Gość sebol161 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Witam wszystkich mam nissana almerę tino z 2001 roku i odkąd kupiłem samochód to mam problem z strzelającego wydechu. Dzieje się to wtedy gdy silnik jest mocno nagrzany latem to jest to bardzo szybko lecz zimom zdarza się to prawie w cale więc wynika to że tylko gdy jest nagrzany. Mam kabelek i sprawdziłem kody pierwszy raz wyskoczyły mi dwa błędy P0420 i P0172 lecz gdy skasowałem i kilku kilometrach zapaliło mi się znów i mam tylko jeden kod P0420 nie czaje tych kodów (P0172-zbyt bogata mieszanka co to znaczy?) (P0420 zużyty katalizator jak go nie mam w cale nie czaje) Proszę o jakąś pomoc bo jest mi wstyd jeździć takim samochodem z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 sprawdź I lambadę może padła i leje na bogato cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 hmm tylko jak to sprawdzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 hmmmm może wziąć miernik i wpiąć w czarny od sondy i do masy, po ustawieniu zakresu 0-1V zobaczyć czy faluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam sprawdziłem dopiero miernikiem lecz nie wiem czy dobrze, wiec tak odłączyłem wtyczke od sondy i sprawdziłem miernikiem napiecie tak jak mówiłes czarny i masa pokazało 0.39 i spadało do 0.9. Gdy sprawdziłem napięcie jakie podaje samochód czyli komputer to jest 0.20. I o co tu teraz chodzi?? czy sonda jest dobra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam sprawdziłem dopiero miernikiem lecz nie wiem czy dobrze, wiec tak odłączyłem wtyczke od sondy i sprawdziłem miernikiem napiecie tak jak mówiłes czarny i masa pokazało 0.39 i spadało do 0.9. Gdy sprawdziłem napięcie jakie podaje samochód czyli komputer to jest 0.20. I o co tu teraz chodzi?? czy sonda jest dobra? nie odłączamy wtyczki od sondy tylko wbijamy szpilkę i podłączamy jeden koniec od miernika a drugi do masy. jak pokazało 0.39 i później 0.9 to znaczy, że urosło a niespadło jakie napięcie podaje samochód i gdzie to mierzyłeś?? o co chodzi z tym napięciem ?? jak wbijesz szpilkę i podłączysz miernik to ma falować, czyli zmieniać cały czas wartość na wolnych, a jak wciśniesz pedał gazu to ma być około 1V bo na bogato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Przepraszam za pomyłke o.39 i spadło na 0.09. Sprawdziłem to odłączając sonde od zasilania bo inaczej nie mogłem wpiąć bo jest ta wtyczka zalana i nie mam jak aha a sprawdzałem sobie to miernikiem zwykłym i mam tam tylko 20v nie ma 0.1 nie sprawdzałem tego na włączonym silniku.Powiem tak nie znam się za bardzo na prądzie i jak możesz to wytłumacz mi jak to mam dokladnie zrobić jak ustawić miernik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 miernik usyawiasz na jak najmniejszą wartość, czyli jak nie masz niżej niż 20V to niech tak zostanie, jeździsz samochodem aż się nagrzeje, następnie na włączonym silniku wbijasz jakąś igłę w czarny przewód od sondy, trzeba trochę siły bo to jest stalowe cholerstwo, i jak już wbijesz to podłączasz tam jeden przewód od miernika (czerwony) i drugi (czarny) dajesz do (-) na aku i patrzysz czy napięcie skacze, silnik cały czas pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dzieki ci bardzo wiem że trzeba jak do uło... ale z prądem to jest u mnie magia juto zobacze i dam znać. Dzisiaj jechałem dosłownie 10km i juz strzelał tylko niewiem czemu zimą tego nie robi tylko latem witam sprawdziłem na odpalonym silniki i napięcie wynosi od 0.11 do 0.90. Czyli sonda jest dobra tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 sonda jest OK, miejmy nadzieję, że się nie wiesza , sprawdź czy gdzieś na wydechu nei masz nieszczelności, przy kołnierzach do skręcania, masz możliwość ustawienia zapłonu na aparacie??? jaki masz silnik?? sprawdź jeszcze czujnik temperatury co idzie do ECU, może on nie do końca jest sprawny i daje sygnał o zimnym silniku i wtedy ECU podlewa paliwko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Wydech jest szczetny na pewno. Zapłonu niestety nie przestawię bo nie mam aparatu jest to 1.8 16v. Po wiec mi jeszcze gdzie jest te ECU bo nie wiem gdzie szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 nie szukać ECU, tylko czujnik temperatury, jest gdzieś z tyłu na przewodach wodnych, a ECU możesz mieć w nogach pasażera na tunelu, jak znajdę chcwilę to podam wartości dla czujnika temperatury 20st - 2,1-2,9kOhma 50st - 0,68-1kOhma 90st - 0,236-0,260kOhma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Dzisiaj chciałem skasować sobie błędy i niestety nie idzie mam znów p0420 i teraz nowy bład p0110 (czujnik temperatury powietrza wlotowego usterka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 0420 to kat czyli jak nei masz katalizatora to jedynie w Twoim silniku pomoże tulejka aby się nie wyświetlał, a odnośnie 0110 to sprawdź czujnik temperatury na wlocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Już normalnie mam dosyc tego samochodu. Nie rozumiem jeszcze tego ECU nie wiem gdzie to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 ECU to komp od nissmo , który steruje tym wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Aha to już coraz bardziej mi si nie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 ale co Ci sie coraz mniej podoba?? masz jakiś błąd, czyli pada czujnik albo coś innego i komp zgłasza co jest, nie musisz gdybać jak dla mnie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebol161 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 No właśnie pada jakiś czujnik tylko jaki u nas niestety nie ma żadnego dobrego elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.