Gość zielonyp Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam wszystkich. To mój pierwszy post i bardzo proszę o wyrozumiałość. Mam następujący problem. mmmuuuuuuuuuuuuuuuuułłłłłłłłłłłł. Wiem że na ten temat jest bardzo dużo napisane ale wciąż nie wiem co mam dalej robić. Silnik ogólnie pracuje ok.Odpala w mrozy,nie bierze oleju, nie kopci(chyba ze przy przyśpieszaniu jak dostanie w d...), nie szarpie, nie faluje na obrotach ale co do przyśpieszania i wchodzenia na obroty to mój drugi samochód golf II 1.6 td z uszkodzona turbina jest formułą 1. Jeździ fajnie ale przy 2000-2500 obr. dopiero cos się dzieje, nie za dużo ale już troszkę czuć. Na postoju jak dodaję gazu to tez słabo nabiera obrotów. Odpiąłem czujnik przepustnicy powietrza i troszkę lepiej ale prawie nic. Może mi sie tylko tak wydaje że lepiej bo w sumie brak pozytywnego odczucia. Przy zwiększaniu obrotów wąż turba twardnieje tak więc jeszcze dmucha. Jutro postaram sie odłączyć ERG. Zastanawiam sie jeszcze nad katalizatorem, ale to zostawię na koniec. Już nie mam do niego siły a najbardziej to mi wstyd jak ktoś ze mną jedzie i pyta o pojemność.... chyba zacznę mówić że 1.0 . Proszę pomóżcie. Jestem w stanie zrobić wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwaltek Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Jeździ fajnie ale przy 2000-2500 obr. dopiero cos się dzieje, nie za dużo ale już troszkę czuć. Niestety ten typ tak ma Na postoju jak dodaję gazu to tez słabo nabiera obrotów. Filtry wymienione ?? Odpiąłem czujnik przepustnicy powietrza i troszkę lepiej ale prawie nic. Może mi sie tylko tak wydaje że lepiej bo w sumie brak pozytywnego odczucia. Przepływomierza... Jeśli nie czuć różnicy to prawdopodobnie walnięta przepływka Co do EGR'a i KAT'a to pobaw się z tym jak już wszystko będzie dobrze... pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielonyp Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam. Wlasnie usunalem ERG i nic. Odpialem czujnik przeplywki i nic. To chyba turbinka. Nic tylko mechanik moze cos pomorze. Na marginesie filtr paliwa wymieniony przed zima a powietrza wczoraj.. Chyba tylko ,,lekarz,, mechanik mu pomoze. ps. dlaczego w wszedzie mam polskie znaki a na forum musze zamieniac z i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Przepływomierz wymien a najlepiej sprawdz napiecia na nim bo tylko tak mozna sprawdzic czy jest dobry. Pózniej szukaj dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwaltek Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Odpiąłem czujnik przeplywki i nic. jak nie ma różnicy to przepływka... co do turbiny to przecież pisałeś że pompuje... pozdrooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 A kto ci powiedział ze jak nie ma róznicy po odpieciu to przepływka. Ja akurat jak miałem padnieta przepływke a roznica była bardzo duża (na korzysc po odpieciu). Jedyny pewny sposob na sprawdzenie to zmierzyc napiecia lub podmienic na inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorren Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Tino 2.2di - moje auto dużo mi paliło około 14l, kopa też nie miało. Też szukałem niewiadomą gdzie, pompa wtryskowa, wtryskiwacze i przepływomierz. Zdecydowałem się przeczyścić przepływomierz efekt był odwrotny auto jeździło jak czołg, muł straszny. Wymieniłem przepływkę (intercars 320zł - jak oddamy starą w stanie nienaruszonym zwracają około 70zł) auto odżyło ma lepszego kopa spalanie też spadło, o ile to się okaże jak wyjeżdżę do końca paliwo - wstępnie na 20L mam 220km przejechane i jeszcze coś w zbiorniku. Przepływomierz uszkodzony negatywnie wpływa na osiągi auta - zwróć na to uwagę. Co do Przepływomierza z Intercars 320zł regenerowany Bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Moja rada podobnie jak wyżej, pomierz napięcia na przepływomierzu. Trochę lektury co i jak: Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.