Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Problem z kontrolką hamulców w P11


Guest maniekSpy
 Share

Recommended Posts

Guest maniekSpy

Witam

Posiadam Primere P11 2.0TD. Podczas jazdy na wstecznym zapala się kontrolka hamulców na desce. Hamulce działają świetnie (jest po wymianie klocków) nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Może ktoś się spotkał z podobnym problemem.

post-41414-0-85693200-1301860896_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Obstawiam sparciałe przewody podciśnienia do zaworu EGR. Typowe dla P11. Sprawdź zaczynając od EGR zaginając przewód - zobaczysz pęknięcia. Najlepiej wymienić całość.

Link to comment
Share on other sites

może nie tyle do EGR co do VACUM POMPY. ale ogólnie sprawdź przewody podciśnieniowe idące do serwa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest maniekSpy

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Auto w tym tygodniu idzie do mecha... więc będę wiedział co mu zlecić. Pozdrawiam. maniekSpy

 

Dziś sam się wziąłem za diagnostykę. Co się okazało wszystkie wasze teorie były w 100% trafne. Przewód od zaworu ERG był kompletnie sparciały (na obydwu łączeniach). Ten drugi (nie bardzo wiem od czego) tak samo. Po wymianie problem zniknął. Kontrolka daje znak tylko przy ręcznym. Jesteście świetną pomocą. Pozdrawiam wszystkich którzy służą dobrą radą.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest maniekSpy

Dobrze rozumiem że niewydolny ERG powoduje też niestabilne obroty? U mnie skaczą na poziomie 100 obr na wolnych. Trochę mnie to niepokoi bo w starej Astrze TD nawet na zimnym silniku pracował bardzo równo a tu pływa.

Edited by maniekSpy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest maniutek

Witam wszystkich mam problem podobny do kolegi tylko ze mi zapalasie lamka hamulca przy ruszaniu do przodu jak jade jest oki Poruszalem przewodami i czujnikami przy zbjorniku i przy pedale hamilca i teraz mam cos takigo ze po puszczeniu pedalu chamilca zapala sie czek plyn w zbjorniku jest na stalym poziomie nawet dolalem zeby bylo wiecej nigdzie nie widze przeciekow Co to moze byc pedal czuje ze po dwukrotnym nacisnieciu troche twardnieje

Link to comment
Share on other sites

jak wyżej. sprawdź przewody podciśnienia czy nie są skrachciałe.

Link to comment
Share on other sites

Guest maniutek

Witam wszystkich

Mijalem dzisiaj troche czasu wiec sprawdzilem dokladnie wszystkie wezyki od ukladu chamulcowego

wizualnie byly dobre zaczelem ruszac po koleji i znalazlem, byl pekniety jeden podcisnieniowy Jak radziliscie wymienilem

Dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Guest Misiek25gdy

Witam czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jakie są średnice tych przewodów podciśnienia od vaku pompy do czujnika i do EGR w P11 2.0td? czy muszą być jakieś specjalne czy można je zastąpić przewodami takimi jak od spryskiwaczy?

Link to comment
Share on other sites

Witam

Średnicę wewnątrz mają taką samą (fi 4,5 mm) ale do vacum muszą mieć grubszą ściankę, w spryskiwaczu jest znikome ciśnienie a przy vacum wynosi około -0,87 bara

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Też wymieniałem ten czujnik bo ktoś przy nim grzebał i zacinała się membrana, bardzo ciężko go kupić- pozdrawiam.

Wymiana czujnika to ostateczność...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...