ederlezi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam, temat może wydawać się dość dziwny , nie bardzo wiem jak to ugryźć. Kupiłem niedawno samochód Nissan Primera Kombi P11 1,8 , rok produkcji 2000. Samochód miał ( jak to określił właściciel ) tuningowany drążek zmiany biegów ( krótszy niż oryginalny ) . Niedawno zauważyłem , że gruszka od zmiany biegów zaczyna się rozwalać , więc postanowiłem kupić nową. Okazało się , że stara gruszka jest po prostu nałożona (mówiąc wprost - jak prezerwatywa) , nie ma żadnych imbusów , nie jest przykręcana. Co więcej , jak się zdejmie gruszkę , widać że drążek zmiany biegów jest zakończony jakimś dziwnym sześciokątem , który być może można odkręcić kluczem nasadowym wielkości tak na oko - 20. A może kręcąc kluczem odkręci się cały drążek ? Tego nie wiem. W każdym razie w sklepie z częściami samochodowymi nie widziałem gruszek , które się po prostu nakłada, sprzedawca też za bardzo nie wiedział o co mi chodzi. Czy ktoś w Was spotkał się może z czymś podobnym ? Chciałbym wymienić tą gruszkę na nową i muszę wiedzieć , czy mam jakiś nietypowy drążek , czy w nissanach to normalne ? Może inaczej - czy mogę odkręcać kluczem ten sześciokąt , który wystaje bez obawy , że wykręcę drążek ? Zapoznałem się z wątkiem parę postów niżej , ale nie mam pewności mimo wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.