Gość jacek897 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam, Szwankuje mi tylna prawa szczęka hamulca, to znaczy zawiesza się czasami i całe koło robi się gorące... Poszła przez to piasta i tarcza. Po wymianie i wyczyszczeniu/przesmarowaniu szczęki nadal czasami się zawiesza. Namierzyłem taka szczękę ale jest od P11 lift 1.8 albo 1.6 benzyna... Ja mam WP11.144 2.0 benzynę. Moje pytanie ... czy te szczęki są identyczne niezależnie od pojemności w P11? Czy mogę użyć taką od 1.8 albo 1.6 ? Z tego co się orientuję to tarcze są takie same. Dzięki i Pozdrawiam, Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jak masz 2 litry w benzynie to masz klocki a nie tarcze . Poszukaj jest post o regeneracji zacisku tylnego . Do sprawdzenia zacisk czy tłoczek się nie zapiekł ,czy dźwignia ręcznego dobrze odbija i linka ręcznego swobodnie porusza się w pancerzu . Z tyłu występowały dwie wielkości tarcz więc musisz dokładnie sprawdzić czy zacisk identyczny .(klocki są identyczne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek897 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dzięki za sugestie... Z tego co mówił mechanik to właśnie ręczny nie odbija. Tam jest taka sprężyna i widocznie się blokuje. Poradził mi żebym nie używał ręcznego ale jak długo tak można... Spróbuję może mocniej zaciągać ręczny...wtedy sprężyna się mocniej napina i powinna porządniej odbijać. Zobaczymy czy przestanie się zawieszać. Na załączniku taki zacisk od P11 1,6...czy będzie pasował do P11 lift 2.0 w benzynie ? Tego postu o regeneracji zacisku nie mogę jakoś znaleźć... Pozdrawiam, Jack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Nie kupuj używanego zacisku bo możesz kupić taki jak ty masz a koszt części do regeneracji to około 30 zł . link o regeneracji http://www.nissanklub.pl/attachments/131_Reanimacja_Zacisku_Tyl_Nissan_Primera.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.