Gość rudi12 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 czesć mam prośbę o rade mam almera 14. 99 rok mam ją trzy lata 130tys ma na liczniku przejechane od poczatku leje olej shel helix 5w40. tak jak lał poprzedni właściciel i tu pytanie auto ma już swoje lata czy przejśc na pół syntetyk jak tak to jaki polecacie ? i dodam jeszcze że auto nie bierze grama oleju dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 kolego nie ma takiej potrzeby lej to co było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 dokładnie a jak masz już powyżej 100tys to możesz zalać Valvoline maxlife Oleje silnikowe MaxLife - Opracowane do silników o przebiegu powyżej 100,000 km. - Specjalne dodatki konserwujące uszczelki zmniejszają zużycie paliwa. - Dodatkowe formuły czyszczące redukują powstawanie osadów. - Unikalne dodatki zmniejszające tarcie zapobiegają zużywaniu się części. - Zaawansowane dodatki minimalizują rozkład i zużycie oleju. - W pełni syntetyczna formuła oleju. i rozlewane są w USA i Holandi(jak dobrze pamiętam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekrk Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 dokładnie do silników z większymi przebiegami Valvoline idealny i nie rozlewany w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 czesć mam prośbę o rade mam almera 14. 99 rok mam ją trzy lata 130tys ma na liczniku przejechane od poczatku leje olej shel helix 5w40. tak jak lał poprzedni właściciel i tu pytanie auto ma już swoje lata czy przejśc na pół syntetyk jak tak to jaki polecacie ? i dodam jeszcze że auto nie bierze grama oleju dzieki jak nie żal ci kasy, to lej syntetyk. ja jednak użyłbym półsyntetyka, bo nie widze absolutnie żadnego sensu płacenia dwa razy tyle za syntetyka, skoro tańszy odpowiednik równiez spełnia wszystkie wymagane normy nawet z nawiązka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Może dodam coś od siebie. N15 230.000 km przebiegu i cały swój żywot na mobil1 0w40 i nie zanosi się na przejście na inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ivul Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 do swojego 1,6i leje shell helix 10w-40, jak narazie 170 tys. bez jakichkolwiek problemów pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.