ederlezi Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Witam, temat może wydawać się dość dziwny , nie bardzo wiem jak to ugryźć. Kupiłem niedawno samochód Nissan Primera Kombi P11 1,8 , rok produkcji 2000. Samochód miał ( jak to określił właściciel ) tuningowany drążek zmiany biegów ( krótszy niż oryginalny ) . Niedawno zauważyłem , że gruszka od zmiany biegów zaczyna się rozwalać , więc postanowiłem kupić nową. Okazało się , że stara gruszka jest po prostu nałożona (mówiąc wprost - jak prezerwatywa) , nie ma żadnych imbusów , nie jest przykręcana. Co więcej , jak się zdejmie gruszkę , widać że drążek zmiany biegów jest zakończony jakimś dziwnym sześciokątem , który być może można odkręcić kluczem nasadowym wielkości tak na oko - 20. A może kręcąc kluczem odkręci się cały drążek ? Tego nie wiem. W każdym razie w sklepie z częściami samochodowymi nie widziałem gruszek , które się po prostu nakłada, sprzedawca też za bardzo nie wiedział o co mi chodzi. Czy ktoś w Was spotkał się może z czymś podobnym ? Chciałbym wymienić tą gruszkę na nową i muszę wiedzieć , czy mam jakiś nietypowy drążek , czy w nissanach to normalne ? Może inaczej - czy mogę odkręcać kluczem ten sześciokąt , który wystaje bez obawy , że wykręcę drążek ? Zapoznałem się z wątkiem parę postów niżej , ale nie mam pewności mimo wszystko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.