Gość pawelek1916 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, przeglądam od dłuższego czasu forum i niestety nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Chodzi o P10 1993r 2.0 benzyna 16v Wymienię w punktach o co chodzi: 1. Przy włączeniu zapłony nie "słyszę" pompki paliwa (wcześnie słyszałem)... 2. Wskaźnik paliwa ciągle znajduje się w tym samym miejscu (czy kluczyki są w włożone czy nie; czy samochód chodzi czy nie - ciągle to samo! 3. Nie wiem gdzie mam szukać tej pompki - podobno pod kanapą tylną, tylko że nie tak łatwo ją zdemontować ;( 4. Przekaźnik znalazłem w prawej komorze silnika w czarnej skrzynce, tylko co z tego jak nie potrafię sprawdzić czy owy przekaźnik jest sprawny... 5. Sprawdziłem bezpiecznik od pompy paliwa - był spalony - wymieniłem, ale nic to nie zmieniło. Reasumując, samochód super jeździ na LPG na benzynie w ogóle. Macie Chłopaki jakiś pomysł na usunięcie owej usterki?? Wcześniej auto pięknie chodziło na benzynie. Pozdrawiam! Z góry dziękuję za każdą - konkretną - odpowiedź Jakieś pomysły? Zabrałem sie za usuwanie usterki... Sprawdzilem przekaźnik - jest sprawny (mam drugi rowniez sprawny na sprzedaz - inforamcje na priv). Kupilem nową pomke i jutro rano zabieram sie za wymiane. Calą operacje uwiecznie na zdjeciach i wrzuce na forum - moze komus sie przyda:) Pompka umiejscowiona jest w tylnej części samochodu a dokładnie po środku między bagażnikiem a kanapą tylną. Pozdrawiam. Pojawił się dzisiaj nowy wątek w sprawie. Pali się każdy nowy bezpiecznik(od pompy paliwa), który zamontuje. Przykład: Silnik wyłączony, wyjmuje stary(spalony) bezpiecznik, montuje nowy. Odpalam samochód na gazie, przez 5 sekund samochód ma obroty ok 700rpm, następnie pojawia się błysk(cały czas obserwuje bezpiecznik) i w tym momencie bezpiecznik się spalił, a samochód trzyma spokojnie obroty ok 800-900rpm. Morał taki, że w przewodach może tkwić problem, a nie w bezpośrednio w pompce ------> dobrze mówię?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Pojawił się dzisiaj nowy wątek w sprawie. Pali się każdy nowy bezpiecznik(od pompy paliwa), który zamontuje. Przykład: Silnik wyłączony, wyjmuje stary(spalony) bezpiecznik, montuje nowy. Odpalam samochód na gazie, przez 5 sekund samochód ma obroty ok 700rpm, następnie pojawia się błysk(cały czas obserwuje bezpiecznik) i w tym momencie bezpiecznik się spalił, a samochód trzyma spokojnie obroty ok 800-900rpm. Morał taki, że w przewodach może tkwić problem, a nie w bezpośrednio w pompce ------> dobrze mówię?? Niekoniecznie, ale jest to możliwe (możesz mieć zwarcie w obwodzie samej pompki) Podłącz pompkę na "krótko" z innego żródła lub sprawdź przewody po odłączeniu od pompki (nie idą czasami gdzieś pod dywanikami gdzie w zimę mogła się dostać woda?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelek1916 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 (nie idą czasami gdzieś pod dywanikami gdzie w zimę mogła się dostać woda?) Z tego co wiem przewody od pompki idą wzdłuż listwy progowej i kto wie, może dostała się tam woda. Cenna uwaga, sprawdzę to:) Pompa paliwa wymieniona i problem rozwiązany Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.