patrykr1 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Witam w mojej almerce n16 1.8 od pewnego czasu obrotomierz zaczyna lekko skakac, tzn nie pokazuje płynnie obrotow tylko porusza sie takimi małymi skokami powiedzmy co 50 obrotow, a jadac ze stała predkością tez lekko skacze +-50 obrotow. więcej nic sie nie dzieje z autem, jezdzi normalnie. Przywolam temat jeszcze raz, nikt sie z tym nie spotkal?? dodam ze teraz wyczowam lekkie szarpanie przy dospieszaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sredstvom Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Witam w mojej almerce n16 1.8 od pewnego czasu obrotomierz zaczyna lekko skakac, tzn nie pokazuje płynnie obrotow tylko porusza sie takimi małymi skokami powiedzmy co 50 obrotow, a jadac ze stała predkością tez lekko skacze +-50 obrotow. więcej nic sie nie dzieje z autem, jezdzi normalnie. Przywolam temat jeszcze raz, nikt sie z tym nie spotkal?? dodam ze teraz wyczowam lekkie szarpanie przy dospieszaniu. u mnie w 1.5 byl to wyciagniety lancuch rozrzadu, niestety. po wymianie rozrzadu jak reka odjal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrykr1 Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 teraz pokazal sie blad 0300 czyli brak zaplonu na cylindrach, auto ciagle pali bdb i jezdzi jak jezdzilo do tej pory. Manual podaje:+ Improper spark plug -sprawdzone + Insufficient compression- sprawdzone + Incorrect fuel pressure- na gazie jest to samo wiec odpada + EGR volume control valve- nie wiem jak sprawdzic + The injector circuit is open or shorted- na gazie jest to samo wiec odpada + Injectors- jw. + Intake air leak- sprawdzone + Insufficient ignition spark- nie sprawdzone ale po sprawdzeniu swiec zadna nie byla okopcona za to bardzo ladnie wypalone + Lack of fuel-odpada + Heated oxygen sensor 1 (front)- odpada jesli to wina lancucha rozrzadu to dlaczego przy chamowaniu silnikiem obroty tez skacza?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest logis Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 teraz pokazal sie blad 0300 czyli brak zaplonu na cylindrach, auto ciagle pali bdb i jezdzi jak jezdzilo do tej pory. Manual podaje:+ Improper spark plug -sprawdzone + Insufficient compression- sprawdzone + Incorrect fuel pressure- na gazie jest to samo wiec odpada + EGR volume control valve- nie wiem jak sprawdzic + The injector circuit is open or shorted- na gazie jest to samo wiec odpada + Injectors- jw. + Intake air leak- sprawdzone + Insufficient ignition spark- nie sprawdzone ale po sprawdzeniu swiec zadna nie byla okopcona za to bardzo ladnie wypalone + Lack of fuel-odpada + Heated oxygen sensor 1 (front)- odpada jesli to wina lancucha rozrzadu to dlaczego przy chamowaniu silnikiem obroty tez skacza?? Jakby nie patrzeć to łańcuch się kreci podczas przyśpieszania i hamowania .Zanim wymienisz łańcuch co jest wielce prawdopodobne to sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu,one często padały a Nissan ogłaszał nawet akcje serwisową. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrykr1 Posted June 20, 2011 Author Share Posted June 20, 2011 Jakby nie patrzeć to łańcuch się kreci podczas przyśpieszania i hamowania .Zanim wymienisz łańcuch co jest wielce prawdopodobne to sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu,one często padały a Nissan ogłaszał nawet akcje serwisową. czujniki sprawdzone, tzn mialem mozliwosc przelozenia ze sprawnej almery:) ale nic sie nie zmieniło, wiec chyba naprawde pozostaje łańcuch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo2311 Posted June 20, 2011 Share Posted June 20, 2011 Ja właśnie z tym walczę w swojej Primce, te same objawy z tym że teraz obroty już mi nie falują - auto jest momentami słabe, szarpie przy gwałtownym przyspieszaniu, nie idzie ponad 4000 obrotów. Komputer pokazuje P0335 - czujnik położenia wału korbowego. Po lekturze forum też coraz bardziej skłaniam się ku wymianie rozrządu. Będzie bolało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sredstvom Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 ano zaboli. ja pierwsze co tez wymienilem czujnik walu, bo taki blad wyskakiwal ale nie pomoglo. mechanizator po zdjeciu pokrywy rozrzadu i sprawdzeniu naciagu lancucha nie mial wiecej pytan :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrykr1 Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 dla zakonczenia tematu powiem tylko ze wymienilem rozrzad i almerka chodzi jak nowa, wiec skaczace obroty= wymiana rozrzadu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dszywala Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 dla zakonczenia tematu powiem tylko ze wymienilem rozrzad i almerka chodzi jak nowa, wiec skaczace obroty= wymiana rozrzadu :( Ile Cie kosztowała ta (nie)przyjemność? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrykr1 Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 czesci 850zł, robocizna 0zł sam wymienilem:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.