JACKO29 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Brązowe dorabiali prywaciarze i to było dobre!Oryginały były z jakiegoś stopu z mosiadzem.Problem tkwił w tym że wystarczyło włożyć wirnik w nie rozwiercona tuleję i po kilku tys było to do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozeh2 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Witam, żeby nie zakładać nowego tematu opiszę swój problem. Mam z notesem sytuację że po dłuższym odpaleniu (np. dzisiaj 15 min jazda miejska plus 15 min postoju na odpalonym) nie chce odpalić. Tzn.tak jakby siadł aku/brakowało prądu, nie ma siły zakręcić rozrusznikiem, jest minimalny obrót i koniec plus kontrolka ABS się zapala. Nie dzieje się tak na krótkich dystansach. Tak samo miałem kiedyś po trasie ponad 100 km. I najlepsze jest to że po około godzinie jak ostygnie pali jak gdyby nigdy nic. Uprzedzę pytania aku nowy świece nowe w tym roku. Pozdrawiam Mateusz EDIT Jak na złość w warsztacie wszytko gra, niczego nie znaleźli, mam jeszcze warsztat zajmujący się konkretnie japońskimi samochodami ale trochę na obrzeżach miasta i ciężko z dojazdem Może ktoś ma jakiś pomysł Pozdrawiam EDIT Regeneracja rozrusznika załatwiła sprawę szczotek już nie było praktycznie i jeszcze jakaś blaszka od bendiksa się urwała i mogło rozwalić cały rozrusznik Za całość z montażem 120 i kreci jak szalony ☺️ Edytowane 27 Listopada 2017 przez ozeh2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Wiesz przynajmniej teraz ktorego warsztatu unikac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareck Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam Ja również mam problem z rozruchem, więc pozwolę sobie podpiąć się pod ten temat. Mój Notek to E12 z silnikiem HR12DE. Rano na zimnym silniku zapala bez problemu. Po przejechaniu jakiegoś dystansu, kiedy zgaszę silnik i po krótkim postoju próbuję zapalić, to jest problem. Nieraz muszę nieźle się nakręcić, aby silnik zaskoczył. Po całkowitym wystudzeniu zapala bez problemu. Czyżby coś z czujnikiem temperatury? Trochę googlałem i na różnych forach piszą, że może to być wina czujnika temperatury. Dziś sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i zauważyłem, że poziom w zbiorniku wyrównawczym jest poniżej minimum - czy to może być przyczyną kłopotów z ponownym rozruchem? Tak przy okazji chciałem spytać, jaki płyn chłodzący można dolać na uzupełnienie - czy musi być oryginalny Nissana? W instrukcji jest napisane, że ma być oryginalny Nissana albo odpowiednik - ale jaki, to już nie wspominają. Notek jest jeszcze na gwarancji i nie chciałbym jej stracić, a w instrukcji straszą, że tak może się stać w przypadku użycia nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam, ja dolewam zielony Borygo Eko i nigdy nie doczepiali się na przeglądzie. Utrzymuj stan Max płynu tak mi doradzał w serwisie. Wysłane z mojego SM-T560 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Witam Ja również mam problem z rozruchem, więc pozwolę sobie podpiąć się pod ten temat. Mój Notek to E12 z silnikiem HR12DE. Rano na zimnym silniku zapala bez problemu. Po przejechaniu jakiegoś dystansu, kiedy zgaszę silnik i po krótkim postoju próbuję zapalić, to jest problem. Nieraz muszę nieźle się nakręcić, aby silnik zaskoczył. Po całkowitym wystudzeniu zapala bez problemu. Czyżby coś z czujnikiem temperatury? Trochę googlałem i na różnych forach piszą, że może to być wina czujnika temperatury. Dziś sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i zauważyłem, że poziom w zbiorniku wyrównawczym jest poniżej minimum - czy to może być przyczyną kłopotów z ponownym rozruchem? Tak przy okazji chciałem spytać, jaki płyn chłodzący można dolać na uzupełnienie - czy musi być oryginalny Nissana? W instrukcji jest napisane, że ma być oryginalny Nissana albo odpowiednik - ale jaki, to już nie wspominają. Notek jest jeszcze na gwarancji i nie chciałbym jej stracić, a w instrukcji straszą, że tak może się stać w przypadku użycia nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych. Jak nie wiesz,albo nie masz zielonego to kup bezbarwny,są w sprzedaży.Mieszalne ze wszystkimi i do wszystkich typów chłodnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.