Guest maniekSpy Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Witam Posiadam Primere P11 2.0TD. Podczas jazdy na wstecznym zapala się kontrolka hamulców na desce. Hamulce działają świetnie (jest po wymianie klocków) nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq5lf Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Obstawiam sparciałe przewody podciśnienia do zaworu EGR. Typowe dla P11. Sprawdź zaczynając od EGR zaginając przewód - zobaczysz pęknięcia. Najlepiej wymienić całość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 może nie tyle do EGR co do VACUM POMPY. ale ogólnie sprawdź przewody podciśnieniowe idące do serwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest deraa Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 zgadza sie miałem to samo przewód od podciśnienia prawie niewidoczne ale byl pęknięty wymienilem i jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniekSpy Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Auto w tym tygodniu idzie do mecha... więc będę wiedział co mu zlecić. Pozdrawiam. maniekSpy Dziś sam się wziąłem za diagnostykę. Co się okazało wszystkie wasze teorie były w 100% trafne. Przewód od zaworu ERG był kompletnie sparciały (na obydwu łączeniach). Ten drugi (nie bardzo wiem od czego) tak samo. Po wymianie problem zniknął. Kontrolka daje znak tylko przy ręcznym. Jesteście świetną pomocą. Pozdrawiam wszystkich którzy służą dobrą radą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 spoko, jeśli chodzi o EGR to najlepiej go zaślep, bo tylko kupe niepotrzebnego syfu w kolektor ssący ładuje. tu masz linka: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/page__st__660 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniekSpy Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 (edited) Dobrze rozumiem że niewydolny ERG powoduje też niestabilne obroty? U mnie skaczą na poziomie 100 obr na wolnych. Trochę mnie to niepokoi bo w starej Astrze TD nawet na zimnym silniku pracował bardzo równo a tu pływa. Edited May 4, 2011 by maniekSpy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniutek Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Witam wszystkich mam problem podobny do kolegi tylko ze mi zapalasie lamka hamulca przy ruszaniu do przodu jak jade jest oki Poruszalem przewodami i czujnikami przy zbjorniku i przy pedale hamilca i teraz mam cos takigo ze po puszczeniu pedalu chamilca zapala sie czek plyn w zbjorniku jest na stalym poziomie nawet dolalem zeby bylo wiecej nigdzie nie widze przeciekow Co to moze byc pedal czuje ze po dwukrotnym nacisnieciu troche twardnieje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 jak wyżej. sprawdź przewody podciśnienia czy nie są skrachciałe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniutek Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Witam wszystkich Mijalem dzisiaj troche czasu wiec sprawdzilem dokladnie wszystkie wezyki od ukladu chamulcowego wizualnie byly dobre zaczelem ruszac po koleji i znalazlem, byl pekniety jeden podcisnieniowy Jak radziliscie wymienilem Dzieki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Misiek25gdy Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Witam czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jakie są średnice tych przewodów podciśnienia od vaku pompy do czujnika i do EGR w P11 2.0td? czy muszą być jakieś specjalne czy można je zastąpić przewodami takimi jak od spryskiwaczy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid1 Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Witam Średnicę wewnątrz mają taką samą (fi 4,5 mm) ale do vacum muszą mieć grubszą ściankę, w spryskiwaczu jest znikome ciśnienie a przy vacum wynosi około -0,87 bara pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karburator Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Witam. Ja miałem to samo wymieniłem Przewody ale okazał się czujnik podciśnienia wymieniłem jest git. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid1 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Też wymieniałem ten czujnik bo ktoś przy nim grzebał i zacinała się membrana, bardzo ciężko go kupić- pozdrawiam. Wymiana czujnika to ostateczność... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.