Gość MPTABLE Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam. problem polega na tym, że podczas gdy kręcę kierownicą na postoju wydobywa się z przodu dziwny dźwięk...jakby blacha tarła o blachę, taki pisk... proszę o sugestie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 ten dźwięk to od pompy wspomagania i reszty układu kierowniczego, kręcąc na postoju kierownicą pracuje ona wtedy pod znacznie większym obciążeniem niż podczas jazdy i z stąd ten dźwięk Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Pewności nie miałem... a co mogę z tym zrobić? co może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 kręcąc kołami na postoju zawsze pociągnie za sobą głośniejszą pracę pompy,z racji stanu że samochód ma już pewnie kilkanaście latek to i pompa też na pewno ma już pewne swoje zużycie co też będzie skutkowało jej głośniejszą pracę można spróbować zmienić olej w układzie wspomagania polecam dextrona ATF III firmy valvoline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekdaniel85 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 witam też mam problem z dziwnym dźwiękiem. w mojej primerce słychać dziwne trzeszczenie . trwa to kilka sekund i zazwyczaj podczas pokonywania zakrętów przy prędkościach ok 50 km. dźwięk ten czasem słychać z prawego przodu a czasem wydaje się ze dobiega z tylnej części auta. mi wydaje się że to może być przegub tylko ten dźwięk tak sie niesie po aucie.czy to może być to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarianPOL Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Mam ten sam problem, ale tylko na postoju, normalnie jak jadę nic nie słychać. Czy trzeba to zrobić czy po prostu można to zostawić? (pytam bo mam wiele innych rzeczy do zrobienia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Mam ten sam problem, ale tylko na postoju, normalnie jak jadę nic nie słychać. Czy trzeba to zrobić czy po prostu można to zostawić? (pytam bo mam wiele innych rzeczy do zrobienia) możesz zostawić to w spokoju,normalna sprawa że podczas kręcenia kierownicą na postoju pompa głośniej pracuje ma po prostu większe obciążenie, to można porównać wsiądź do auta bez wspomagania i spróbuj skręcać na postoju,a później podczas jazdy,na postoju będzie ciężko kręcić kierownicą a podczas jazdy dużo lżej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 możesz zostawić to w spokoju,normalna sprawa że podczas kręcenia kierownicą na postoju pompa głośniej pracuje ma po prostu większe obciążenie, to można porównać wsiądź do auta bez wspomagania i spróbuj skręcać na postoju,a później podczas jazdy,na postoju będzie ciężko kręcić kierownicą a podczas jazdy dużo lżej Pozdrawiam Wszystko niby ok ale jeśli pompa tak głośno pracuje to jest sygnał ze coś jest nie tak, bo normalnie mimo wszystko nawet podczas postoju i podczas gdy koła mają większy opór dziwnego dźwięku nie powinno być. Ja profilaktycznie zmienie płyn w układzie [jeśli jakieś będą to uzupełnie braki] wspomagania i sprawdzę stan pompy. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.