patrykr1 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Witam w mojej almerce n16 1.8 od pewnego czasu obrotomierz zaczyna lekko skakac, tzn nie pokazuje płynnie obrotow tylko porusza sie takimi małymi skokami powiedzmy co 50 obrotow, a jadac ze stała predkością tez lekko skacze +-50 obrotow. więcej nic sie nie dzieje z autem, jezdzi normalnie. Przywolam temat jeszcze raz, nikt sie z tym nie spotkal?? dodam ze teraz wyczowam lekkie szarpanie przy dospieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredstvom Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Witam w mojej almerce n16 1.8 od pewnego czasu obrotomierz zaczyna lekko skakac, tzn nie pokazuje płynnie obrotow tylko porusza sie takimi małymi skokami powiedzmy co 50 obrotow, a jadac ze stała predkością tez lekko skacze +-50 obrotow. więcej nic sie nie dzieje z autem, jezdzi normalnie. Przywolam temat jeszcze raz, nikt sie z tym nie spotkal?? dodam ze teraz wyczowam lekkie szarpanie przy dospieszaniu. u mnie w 1.5 byl to wyciagniety lancuch rozrzadu, niestety. po wymianie rozrzadu jak reka odjal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 teraz pokazal sie blad 0300 czyli brak zaplonu na cylindrach, auto ciagle pali bdb i jezdzi jak jezdzilo do tej pory. Manual podaje:+ Improper spark plug -sprawdzone + Insufficient compression- sprawdzone + Incorrect fuel pressure- na gazie jest to samo wiec odpada + EGR volume control valve- nie wiem jak sprawdzic + The injector circuit is open or shorted- na gazie jest to samo wiec odpada + Injectors- jw. + Intake air leak- sprawdzone + Insufficient ignition spark- nie sprawdzone ale po sprawdzeniu swiec zadna nie byla okopcona za to bardzo ladnie wypalone + Lack of fuel-odpada + Heated oxygen sensor 1 (front)- odpada jesli to wina lancucha rozrzadu to dlaczego przy chamowaniu silnikiem obroty tez skacza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 teraz pokazal sie blad 0300 czyli brak zaplonu na cylindrach, auto ciagle pali bdb i jezdzi jak jezdzilo do tej pory. Manual podaje:+ Improper spark plug -sprawdzone + Insufficient compression- sprawdzone + Incorrect fuel pressure- na gazie jest to samo wiec odpada + EGR volume control valve- nie wiem jak sprawdzic + The injector circuit is open or shorted- na gazie jest to samo wiec odpada + Injectors- jw. + Intake air leak- sprawdzone + Insufficient ignition spark- nie sprawdzone ale po sprawdzeniu swiec zadna nie byla okopcona za to bardzo ladnie wypalone + Lack of fuel-odpada + Heated oxygen sensor 1 (front)- odpada jesli to wina lancucha rozrzadu to dlaczego przy chamowaniu silnikiem obroty tez skacza?? Jakby nie patrzeć to łańcuch się kreci podczas przyśpieszania i hamowania .Zanim wymienisz łańcuch co jest wielce prawdopodobne to sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu,one często padały a Nissan ogłaszał nawet akcje serwisową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jakby nie patrzeć to łańcuch się kreci podczas przyśpieszania i hamowania .Zanim wymienisz łańcuch co jest wielce prawdopodobne to sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu,one często padały a Nissan ogłaszał nawet akcje serwisową. czujniki sprawdzone, tzn mialem mozliwosc przelozenia ze sprawnej almery:) ale nic sie nie zmieniło, wiec chyba naprawde pozostaje łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2311 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Ja właśnie z tym walczę w swojej Primce, te same objawy z tym że teraz obroty już mi nie falują - auto jest momentami słabe, szarpie przy gwałtownym przyspieszaniu, nie idzie ponad 4000 obrotów. Komputer pokazuje P0335 - czujnik położenia wału korbowego. Po lekturze forum też coraz bardziej skłaniam się ku wymianie rozrządu. Będzie bolało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredstvom Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 ano zaboli. ja pierwsze co tez wymienilem czujnik walu, bo taki blad wyskakiwal ale nie pomoglo. mechanizator po zdjeciu pokrywy rozrzadu i sprawdzeniu naciagu lancucha nie mial wiecej pytan :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 dla zakonczenia tematu powiem tylko ze wymienilem rozrzad i almerka chodzi jak nowa, wiec skaczace obroty= wymiana rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszywala Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 dla zakonczenia tematu powiem tylko ze wymienilem rozrzad i almerka chodzi jak nowa, wiec skaczace obroty= wymiana rozrzadu :( Ile Cie kosztowała ta (nie)przyjemność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 czesci 850zł, robocizna 0zł sam wymienilem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.