Gość daniel zl1 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 WITAM MAM PROBLEM Z NISSANEM PRIMERA 2,0 TD 2000R P11 OTÓŻ W TRASIE MI CO PARĘ METRÓW GASŁ ODPALAŁEM A GDY DODAWAŁEM GAZU PADŁ I TAK PARĘ RAZY POSZEDŁ NA HOL NA DRUGI DZIEŃ NORMALNIE JEŹDZIŁEM PO PARU DNIACH ZNOWU TO SAMO O CO MU CHODZI PROSZĘ O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ja na początku wyłączyłbym....Caps Lock-a bo KRZYCZYSZ Potem standardowo diagnostyka przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 na początek diagnostyka "na spinacz" i będziemy dalej myśleć. i trochę lektury: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 na początek diagnostyka "na spinacz" i będziemy dalej myśleć. i trochę lektury: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ miałem na komputerze i nic nie wykazało Ja na początku wyłączyłbym....Caps Lock-a bo KRZYCZYSZ Potem standardowo diagnostyka przepływki to znaczy niewiem bo miałem na komputerze auto i nic nie wykazało usterka znika i się pojawia w nieodpowiednim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 czy jak się spsuło to check się palił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 czy jak się spsuło to check się palił ? normalnie odpalam jak być powinno a jak w trasie się wyłączy to świeci się kontrolka akumulator olej silniczek ale odpalam znowu jest okej po paru metrach znowu to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Stawiałbym raczej na problem z elektryką a konkretnie z brakiem masy. Sprawdź przy aku czy nic się nie poluzowało, zaśniedziałe przewody itp. Taka kombinacja świecących kontrolek...hmmmm, czy one zapalają się jednocześnie, nie masz problemów z rozruchem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Stawiałbym raczej na problem z elektryką a konkretnie z brakiem masy. Sprawdź przy aku czy nic się nie poluzowało, zaśniedziałe przewody itp. Taka kombinacja świecących kontrolek...hmmmm, czy one zapalają się jednocześnie, nie masz problemów z rozruchem? z odpalaniem niema problemu a kontrolki gdy spada gaz świecą się tak samo jak przy rozruchu czyli wygląda że coś z elektryką ale komputer nic nie wykazał bo jeżdżę ale boję się żeby znowu mnie nie zawiódł a w którym miejscu jest aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 a w którym miejscu jest aku pod maską taki prostokąt i wychodzą z niego grube kable chyba że masz na myśli ECU... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 pod maską taki prostokąt i wychodzą z niego grube kable chyba że masz na myśli ECU... no nie wiem czy coś mi się uda znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Daniel, powiedz mi jakim programem CI sprawdzal autko. Kolega Nowak podal Ci link w ktorym znajdziesz jak samemu zrobic autodiagnostyke (jak go otworzysz bedzie tam link kody bledow z opisem autodiagnostyki). TY masz autko z 2000r wiec bedziesz mial zlacze trapezowe i wedlug opisu zrob sobie autodiagnostyke. To jest pewniejsze niz jakis komputer. *Poejrzewam ze bedzies mial klopot z czujniem polozenia polozenia walu korbowego. . Ale to tylko moje podejrzenie. Jak zrobisz bledy to bedzie wiadomo. A tak na przyszlosc. Rzadko ktory polaczy sie z naszym nissankiem wiec tylko zostaje autodiagnostyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Daniel, powiedz mi jakim programem CI sprawdzal autko. Kolega Nowak podal Ci link w ktorym znajdziesz jak samemu zrobic autodiagnostyke (jak go otworzysz bedzie tam link kody bledow z opisem autodiagnostyki). TY masz autko z 2000r wiec bedziesz mial zlacze trapezowe i wedlug opisu zrob sobie autodiagnostyke. To jest pewniejsze niz jakis komputer. *Poejrzewam ze bedzies mial klopot z czujniem polozenia polozenia walu korbowego. . Ale to tylko moje podejrzenie. Jak zrobisz bledy to bedzie wiadomo. A tak na przyszlosc. Rzadko ktory polaczy sie z naszym nissankiem wiec tylko zostaje autodiagnostyka. witam ja 2 tygodnie temu wymieniłem właśnie czujnik napędu wału i było okej w tedy zgasł w ogóle i na hol teraz odpala jeżdżę ale po 2 tygodniach mam problem nowy jak ta usterka się pojawia to odpala parę metrów i spada z obrotów teraz jeżdżę problem znikł ale boję się dalej jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Wobec tego zrob bledy. Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 okej sprawdzę dam znać pozdrawiam Wobec tego zrob bledy. Zobaczymy mam prośbę nigdy sam nie robiłem odczytu błędów co muszę mieć i jak to się robi żebym sobie poradził proszę o pomoc z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 okej sprawdzę dam znać pozdrawiam mam prośbę nigdy sam nie robiłem odczytu błędów co muszę mieć i jak to się robi żebym sobie poradził proszę o pomoc z góry dziękuje Musisz mieć spinacz biurowy lub inny drucik o takowej średnicy i przeczytać linka podanego wyżej w tym temacie, nic się nie bój możesz tylko poprzez zwarcie spalić swoje auto (1.04) Ps. aku=akumulator (taki skrócik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Musisz mieć spinacz biurowy lub inny drucik o takowej średnicy i przeczytać linka podanego wyżej w tym temacie, nic się nie bój możesz tylko poprzez zwarcie spalić swoje auto (1.04) Ps. aku=akumulator (taki skrócik) dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Daniel co z bledami?. Czy juz zrobione?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Daniel co z bledami?. Czy juz zrobione?. WITAM NIE MAM NARAZIE CZASU MYŚLĘ TYLKO CZY JAK ZROBIE NA SPINACZ TZN WYKASOWANIE TO CZY DOBRZE TO ZROBIĘ BO CZYTAŁEM JAK TO ZROBIĆ I TROCHĘ SIĘ POGUBIŁEM MAM ZEWRZEĆ 9 i 16 ja mam wejście trapezowe czy na pewno nic nie popsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. dobra sprawdzę jutro w dolnym pierwszy i ostatni otworek spinacz i co pokarze mi że wykasowano nawet jak w tej chwili nic się nie dzieje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Albo Ci wymiga kod 55 czyli brak bledow albo pokaze blad . Jeszcze bardzo wazna sprawa.Czy jesli wlaczysz zaplon i nie odpalasz silnika to kontrolka check sie swieci?. jesli nie to nalezy najpierw ja uruchomic bo inaczej nie zczytasz bledow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. witam narazie nie sprawdzę bo wyjeżdżam za 2 tygodnie wrócę to sprawdzę pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 zajmuje to 5 min. i nie potrzeba żadnych specjalistycznych narzędzi tylko kawałek drutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniel zl1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. witam samochód jeździ jak gdyby nic się wcześniej nie działo na razie nie będę robił tego wykasowania błędów bo nie świeci się check wymienie filtr paliwa i nie wiem czy w tedy jak mi staną samochód czy nie chodziło mu o tylne hamulce bo mi się zapiekły szczęki i koło się z tyłu bardzo mi się grzało może jakiś czujnik tam jest i powiedział stop no nie wiem a tak w ogóle jak się zabrać do tego koła z tyłu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Samochod jest z 2000roku wiec musisz zobaczyc czy naprawde z tylu masz bebny czy tarcze hamulcowe. Na pewno tez masz ABS wiec jakby ktorys czujnik padl to powinna sie swiecic kontrolka od ABS . Jezeli sie grzeje kolo to trzeba sprawdzic czy dobre jest lozysko na kole i czy czasami nie zacial sie tloczek w cylinderku hamulcowym(tarcze ) lub tloczki na cylinderku (bebny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.