziej ostrej jezdzie Zalezy tez jak jest poszanowany samochód Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekrk Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 kurde no i myśląc o innych autach tj Accord,galant,primera,toledo,leon wciąż wracam do almery gdyż bardzo fajnie wygląda wersja po lifcie(sporo modeli z komputerem) no i ten silnik 1.8 ma fajne przyspiszenie przy nie tak dużym spalaniu, tylko boję się trochę jego, gdyż skoro nawet poszanowane modele po 150 tys biorą olej to pewnie silnik max 250tys i do remontu co nie?A na allegro pewnie 3/4 ma takie już przebiegi. Jakiego to są rodzaju przeważnie w ogóle ubytki oleju ? Bo jeżeli to jest np max 200 ml co 2-3tys to można z tym żyć , ale jak znów bierze litr na tysiąc to od razu skreślam almerę. HELP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.