Qadrat Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Mam porównanie Knecht <--> Bosch. Kupiłem Boscha z katalogu do N15, odpowiednio dobrany. Jakie było moje zdziwienie, gdy nie mogłem zapiąć obudowy filtra. Bosch był po prostu za duży o jakieś 2 - 3mm Teraz kupiłem Knechta. Cena super (99zł za 3 filtry), pasuje idealnie. Mało tego - Knecht jest sztywny, Bosch natomiast strasznie wiotki, dało się z niego zrobić rulonik. Co jak co - jednak różnicę w jakości widać gołym okiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Tak się tylko wydaje, ze filtr byle jaki wystraczy parcuje akurat w sklepie motrozyzacyjnym i byly nawet takie przypadki ze najtanszy filtr powietrza zostal wciagniety do silnika oczywiscie nie caly tylko jakis tam kawalek. Warto zainwestowac raz na rok i wydac te 20 czy 30 zl wiecej na porzadny filtr. Jeszcze nic nie wciągnęło A tak na poważne kosztował chyba 45 PLN. Jest dość solidny, zresztą za rok i tak poleci do śmieci, nie zdąży się nawet dobrze wybrudzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Koledzy, Pytanie bardzo lakoniczne ale muszę się upewnić. Harmonijką do dołu czy do góry? Bo jak otworzyłem pokrywe to wcześniej w warsztacie zamontowali harmonijką do góry i w ogóle dziwny filtr dali AP122 do P11 99'. Teraz nie wiem bo kojarzę, że harmonijka ma być do dołu a kratka u góry. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Powinien być harmonijką do dołu, ramką do góry. Filtr dobierzesz sobie TU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksz Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Ja mam filtrona, nie narzekam raczej. Ale rozmyślam nad K&N bawełniany. Ponoć gwarancja na 1 000 000 mil więc poza czyszczeniem byłaby to ostatnia wymiana filtra powietrza do końca żywotu auta myślicie, że warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ksz, K&N to filtr oliwiony (mokry), a z takimi trzeba ostrożnie, bo olejek może się dostawać na przepływomierz. Poza tym jeśli w ogóle uda Ci się na nim osiągnąć jakiekolwiek przyrosty mocy/NM, to będą one tak niewielkie i na tak wysokim zakresie obrotów, że tego nie odczujesz. W cenie 1xK&N jest 7xMann więc hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksz Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 no oliwiony.. racja, raczej nie zależy mi na przyrostach jeszcze w cenie K&N jest 7 mann i z 10 filtron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Ale rozmyślam nad K&N bawełniany. Stożek to ok. Do puszki szkoda kasy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Tych nasączanych nie polecam, nie są takie wspaniałe, jak się je opisuje. Przepuszczają sporo zanieczyszczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek_p Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja uważam że Filtron nie produkuje wcale takich złych filtrów. Ja prawie zawsze kupuje filtr powietrza tej firmy. Tu warto się zastanowić czy warto wydawać znacznie więcej pieniędzy płacąc jedynie za markę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Może i Filtron złych filtrów nie robi, ale za to cenią się jak nie wiadomo co. Wiele razy miałem tak, że filtry Knecht wychodziły kilka zł taniej, niż Filtron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorzelniax Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Po części zgadzam się z przedmówcą. Jeśli miałbym do wyboru filtr Knecht oraz Filtron to bez wahania wybrałbym ten pierwszy. A jeśli w dodatku mógłbym cokolwiek na tym zaoszczędzić to już w ogóle bez porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiLeszek Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Trochę odświeżę Od czego jest ten "filtr" umieszczony w puszcze na miejscu, gdzie wychodzi kanał od odmy (chyba tak on się zwie)? Wydaje mi się, że wcześniejszy właściciel sam go dorobił. Chciałem teraz wymienić filtr powietrza, a nigdzie nie widzę w komplecie tego małego ustrojstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leos485 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Ja podczepiam się do tematu, nie dawno kupiłem swoją Primer'kę dopiero zabieram się za wymianę wszystkich niezbędnych rzeczy, bo nie mam pojęcia kiedy były wymieniane filtry, olej itp. A tak szczerzę to przyznam że to moje pierwsze auto i nie za bardzo orientuję się w temacie. Przeczytałem ciekawy artykuł https://supermechanik.pl/blog/filtry-samochodzie-czesto-wymieniac-mozna-tego-dokonac-samemu/ na temat co kiedy i jak i myślę że mi pomorze w ogarnięciu tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.