Guest rafał walczak Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 panowie pomocy, miałem okazję przejechać się dziś po trasie i strasznie się zmartwiłem przyspieszeniem samochodu od 0-100 jakieś 15 sekund , strasznie wolno wchodzi na obroty prędkość max wyciągnąłem 180, poszła by więcej tylko baba się darła na luzie obroty ochoczo wskakują na 6,5 tys, na biegach też tylko bardzo, bardzo!!!!!!!!!!!!! wolno co może być przyczyną, wszystkie filtry i świece nowe pomocy dodam że na codzień jazda tylko po wawie, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Jakie napięcia na przepływce? Jakie spalanie? Któreś z kół się nie grzeje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Mysle tez ze to moze byc przeplywomierz. Zczytaj bledy . A jesli chodzi o kobiete w aucie to ja juz mam to za soba. Albo komentuje i wysiada albo siedzi cicho i jedzie. Chociaz ja takich predkosci swoim nie rozwijam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 spalanie w normie ok.8 trasa, 10-11 miasto koła się nie grzeją na jedynce i dwójce jeszcze idzie ale dalej tragedia autko się rozpędza tylko wolno jestem zielony jeśli chodzi o sprawdzanie napięć czy diagnostykę a nie chciał bym od razu wydawać pieniędzy w ASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Kolego prosze wejsc w primere dzial ogolny i tam bedzie link zaznaczony na niebiesko Tricki i sztuczki primera i nie tylko. Tam bedziesz mial link jak sprawdzic przeplywomierz dla silnka 2 litrowego . Poczytac pomierzyc i albo bedzie dobry albo wymiana lub ewentualnie czyszczenie. Czesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Możesz sprecyzować? Na 1. i 2. biegu auto się wkręca na obroty i dobrze przyspiesza ale na wyższych biegach już nie? Czy po prostu nie kręcisz go aż tak wysoko na 1. i 2.? Nie chcę krakać, ale jak ludzie tutaj pisali o utracie dynamiki nie na wszystkich biegach (zwykle szło to w dół, tzn najpierw nie jechał, słabo się rozpędzał na 5., potem na 5. i 4. itd.), to się kończyło wymianą rozciągniętego łańcucha rozrządu. Sprawdź przepływomierz i będziesz wiedział więcej. Moje auto na początku też miało lekkiego muła (takie było moje subiektywne odczucie, że coś nie czuć tych 140 koni), ale pojeździłem z tydzień z nogą w podłodze i mu wigor wrócił. Nie wiem czy to kwestia kompa czy takiego "przepalenia" silnika, wydechu na wysokich obrotach, w każdym razie jazda w stylu dziadka na niedzielnym spacerze non stop na pewno autu nie pomoże. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 na wszystkich biegach kręciłem wysoko, tylko no wyższych wolniej się wkręca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Kolego jezeli masz 2.0 to te silniki sie ladnie kreca dopiero od 3 tys/obr.:)To tak na marginesie.Moj ma nastukane sporo zreszta widzisz na dole i bez problemu leci 200:)Pozdro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 2001 rok przebieg ok 190tys. może i niepotrzebnie panikuję ale czytam o przyspieszeniu primerek i wydaje mi się że jest troszkę mułowata może to efekt ciągłego stania w warzsawskich korkach codziennie na marginesie czy za wszystkie dolegliwości tego samochodu odpowiada przepływomierz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 2001 rok przebieg ok 190tys. może i niepotrzebnie panikuję ale czytam o przyspieszeniu primerek i wydaje mi się że jest troszkę mułowata może to efekt ciągłego stania w warzsawskich korkach codziennie na marginesie czy za wszystkie dolegliwości tego samochodu odpowiada przepływomierz? Za większość związaną z przyśpieszaniem i mułowatością -taki urok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daryka Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 2001 rok przebieg ok 190tys. może i niepotrzebnie panikuję ale czytam o przyspieszeniu primerek i wydaje mi się że jest troszkę mułowata może to efekt ciągłego stania w warzsawskich korkach codziennie na marginesie czy za wszystkie dolegliwości tego samochodu odpowiada przepływomierz? z uszkodzą przepławką miałem problem wyprzedzić Stara, mi padła przy 140 tys km. 2.0 powinien konkretnie się zbierać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Moja zwija asfalt, ale już ją trochę ogarnąłem. Wszystkie płyny, filtry, cały zapłon, nowe sprzęgło, czyszczenie przepustnicy (przepływki nie ruszałem i chyba tak zostanie) do tego teraz szersze opony. Jeszcze wydech został do zrobienia. Poza tym, Primerka na wyższych biegach odpycha się zacnie nie od 3 tys., a od 4,5... Przynajmniej jeśli chodzi o 4ty i 5ty bieg. U mnie szczególnie po zapłonie (nowa kopułka, palec, kable) bardzo poszło na plus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 dokładnie najwyższy mom obrotowy jes bardzo wysoko bo 4800 obrotów jak dla mnie warto jeszcze sondkę sprawdzić czy sie nie przycina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 posprawdzam i się odezwę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
extmz Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 polecam włożyć dobry filtr powietrza - ostatnio zmieniłem z Filtron (czy no name?) na MANa - czuć różnice - w spalaniu też (tzn jest lepiej tj. ekonomiczniej) Podstawowa różnica - MANa ma ze dwa razy więcej żeber co daje większą powierzchnię (róznica w cenie 22 do 30 - dawno się zwróciła - wróciłem do 12L LPG po mieście, było 14) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 troszkę odświeżam panowie właśnie wymieniłem przepływomierz na nowy i nie ma żadnej różnicy. czy po wymianie przepływomierza należy zastosować jakąś procedurę? co w tym samochodzie odpowiada jeszcze za moc? ostatnio z trudem rozpędziłem autko do 170km/h spalanie jest w normie, więc chyba nie sonda lambda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dariusz... Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Może skoro pisałeś że dużo stoisz w korkach masz katalizator niedrożny,zabity. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Jak na mnie to zostaje katalizator (zapchany?), źle ustawiony zapłon (zbyt opóźniony, albo już w słabym stanie kopułka i palec), no i generalnie trochę pasuje też filtr paliwa, ale pisałeś, że wszystkie filtry wymieniane były... No i ew. nieszczelny dolot w którymś miejscu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 co z tym katalizatorem? do usunięcia? droga taka operacja? a jakie koszta jakby to był zapłon? dziś diagnostyka pokazała błąd czujnika spalania stukowego, po wykasowaniu błąd się już nie pojawia,ale poprawy też nie ma jak zdiagnozować przypchany katalizator? lambda sprawdzana, pracuje prawidłowo ma ktoś jakieś pomysły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 A ten zapłon jak jest ustawiony? Ustawienie fabryczne to ok 15o (wg instrukcji ma być 15o +/- 2o) i wygląda tak, że śruba aparatu jest mniej więcej pośrodku fasolki do regulacji. Pytam o to, bo skądś się ten błąd spalania stukowego wziął, jak zapłon był zbyt przyspieszony i komputer opóźnił to może być mniejsza moc, jak jest za bardzo opóźniony to też auto będzie słabe. Z katem to niestety nie pomogę, ale może trzebaby rozebrać i po prostu obejrzeć? W jakimś zakładzie od wydechów na pewno by poradzili... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Chociaz niektorzy pisza zeby wywalic( odpiac ) spalania stukowego to ja jednak bym szukal innego. Oczywiscie gdy zrobisz jeszcze raz autodiagnostyke i blad powroci. . Natomist katalizator czy jest zapchany sprawdzisz wykrecajac go i zobaczysz czy w ogole jest jakis przeswit w srodku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafał walczak Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 zapłon to pewnie w jakimś warsztacie mogę tylko sprawdzić nie chcę szukać w ciemno bo wszędzie kasa leci w razie czego to mam do sprzedania nowy przepływomierz, 550zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.