Gość maniekSpy Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam Posiadam Primere P11 2.0TD. Podczas jazdy na wstecznym zapala się kontrolka hamulców na desce. Hamulce działają świetnie (jest po wymianie klocków) nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Obstawiam sparciałe przewody podciśnienia do zaworu EGR. Typowe dla P11. Sprawdź zaczynając od EGR zaginając przewód - zobaczysz pęknięcia. Najlepiej wymienić całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 może nie tyle do EGR co do VACUM POMPY. ale ogólnie sprawdź przewody podciśnieniowe idące do serwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 zgadza sie miałem to samo przewód od podciśnienia prawie niewidoczne ale byl pęknięty wymienilem i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekSpy Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Auto w tym tygodniu idzie do mecha... więc będę wiedział co mu zlecić. Pozdrawiam. maniekSpy Dziś sam się wziąłem za diagnostykę. Co się okazało wszystkie wasze teorie były w 100% trafne. Przewód od zaworu ERG był kompletnie sparciały (na obydwu łączeniach). Ten drugi (nie bardzo wiem od czego) tak samo. Po wymianie problem zniknął. Kontrolka daje znak tylko przy ręcznym. Jesteście świetną pomocą. Pozdrawiam wszystkich którzy służą dobrą radą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 spoko, jeśli chodzi o EGR to najlepiej go zaślep, bo tylko kupe niepotrzebnego syfu w kolektor ssący ładuje. tu masz linka: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/page__st__660 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniekSpy Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) Dobrze rozumiem że niewydolny ERG powoduje też niestabilne obroty? U mnie skaczą na poziomie 100 obr na wolnych. Trochę mnie to niepokoi bo w starej Astrze TD nawet na zimnym silniku pracował bardzo równo a tu pływa. Edytowane 4 Maja 2011 przez maniekSpy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniutek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam wszystkich mam problem podobny do kolegi tylko ze mi zapalasie lamka hamulca przy ruszaniu do przodu jak jade jest oki Poruszalem przewodami i czujnikami przy zbjorniku i przy pedale hamilca i teraz mam cos takigo ze po puszczeniu pedalu chamilca zapala sie czek plyn w zbjorniku jest na stalym poziomie nawet dolalem zeby bylo wiecej nigdzie nie widze przeciekow Co to moze byc pedal czuje ze po dwukrotnym nacisnieciu troche twardnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 jak wyżej. sprawdź przewody podciśnienia czy nie są skrachciałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniutek Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Witam wszystkich Mijalem dzisiaj troche czasu wiec sprawdzilem dokladnie wszystkie wezyki od ukladu chamulcowego wizualnie byly dobre zaczelem ruszac po koleji i znalazlem, byl pekniety jeden podcisnieniowy Jak radziliscie wymienilem Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek25gdy Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Witam czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jakie są średnice tych przewodów podciśnienia od vaku pompy do czujnika i do EGR w P11 2.0td? czy muszą być jakieś specjalne czy można je zastąpić przewodami takimi jak od spryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Witam Średnicę wewnątrz mają taką samą (fi 4,5 mm) ale do vacum muszą mieć grubszą ściankę, w spryskiwaczu jest znikome ciśnienie a przy vacum wynosi około -0,87 bara pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karburator Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam. Ja miałem to samo wymieniłem Przewody ale okazał się czujnik podciśnienia wymieniłem jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Też wymieniałem ten czujnik bo ktoś przy nim grzebał i zacinała się membrana, bardzo ciężko go kupić- pozdrawiam. Wymiana czujnika to ostateczność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.