Guest czar_kom Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 mam wyciek z przekażnika wałów,wału przedniego raptowny Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkaspaw Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 mam wyciek z przekażnika wałów,wału przedniego raptowny masz ma myśli reduktor wyjście na przedni wał to normalka uszczelniacz ok 30zeta i flan sza jeśli bardzo wydarta to ok 500zł ewentualnie napawanie i szlif jak lekko to wymieniasz uszczelniacz i śmigasz do następnego razu a może to być bardzo długo jestem tego przykładem ale na wszelki wypadek mam flanszę i uszczelniacz na czarną godzinę cała zabawa zajmuje ok 1 godz pozdro i miłej zabawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caesar Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Witaj, Robiłeś tę naprawę sam, czy w warsztacie? Mam przeciek właśnie z uszczelniacza wału przedniego na reduktorze. Cezar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maslana200 Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Witaj, Robiłeś tę naprawę sam, czy w warsztacie? Mam przeciek właśnie z uszczelniacza wału przedniego na reduktorze. Cezar. witam podobny problem mialem w l200 poprostu orginalny zimering przepuszczal mechanik pokombinowal z roznymi rozmiarami i jest ok maslana200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caesar Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Już po kłopocie. Co prawda zajęło mi to 2h, bo dawno nie grzebałem się przy samochodzie. Ale po zmontowaniu stwierdziłem, że nie obsadziłem uszczelniacza dość głęboko i poprawiłem się w 30 minut. Na razie jest OK. Dzięki za dobre rady !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Justyna85 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Witam Mam taki sam problem w mojej navarze , czyli wyciek oleju za reduktorem przy wyjsciu na wał, mechanik wymienił zimerig ale znów to samo, macie jakieś pomysły co zrobić?? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caesar Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Ja bym to reklamował. W końcu to sprawa mechanika - dobrze zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkaspaw Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 prawdopodobnie wytarł się za duży rowek na flanszy i trzeba ją wymienić bądź napawać i szlifować co będzie na pewno trwalszym rozwiązaniem gdyż flansza jest wykonana ze słabego materiału Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Justyna85 Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Witam ponownie. Jasne że reklamowałam ,bo jeszcze niezapłacone , sprawa wygląda tak że koledzy mechanicy wyjeli i zawieźli do Tokarza który miał wytoczyć taki sam egzemplarz , ale żeby już nie ciekło no i jak w weekend testowałąm to już mniej leci olej , ale jednak nadal leci więc znów poprawka i Tokarz ma już dość ale ja nieodpuszcze . Wkońcu jak byłam w ASO to samej tej flanszy nie można kupić tylko z cała obudową a oni sobie wołają 3 600 zł za to gówno . więc oddałam sprawę do Tokarza i zobaczymy jak będzie. Ale czy macie jeszcze jakieś pomysły? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.