Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Tuleja wahacza dolnego


jurek00
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie, w jaki sposób wymienić tuleje wahacza dolnego. Czy trzeba demontować cały wahacz.

Dzięki z góry za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

A w jaki inny sposób chcesz wybić tuleje bez ich wybijania ?

Bezpieczniej będzie dla reszty zawieszenia jak go zdemontujesz bo inaczej jak będziesz tuleje wybijał to reszta zawiechy też dostanie po d#$#%.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi o ten element załączony na rysunku. Może nie trzeba rozbierać całego wahacza, aby wymienić tą część ?

 

 

witam jeszcze raz w sprawie wahacza.Mam stwierdzone przez diagnostę wymiane z lewej i prawej strony poduszek wahacza dolnego/mocowanie blizej tylnej strony samochodu/.rys w poprzednim mailu.Analizujac ceny tych częsci/138pln za szt/ oraz ceny nowego wahacza np Yamato/ 178 pln/ to bardziej opłaca sie kupić moi zdaniem cały wahacz ale nie wiem czy nie zrobię jakiegoś błędu technicznego.Proszę o opinie w tej sprawie oraz prosiłbym tak prosto napisanie jak zdemontować sworzeń wahacza bo naczytałem się na forum ze są z tym kłopoty/ w instrukcji N16 to demontują nawet czop z piasty koła/ albo samej poduszki wahacza.Może nudzę ale najgorzej coś eksperymentować przy własnym samochodzie.Pozdrawiam

post-27913-0-28309400-1302357554_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam, mam do wymiany tuleje wahacza dolnego przedniego. W związku z tym chciałbym zapytać czy tuleję tylną trzeba wymieniać całą, czy tylko to co zaznaczyłem na miniaturze?

16a15bf3f62e7.th.jpg

Edited by Bonhart
Link to comment
Share on other sites

Zobacz jakie masz te wahacze.. U mnie nie dalo rady zdemontowac tulei tylko ten sworzen.. Do wymiany caly wahacz. Z drugiej strony koszt samej tulei rowny jest cenie wahacha.. Mowa o zamienniku ale to jeden pies.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Otóż jestem po wymianie tulei, a w zasadzie wkładu gumowego (czyli tego co jest w środku :)). Mam teraz włożone "wkłady"/poduszki firmy NOK i MOOG (NOK podobno w wielu markach idzie na pierwszy montaż). Ta opcja jest wg. mnie dużo korzystniejsza niż zakup zamiennika o wątpliwej jakości. U mnie demontaż poduszek gumowych nie nastręczył żadnych trudnośći.

Link to comment
Share on other sites

najczęściej luz na tulejach powoduje niestabilny tor jazdy pojazdu, np. wciąganie w lekkie koleiny, dziury itp

Link to comment
Share on other sites

I tylko tyle? Ostatnio na przeglądzie mi wyszło, że tuleje mam popękane, ale żadnych stuków itp nie zauważyłem.

Link to comment
Share on other sites

Ja wymieniałem, bo mi coś stukało i na szarpakach mi powiedzieli, że to tuleje. I co? Dalej stuka!!Zagoniłem mechanika pod samochód i stwierdził, że końcówki drążków - jeszcze nie zmieniałem. Dodam jeszcze, że gumy faktycznie były popękane, ale po wymianie ilość stuków się nie zmniejszyła!! Aha przed wymianą nie zauważyłem żeby mi samochód ciągało go po drodze! Wniosek - taki diagnosta jak ze mnie kosmonauta, ba! jeszcze mu za to zapłaciłem !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...