Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11] słabe przyspieszenie


Guest rafał walczak
 Share

Recommended Posts

Guest rafał walczak

panowie pomocy,

 

miałem okazję przejechać się dziś po trasie i strasznie się zmartwiłem przyspieszeniem samochodu

od 0-100 jakieś 15 sekund , strasznie wolno wchodzi na obroty

prędkość max wyciągnąłem 180, poszła by więcej tylko baba się darła

na luzie obroty ochoczo wskakują na 6,5 tys, na biegach też tylko bardzo, bardzo!!!!!!!!!!!!! wolno

co może być przyczyną, wszystkie filtry i świece nowe

pomocy

 

dodam że na codzień jazda tylko po wawie,

Link to comment
Share on other sites

Jakie napięcia na przepływce? Jakie spalanie? Któreś z kół się nie grzeje?

Link to comment
Share on other sites

Mysle tez ze to moze byc przeplywomierz. Zczytaj bledy . A jesli chodzi o kobiete w aucie to ja juz mam to za soba. Albo komentuje i wysiada albo siedzi cicho i jedzie. Chociaz ja takich predkosci swoim nie rozwijam.

Link to comment
Share on other sites

Guest rafał walczak

spalanie w normie ok.8 trasa, 10-11 miasto koła się nie grzeją

na jedynce i dwójce jeszcze idzie ale dalej tragedia

autko się rozpędza tylko wolno

 

jestem zielony jeśli chodzi o sprawdzanie napięć czy diagnostykę a nie chciał bym od razu wydawać pieniędzy w ASO

Link to comment
Share on other sites

Kolego prosze wejsc w primere dzial ogolny i tam bedzie link zaznaczony na niebiesko Tricki i sztuczki primera i nie tylko. Tam bedziesz mial link jak sprawdzic przeplywomierz dla silnka 2 litrowego . Poczytac pomierzyc i albo bedzie dobry albo wymiana lub ewentualnie czyszczenie. Czesc.

Link to comment
Share on other sites

Możesz sprecyzować? Na 1. i 2. biegu auto się wkręca na obroty i dobrze przyspiesza ale na wyższych biegach już nie? Czy po prostu nie kręcisz go aż tak wysoko na 1. i 2.? Nie chcę krakać, ale jak ludzie tutaj pisali o utracie dynamiki nie na wszystkich biegach (zwykle szło to w dół, tzn najpierw nie jechał, słabo się rozpędzał na 5., potem na 5. i 4. itd.), to się kończyło wymianą rozciągniętego łańcucha rozrządu. Sprawdź przepływomierz i będziesz wiedział więcej. Moje auto na początku też miało lekkiego muła (takie było moje subiektywne odczucie, że coś nie czuć tych 140 koni), ale pojeździłem z tydzień z nogą w podłodze i mu wigor wrócił. Nie wiem czy to kwestia kompa czy takiego "przepalenia" silnika, wydechu na wysokich obrotach, w każdym razie jazda w stylu dziadka na niedzielnym spacerze non stop na pewno autu nie pomoże.

Link to comment
Share on other sites

Guest kyniu1985

Kolego jezeli masz 2.0 to te silniki sie ladnie kreca dopiero od 3 tys/obr.:)To tak na marginesie.Moj ma nastukane sporo zreszta widzisz na dole i bez problemu leci 200:)Pozdro...

Link to comment
Share on other sites

Guest rafał walczak

2001 rok przebieg ok 190tys. może i niepotrzebnie panikuję ale czytam o przyspieszeniu primerek i wydaje mi się że jest troszkę mułowata

może to efekt ciągłego stania w warzsawskich korkach codziennie

 

na marginesie

czy za wszystkie dolegliwości tego samochodu odpowiada przepływomierz?

Link to comment
Share on other sites

2001 rok przebieg ok 190tys. może i niepotrzebnie panikuję ale czytam o przyspieszeniu primerek i wydaje mi się że jest troszkę mułowata

może to efekt ciągłego stania w warzsawskich korkach codziennie

 

na marginesie

czy za wszystkie dolegliwości tego samochodu odpowiada przepływomierz?

 

Za większość związaną z przyśpieszaniem i mułowatością -taki urok :D

Link to comment
Share on other sites

2001 rok przebieg ok 190tys. może i niepotrzebnie panikuję ale czytam o przyspieszeniu primerek i wydaje mi się że jest troszkę mułowata

może to efekt ciągłego stania w warzsawskich korkach codziennie

 

na marginesie

czy za wszystkie dolegliwości tego samochodu odpowiada przepływomierz?

 

z uszkodzą przepławką miałem problem wyprzedzić Stara, mi padła przy 140 tys km. 2.0 powinien konkretnie się zbierać :D

Link to comment
Share on other sites

Moja zwija asfalt, ale już ją trochę ogarnąłem. Wszystkie płyny, filtry, cały zapłon, nowe sprzęgło, czyszczenie przepustnicy (przepływki nie ruszałem i chyba tak zostanie) do tego teraz szersze opony. Jeszcze wydech został do zrobienia. Poza tym, Primerka na wyższych biegach odpycha się zacnie nie od 3 tys., a od 4,5... Przynajmniej jeśli chodzi o 4ty i 5ty bieg.

U mnie szczególnie po zapłonie (nowa kopułka, palec, kable) bardzo poszło na plus.

Link to comment
Share on other sites

dokładnie najwyższy mom obrotowy jes bardzo wysoko bo 4800 obrotów

jak dla mnie warto jeszcze sondkę sprawdzić czy sie nie przycina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

polecam włożyć dobry filtr powietrza - ostatnio zmieniłem z Filtron (czy no name?) na MANa - czuć różnice - w spalaniu też (tzn jest lepiej tj. ekonomiczniej)

Podstawowa różnica - MANa ma ze dwa razy więcej żeber co daje większą powierzchnię (róznica w cenie 22 do 30 - dawno się zwróciła - wróciłem do 12L LPG po mieście, było 14) :whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest rafał walczak

troszkę odświeżam

 

panowie właśnie wymieniłem przepływomierz na nowy i nie ma żadnej różnicy.

czy po wymianie przepływomierza należy zastosować jakąś procedurę?

co w tym samochodzie odpowiada jeszcze za moc?

ostatnio z trudem rozpędziłem autko do 170km/h

spalanie jest w normie, więc chyba nie sonda lambda

Link to comment
Share on other sites

Może skoro pisałeś że dużo stoisz w korkach masz katalizator niedrożny,zabity.

Link to comment
Share on other sites

Jak na mnie to zostaje katalizator (zapchany?), źle ustawiony zapłon (zbyt opóźniony, albo już w słabym stanie kopułka i palec), no i generalnie trochę pasuje też filtr paliwa, ale pisałeś, że wszystkie filtry wymieniane były... No i ew. nieszczelny dolot w którymś miejscu.

Link to comment
Share on other sites

Guest rafał walczak

co z tym katalizatorem? do usunięcia?

droga taka operacja? a jakie koszta jakby to był zapłon?

 

dziś diagnostyka pokazała błąd czujnika spalania stukowego, po wykasowaniu błąd się już nie pojawia,ale poprawy też nie ma

jak zdiagnozować przypchany katalizator?

lambda sprawdzana, pracuje prawidłowo

ma ktoś jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

A ten zapłon jak jest ustawiony? Ustawienie fabryczne to ok 15o (wg instrukcji ma być 15o +/- 2o) i wygląda tak, że śruba aparatu jest mniej więcej pośrodku fasolki do regulacji. Pytam o to, bo skądś się ten błąd spalania stukowego wziął, jak zapłon był zbyt przyspieszony i komputer opóźnił to może być mniejsza moc, jak jest za bardzo opóźniony to też auto będzie słabe.

Z katem to niestety nie pomogę, ale może trzebaby rozebrać i po prostu obejrzeć? W jakimś zakładzie od wydechów na pewno by poradzili...

Link to comment
Share on other sites

Chociaz niektorzy pisza zeby wywalic( odpiac ) spalania stukowego to ja jednak bym szukal innego. Oczywiscie gdy zrobisz jeszcze raz autodiagnostyke i blad powroci. . Natomist katalizator czy jest zapchany sprawdzisz wykrecajac go i zobaczysz czy w ogole jest jakis przeswit w srodku.

Link to comment
Share on other sites

Guest rafał walczak

zapłon to pewnie w jakimś warsztacie mogę tylko sprawdzić

nie chcę szukać w ciemno bo wszędzie kasa leci

w razie czego to mam do sprzedania nowy przepływomierz, 550zł

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...