Gość damianw18 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam. Po zmianie kół z 14.185.60 na 15.195.60 nastąpił problem z wspomaganiem mianowicie na parkingach przy niewielkiej prędkości ciężko chodzi mi wspomaganie, przy skręcaniu na max kierownicy piszczy. Dolałem płyn lecz problem nadal jest. Wiem że mam do wymiany łożysko na alternatorze a z tego co widziałem to pasek od wspomagania jest na tym co klinowy. Czy to może być wina łożyska? pompa pada? czy poprostu musze wymienic pasek? Z góry dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 naciągnij lub wymień pasek od klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianw18 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 naciągnij lub wymień pasek od klimy to pomoże czy po tym bedzie mozna stwierdzic przyczyne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 przestanie piszczeć, i będzie lepiej się kręcić, choć jak masz większy rozmiar to odczucie będzie takie sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 ja mam podobnie, też zmieniłem i chociaż nie piszczy to działa inaczej. i jeszcze znalazło się mnóstwo luzów i stuków w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.